סל הקניות של שחר 932

סל הקניות של שחר 976
בסל הקניות השבועי שלנו: מארז נאצ'וס – מצוין לערב משפחתי, פיצה בצורת לב – לוולנטיינס דיי וכל הזדמנות רומנטית עד 16.2.21, חטיפי חלבון – כדאי לנסות, מוצרים על בסיס חיטת כוסמין – לנסות את הפטי בר, חליטות אורגניות – אהבנו מאוד

מארז נאצ'וס של דוריטוס ורשת מקסיקנה

צילום סטודיו שטראוס

שיתוף פעולה בין שטראוס ורשת המסעדות המקסיקניות הוליד מארז חדש, המשלב שני סוגים של נאצ'וס עם מטבלים שונים. בלב המארז תמצאו תערובת של הנאצ'וס של מקסיקנה עם דוריטוס Dippas – מוצר חדש המאופיין בצורה גדולה וקראנצ'ית יותר. מסביב לתערובת יש סלט עגבניות וחלפיניו, בצל וכוסברה; גוואקמולה עם עגבנייה, ליים וכוסברה; וכן חמישה מטבלים קטנים – צ'ילפניו חריף, צ'יפוטלה מעושן פיקנטי, מנגו מתקתק, איולי צ'יפוטלה, ואיולי כוסברה. זה הבסיס, יש לציין – בתוספת תשלום אפשר לקבל גם פריחולס, תערובת גבינות, שמנת או חלפיניו, וכן מנות צד כמו אורז, סלט וטבעות בצל. השילוב של נאצ'וס שונים הוא רעיון מצוין – הם שונים זה מזה בגודל, במרקם וגם בטעם, וכך מקבלים גיוון כיפי. הסלטים היו טריים ובכמות גדולה מאוד, וגם חמשת הרטבים הקטנים יותר היו בכמות מספקת. רק אל תמהרו, כמונו, לשפוך את כולם על כל הנ'אצוס, שכן הכול ביחד יכול לצאת חריף למדי. המחיר 55 שקלים למארז ללא תוספות. 55 שקלים, 49 שקלים לחברי מועדון מקסיקנה או שטראוס. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: מצוין לערב משפחתי קליל

פיצת לב של דומינו'ס פיצה

צילום אנטולי מיכאלו

מחפשים דרך קצת אחרת לציין את יום האהבה? נסו את הפיצה בצורת לב של הרשת. זה מצוין אם האדם שאיתכם ממש ממש אוהב פיצות, וכמובן אוהב את הפיצה של דומינוס. מדוע זה חשוב? משום שלמעט הצורה, אין מדובר בפיצה שונה מאלו הרגילות – זה אותו בצק עם אותו רוטב עגבניות וגבינה, וכל התוספות המוכרות שאתם יכולים לבחור לכם (החל מסוגים שונים של בשר ועד ירקות). הפיצה קטנה יותר מפיצה משפחתית, אבל גדולה יותר מפיצה בינונית. שמחנו שהרשת השקיעה במגש מעוצב עם משפטים רומנטיים-הומוריסטיים ("הלב, הוא רוצה לפיצה"). כל זה זמין עד -16 בפהרואר 21 בלבד (מכיל גלוטן). המחיר 69.9 שקלים, 85 שקלים עם שתי תוספות. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: מתאים למי שפיצה היא מאכל רומנטי עבורו

חטיפי חלבון של BE KIND

לא ברור לנו כיצד המרתונים יתרחשו השנה, אך בכל מקרה המותג משיק חטיפים שמיועדים לקהל הספורטיבי. מדובר בחטיף בוטנים עם ציפוי בטעם חמאת בוטנים, וחטיף בוטנים ושקדים עם ציפוי בטעם קרמל, שכל אחד מהם מכיל 12 גרם חלבון צמחי, יותר מ-50% של אגוזים ושקדים מכלל הרכיבים, וללא גלוטן, צבעי מאכל מלאכותיים, חומרי טעם או חומרים משמרים. המרקם שלהם נמצא במקום טוב בין פריך לקשה, ורמת המתיקות עדינה יחסית, לשמחתנו. הציפויים שנותנים את הטעם של חמאת בוטנים או קרמל – נוכחים בכמות טובה, ובסך הכול הם טעימים. המחיר 10.9 שקלים ל-50 גרם.  להשיג בסופר פארם.

בשורה התחתונה: אם אתם צורכים חטיפי חלבון, כדאי לנסות את אלה

מוצרים של מקור הכוסמין

חברת גורי החלה לשווק את מוצרי המותג הישראלי, המייצר מוצרים מבוססים על חיטת כוסמין, שיש בה פחות גלוטן ביחס לחיטה הרגילה. בנוסף, קמח הכוסמין הוא קמח מלא, כך שיש בו יותר חלבונים, סיבים תזונתיים וויטמינים ומינרלים בהשוואה לחיטה רגילה. שלושת המוצרים החדשים של המותג הם חלופה למוצרים שכולנו מכירים – בייגלה, פתי בר וקרקר. הפתי בר היה המוצלח מכולם – יש לו טעם עדין של וניל שמאזן את טעמו הייחודי של הכוסמין, ומרקם בסגנון המוכר, כך שבסך הכול הוא יתחבב גם על מי שעשוי להירתע ממוצרי כוסמין. הבייגלה איכזב – יבש ודחוס יחסית, הוא לא כיפי לאכילה כדי שנאמץ אותו (מכיל גלוטן). המחיר עד 15.9 שקלים ל-220-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: ותרו על הבייגלה, נסו את הפתי בר

חליטות אורגניות של פומפדור

סדרת החליטות החדשה  של המותג היא חידוש מבורך בתחום, שבו החברה לרוב מציעה מוצרים דומים מדי לאלה של מותגים אחרים. מלבד האורגניות של המוצרים, הם נבדלים באריזות הצבעוניות, שהעיצוב שלהן הצליח לשמח גם את הילדים וגם את המבוגרים; וכן בשילובים המיוחדים של הרכיבים. כלומר, לא סתם קמומיל אלא קמומיל עם מליסה ויערת דבש (חליטת קאלם אנד רילקס); לא סתם לימונים אלא לימונית עם נענע ומאטה (חליטת סטארט יור דיי), ולא סתם ג'ינג'ר אלא גי'נג'ר עם לימונית, כורכום, לימונית וקליפת לימון (חליטת ג'ינג'ר לימון). המחיר עד 19.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו מאוד את החליטות החדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר