סל הקניות של שחר 747

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו הפעם: רביוליני – פתרון מהיר, שניצלים ללא אנטיביוטיקה – עדיין תעשייתיים, גבינות טבעוניות – תחליף; אבל מהטובים, כעכים – נשנוש קצת שונה, חטיפי שוקולד וותיקים – מעדיפים את הגרסה המוכרת

בסל שלנו הפעם: רביוליני – פתרון מהיר, שניצלים ללא אנטיביוטיקה – עדיין תעשייתיים, גבינות טבעוניות – תחליף; אבל מהטובים, כעכים – נשנוש קצת שונה, חטיפי שוקולד וותיקים – מעדיפים את הגרסה המוכרת

רביוליני של שטראוס

רביוליני של שטראוס
רביוליני של שטראוס, צילום סטודיו שטראוס

חטיבת המזון הטרי של החברה השיקה מוצר חדש בסדרת הפסטות המצוננות שלהם – מיני רביולי במילוי גבינה. המוצר מיועד במוצהר לילדים, עובדה הבאה לביטוי בגודל הרביולי ובעיצוב האריזה. הכנת הרביולי היא כצפוי קלה ומהירה, המרקם של המוצר טוב וכמות הגבינה סבירה. הטעם הכולל הפתיע לטובה, כל עוד זוכרים כי מדובר במוצר תעשייתי לילדים (מכיל גלוטן).

בשורה התחתונה: לאותם מקרים בהם אתם מחפשים פתרון מהיר לארוחה לילדים.

15-20.4 שקלים ל-400 גרם. כשר למהדרין חלבי. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

שניצלים ללא אנטיביוטיקה של עוף טוב

שניצלים ללא אנטיביוטיקה של עוף טוב
שניצלים ללא אנטיביוטיקה של עוף טוב, צילום מורג ביטן

החברה ממשיכה לעשות שימוש בעוף שגודל ללא אנטיביוטיקה, לייצור המוצרים שלה. המצטרפים החדשים למגמה מבורכת זו, הם שניצל עוף ביתי בציפוי קריספי, ושניצל עוף דק בציפוי קריספי. הטעם או המרקם של המוצרים לא השתנה כלל, למעט אותו רכיב אשר אינו נמצא עוד במוצרים הללו (מכיל גלוטן).

בשורה התחתונה: זכרו שגם ללא אנטיביוטיקה, שניצל תעשייתי עדיין אינו נחשב למאכל הבריא ביותר.

כ-37-38 שקלים ל-700 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

גבינות טבעוניות של ליב אורגניק

גבינות טבעוניות של ליב אורגניק
גבינות טבעוניות של ליב אורגניק, צילום שי נויברג

מדף המוצרים הטבעוניים ממשיך להתרחב. התרומה האחרונה למגמה חשובה זו מגיעה מהחברה הישראלית, המכינה תחליפי גבינות האמורים לדמות גבינות מוכרות – רוקפור, בולגרית וקממבר. החברה הצליחה ליצור גבינות עם מרקם דומה (יחסית) לגבינות מבוססות חלב, נקודה בה לא מעט מוצרים אינם מצליחים. גם הטעמים של הגבינות שניסינו הפתיעו לטובה.

בשורה התחתונה: זה עדיין תחליף, אבל אחד מהטובים שיש.

23.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג בשופרסל, עדן טבע, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, שקדיה, זמורה, טיב טעם, סטופ מרקט, בתי טבע פרטיים, מינימרקטים וסופרמרקטים.

טרליני של כרמית ממתקים

טרליני של כרמית ממתקים
טרליני של כרמית ממתקים, צילום יח"צ כרמית

מספרים לנו שמוצר זה נעשה על פי מתכון ביתי מסורתי. נשמע מפתה, אך כדאי לזכור שמיני הכעכים האיטלקיים הללו, לא באמת נעשו בבית אלא במפעל תעשייתי. לא שהם אינם טובים: המרקם פריך במידה ואינו יבש מדי, והטעמים של הכעכים הקלאסיים שטעמנו היו טובים. אבל מוצר ביתי – זה ממש לא. מלבד זאת, ייאמר לזכות החברה שהמוצר נמכר במספר וריאציות: קלאסי, קמח מלא, רוטב פיצה, תפו"א ורוזמרין, בצל וזיתים ושום וצ'ילי-פיקנטי (מכיל גלוטן).

בשורה התחתונה: טוב אם אתם מחפשים נשנוש מלוח קצת שונה מהמוכר.

7.9 שקלים ל-225 גרם. כשר פרווה, כשרות הרב וועסטהיים. להשיג ברשתות השיווק.

טורטית וטעמי לבן של עלית מבית שטראוס

טורטית וטעמי לבן של עלית
טורטית וטעמי לבן של עלית, צילום סטודיו שטראוס

שני חטיפי השוקולד הוותיקים יצאו באחרונה במהדורה חדשה, מוגבלת במשך הזמן שתהיה זמינה על המדפים, עם מכנה משותף – לשניהם ציפוי לבן. הטורטית מצופה בקרם לבן, ואילו הטעמי בשוקולד לבן.

השינוי התקבל אצלנו עם חשדנות בתחילה, אבל מהר מאוד החשדנות התמוססה. השילוב בין הקרם הלבן לבין קרם השקדים בטורטית, והשילוב בין השוקולד הלבן לבין פצפוצי אורז, קרם הנוגט והקרמל של הטעמי, עובדים טוב (מכיל גלוטן).

בשורה התחתונה: נכון שאנחנו עדיין מעדיפים את החטיפים בגרסתם המוכרת, אבל גם זו מתקבלת בברכה.

2.4-3.9 שקלים ל-40 גרם. כשרות רבנות נצרת עלית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר