סל הקניות של שחר 774

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: מוצרי קונג'ק ושיבולת שועל – למי שמתרגל, בירה נטולת גלוטן – כדאי לאמץ, חטיפים אפויים ללא גלוטן – גיוון טוב, תה ירוק, מנטה מלפפון – למה תה?, שמרים יבשים – האריזה נוחה המחיר לא

מוצרי קונג'ק ושיבולת שועל של סקיני פסטה

בהתאם למסורת של המותג, המוצרים לא מכילים גלוטן, ומוכנים לאכילה כפי שהם
בהתאם למסורת של המותג, המוצרים לא מכילים גלוטן, ומוכנים לאכילה כפי שהם

המותג הרחיב את ליין המוצרים שלו, עם סדרה חדשה המבוססת על השילוב של ג'ל קונג'ק עם שיבולת שועל. בהתאם למסורת של המותג, המוצרים לא מכילים גלוטן, ומוכנים לאכילה כפי שהם (אם כי לא היינו אוכלים אותם ללא רוטב כלשהו). הסדרה כוללת שלושה מוצרים, האחד בצורת אטריות נודלס, השני בצורת פתיתים, והשלישי בצורת פטוצ'יני. הם מגיעים ארוזים בשקיות מיוחדות בתוך מים, והם מוכנים לשימוש לאחר סינון. מוצרים אלו טובים יותר מהמוצרים הוותיקים יותר – המרקם נעים יותר לאכילה והם משתלבים טוב יותר עם הרטבים שהכנו. המחיר 89 שקלים לשישה מוצרים, 200 גרם כל מוצר, כולל משלוח. להשיג ב-1-700-70-20-10.

בשורה התחתונה: אחרי שמסתגלים לאופי הייחודי של המוצר, אפשר ליהנות ממנו.

שניצר בראו של שניצר

נטולת גלוטן ואורגנית
נטולת גלוטן ואורגנית

בירה חדשה זו נוצרת במבשלת שניצר הממוקמת באופנבורג, גרמניה, אי שם ביער השחור. הייחוד של הבירה טמון בכך שהיא נטולת גלוטן ואורגנית גם יחד. היא מכילה 5% אלכוהול ועשויה מלתת דוחן, חלבון אפונה, כישות ושמרי בירה. התוצאה היא בירה המשלבת מתיקות פירותית שמזכירה יינות מבעבעים עם המרירות האופיינית של בירה, ויוצרת משקה קיצי טעים במיוחד. המחיר 11.9 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג בעדן טבע, ניצת הדובדבן, שקדיה וחנויות משקאות.

בשורה התחתונה: בירה שכדאי לאמץ גם אם אין לכם בעיה עם גלוטן.

חטיפים אפויים של Tusso

גרסה ייחודית לקרקרים ללא גלוטן
גרסה ייחודית לקרקרים ללא גלוטן

הצרכנים הנמנעים מגלוטן ישמחו לדעת על שני החטיפים החדשים הללו – גרסה ייחודית לקרקרים. האחד מבוסס על קמח חומוס, ומשלב, בין השאר, זיתי קלמטה, בעוד השני מבוסס על קמח עדשים ומשלב מלח ים. מבין השניים אהבנו בעיקר את השילוב של קמח העדשים והמלח – טעם ייחודי עם מרקם פריך מאוד. השני היה פריך באותה המידה, אבל טעמם של זיתי הקלמטה לא היה ברור דיו. המחיר 9.3-13.9 שקלים ל-120/140 גרם (לפי אתר פרייסז). להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את הגיוון החדש בתחום המאכלים נטולי הגלוטן.

ויסוצקי ירוק, מנטה מלפפון של ויסוצקי

שילוב רכיבים שאמורים ליצור תה מתאים לקיץ
שילוב רכיבים שאמורים ליצור תה מתאים לקיץ. צילום טופטאץ'

התה החדש של החברה ממשיך את ליין המוצרים המבוססים על תה ירוק, והפעם תוך שילוב רכיבים שאמורים ליצור תה מתאים לקיץ. כל זה נשמע טוב בעיקרון, אבל התוצאה אינה מוצלחת לטעמנו – השילוב של שלושת הרכיבים יוצר טעם לא ברור ולא מלהיב, מהסוג שלא ברור מדוע בעצם הם עורבבו יחד. 13.5-28.9 שקלים ל-25 שקיקים (לפי אתר פרייסז). להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מלפפון ומנטה עובדים טוב ביחד; זה התה הירוק שמקלקל את השילוב.

שמרים יבשים של סוגת

ממשיכה להרחיב את תחומי הפעילות שלה
ממשיכה להרחיב את תחומי הפעילות שלה

החברה ממשיכה להרחיב את תחומי הפעילות שלה, וכעת נכנסת לראשונה לתחום השמרים היבשים. בצד אריזת וואקום של שמרים במשקל חצי ק"ג, היא משיקה מוצר חדשני בכל הקשור לאריזה שלו – פחית המכילה 100 גרם שמרים, אותה ניתן לפתוח ולסגור בקלות בכל שימוש. המחיר 10.9-13.9 שקלים ל-500 גרם, 6.5-15.9 שקלים ל-100 גרם (לפי אתר פרייסז). להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אריזת הפחית נוחה מאוד; המחיר הרבה פחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר