סל הקניות של שחר 775

סל הקניות של שחר 976
הפעם בסל: שניצל בציפוי צ'יפס –  ללא אנטיביוטיקה, לחמי מחמצת – מוצלחים, עוגיות אישיות 90 קלוריות – געגועים לטעם של פעם, מיצים חדשים – בעד הפחות נפוצים,  קפסולות קפה – בעד קוסטה ריקה

שניצל בציפוי צ'יפס של עוף טוב

נמשך המעבר לעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה
נמשך המעבר לעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה

החברה ממשיכה את המעבר שלה לעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, ובהתאם משיקה מחדש שני מוצרים מוכרים – שניצל עוף ביתי בציפוי צ'יפס, ושניצל עוף דק בציפוי צ'יפס. שני המוצרים אינם שונים מאלה שקדמו להם – הציפוי משלב פירורי לחם וצ'יפס כך שהטעם שונה במידת מה. כלומר, כל עוד לא מצפים לטעם מוחלט של צ'יפס בציפוי, אפשר ליהנות מזה. השינוי באופן הגידול של העוף אינו משפיע על הטעם, אבל בהחלט עושה טוב לדעת זאת (מכיל גלוטן). המחיר כ-37 שקלים ל-600/700 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם כבר אוכל מתועש, עדיף שיהיה ללא אנטיביוטיקה.

 

לחמי מחמצת של רולדין

מהווים תחרות מצויינת ללחמים שאנו רגילים לרכוש במאפיות בוטיק
מהווים תחרות מצויינת ללחמים שאנו רגילים לרכוש במאפיות בוטיק. צילום רונן מנגן

הרשת נותנת לראשונה מענה לכל מי שצורך לחמים העשויים מחמצת, ומשיקה סדרת לחמים הכוללת לחם אגוזים וצימוקים, לחם חיטה מלאה, לחם כפרי צרפתי, לחם קל, לחם כוסמין, לחם דגנים, לחם זיתים, ולחם שיפון.ניסינו מספר מלחמי הסדרה, בהם לחם כוסמין ולחם שיפון, והופתענו לטובה מאיכות הלחמים, הן מבחינת המרקם שלהם והן מבחינת הטעם. הם מהווים תחרות מצויינת ללחמים שאנו רגילים לרכוש במאפיות בוטיק, כאשר בנוסף יש לרשת יתרון ברור – פריסה ארצית רחבה (מכיל גלוטן). המחיר 17.9-22 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: זו אחת ההשקות המוצלחות של הרשת. כדאי.

 

FIBER ONE בטעם קרמל של ג'נרל מילס

יש בעוגה טעם ברור של קרמל עם נגיעה של מליחות
יש בעוגה טעם ברור של קרמל עם נגיעה של מליחות

החברה השיקה טעם נוסף בסדרת העוגות האישיות המתהדרת ב-90 קלוריות ליחידה, אותן השיקה לראשונה לפני כשנה. בראוניז שוקולד ולימון הם שני הטעמים הוותיקים, אליהם מצטרף הטעם הזה. יש בעוגה טעם ברור של קרמל עם נגיעה של מליחות – התוצאה הסופית יותר מתוקה מאשר מתוקה-מלוחה, אבל עדיין טעימה. המרקם רך וקל ללעיסה, כמו המוצרים הוותיקים יותר (מכיל גלוטן). המחיר כ-19.9 שקלים למארז של 5 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו יותר את הטעמים הוותיקים.

 

מיצים בסדרת happy day של Rauch

עשויים 100% מיץ סחוט או שילוב של רכז ומים
עשויים 100% מיץ סחוט או שילוב של רכז ומים

חברת תומר השיקה טעמים חדשים בסדרת המיצים, העשויים כולם 100% מיץ סחוט או שילוב של רכז ומים. ההשקה כוללת לא פחות משבעה מיצים חדשים – מיץ תפוזים 100%, מיץ אשכולית ורודה 100%, מיץ אשכולית 100%, מיץ תפוחי עץ 100% סחוט (לא מסונן), נקטר מנגו, נקטר אפרסק ונקטר משמש. כולם, יש לציין, ללא תוספת סוכר. אהבנו את מיץ האשכוליות הוורודות, שהיה חמצמץ ומרענן במיוחד, וגם מיץ התפוחים היה טעים, גם אם לא שונה מאלו שאנו מכירים. המחיר כ- 10 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם כבר, אז חפשו את המיצים הפחות נפוצים שבסדרה.

 

קפסולות קולומביה וקוסטה ריקה של קפה ג'ו

קפסולת "קוסטה ריקה" היא תערובת קפה חדשה שנרקחה בהשראת המדינה הטרופית
קפסולת "קוסטה ריקה" היא תערובת קפה חדשה שנרקחה בהשראת המדינה הטרופית. צילום רונן מנגן

החברה ממשיכה בהשקה של קפסולות קפה הקשורות במדינות באמריקה הלטינית, ובהתאם שני מוצרים חדשים – קפסולת קולומביה וקפסולת קוסטה ריקה, שתיהן תואמות נספרסו כמובן. הראשונה חזקה, מעט מרירה וטעימה (חוזק מס' 8), בעוד השנייה מעט מתקתקה וקלילה בטעמים שלה (חוזק 10). בעוד שזו של קולומביה טובה אך לא מיוחדת, דווקא זו של קוסטה ריקה הפתיעה אותנו לטובה. המחיר 20 שקלים למארז של 10 קפסולות, 15 שקלים במבצעים. להשיג בקפה ג'ו, בחנויות מנטה וב-https://shop.joe.co.il.

בשורה התחתונה:  אנחנו מקווים שקפסולות קוסטה ריקה יישארו לאורך זמן.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר