סל הקניות של שחר 829

סל הקניות של שחר 976
בסל הפעם חטיפים מירקות שורש – כדאי לנסות, טבלאות שוקולד – מולחות למרות היומרה, פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא – טובה אך לקהל יעד מצומצם, עוגיות עם שם של סבתא – מגוחך, קמח לחלה – אופציה טובה

חטיפי ירקות של כרם

צילום איתמר כהן
צילום איתמר כהן

חטיפים מלוחים העשויים מירקות שורש שונים – ולא מתפוחי אדמה, הם רעיון לא חדש, אך כזה שאינו זוכה לפופולאריות רבה. אנחנו מקווים כי ההשקה של החברה תתרום להתרחבות שלו, מאחר ומדובר ברעיון טוב, ובמקרה זה גם בביצוע מוצלח. החברה השיקה מספר מוצרים הנמכרים במשקל – חטיף על בסיס סלק, דלעת, גזר, שעועית ירוקה, בצל, בטטה כתומה, סגולה וצהובה, וכן חטיף של תערובת ירקות. כולם עוברים טיגון עמוק בוואקום, במטרה לשמור על צבעי הירקות הטבעיים ולהפחית מעט את כמות השמן. התוצאה פריכה, צבעונית ומלאת טעם, עם הבדלים מתבקשים בין החטיפים בהתאם לירקות מהם עשויים. המחיר עד 14.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: חטיפים שכדאי לנסות. אתם תופתעו לטובה.

ספלנדיד קרם של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

השקה נוספת בקטגוריית טבלאות השוקולד, הפעם תחת המותג האיכותי יותר של החברה. החידוש הוא קודם כל במילוי של קרם בטבלת השוקולד, עובדה המחייבת להפוך כל "קוביה" לגדולה יותר. ההשקה כוללת שלושה מוצרים – שוקולד מריר עם 62% מוצקי קקאו ובמילוי קרם בטעם שוקולד מריר תפוז ושברי שקדים; שוקולד מריר עם 62% מוצקי קקאו ובמילוי קרם בטעם ברולה ושבבי קרמל; ושוקולד חלב עם 36% מוצקי קקאו ובמילוי קרם בטעם קרמל ושברי אגוזי לוז מקורמלים. הראשון שמשלב תפוז ושקדים, היה המוצלח ביניהם, בעיקר הודות לתוספת המורגשת של השקדים והקרם. גם שוקולד החלב היה חביב, עם קרם קרמל מורגש וכמות מספקת של אגוזי לוז. זה שאמור היה להיות בטעם קרם ברולה, היה רחוק מדי מהמקור כדי שנתלהב ממנו. המחיר עד 12.9 שקלים ל-97 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: למעט היומרה לדמות קינוח אחר, מדובר בהשקה מוצלחת.

פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא של תבואות

צילום אייל קרן
צילום אייל קרן

החברה השיקה פסטה חדשה, המגיעה אלינו מאיטליה. הבסיס הוא קמח כוסמין מלא, והצורה היא שמקנה לפסטה את השם פטוצ'יני, כלומר פסטה רחבה ושטוחה. מדובר בפסטה יבשה בעלת טעם עשיר ומרקם מצוין, כל עוד מבשלים אותה במדויק. העובדה שהיא עשויה מכוסמין מלא, טובה למי שממעט בצריכת גלוטן ומחפש קמחים מלאים. עוד עובדה חשובה: מדובר בפסטה אורגנית. המחיר עד 18.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: חומר הגלם והמחיר הופכים אותה מתאימה לקהל יעד מצומצם יחסית, וחבל, כי היא בין הטובות שניסינו.

עוגיות מסדרת מיני קוקיס של כרמית

צילום סטודיו פליי
צילום סטודיו פליי

סדרת עוגיות זו אינה חדשה, אך היא התרחבה לאחרונה עם שני מוצרים חדשים – עוגיות בטעם קרמל ועוגיות של סבתא שושנה, כלומר עוגיות בטעם של פעם. שתיהן מסומנות בתו ויגן פרנדלי, כדאי לדעת. העוגיות בטעם קרמל הן בדיוק מה שכתוב עליהן – עוגיות טעימות, מעט יבשות, בטעם קרמל, אידיאליות לטבילה בקפה. אבל מה העניין עם עוגיות עם שם של סבתא כלשהי? ומה זה בטעם של פעם? בפועל אלה עוגיות חביבות ובסיסיות, אבל סבתא שלנו לא הכינה עוגיות כאלה (וגם לא קראו לה שושנה). המחיר עד 20.9 שקלים ל-600 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: לפעמים הניסיון להפוך את המוצר לאישי הופך למגוחך, כמו במקרה זה.

קמח חלה של הטחנות הגדולות של א"י

צילום מנחם גרייבסקי
צילום מנחם גרייבסקי

אם אתם רוצים בכך, המוצר החדש של החברה יקל עליכם להכין חלה ביתית. מדובר בקמח חיטה לבן מועשר, ללא צורך בניפוי. זה מתאפשר מאחר שהקמח נארז לאחר שעבר ניפוי, בתוך אריזה המבטיחה למנוע התפתחות חרקים. אצלנו המוצר לא שהה מספיק זמן כדי לאפשר לחרקים להתפתח, ולשמחתנו הוא אכן לא דרש ניפוי. זו למעשה תערובת של חמישה סוגי חיטה, והכנת החלה לא רק הייתה פשוטה, אלא גם נוצרה כך חלה טעימה. המחיר עד 10 שקלים לק"ג. להשיג בחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שרוצה להכין בקלות חלה בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר