סל הקניות של שחר 778

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: מקלות גריסיני – חביבים, חטיף שוקולד וניל-קרמל וקוקוס – טוב שבהפצה מוגבלת, קונפיטורות – מוצלחות, תה קר – לשפר, גלידות – לוותר

מקלות גריסיני של Amor di Pane

ארבעה סוגים של מקלות גריסיני – בתוספת מלח; בתוספת שומשום; בתוספת עגבניות ואורגנו; ובתוספת רוזמרין
ארבעה סוגים של מקלות גריסיני – בתוספת מלח; בתוספת שומשום; בתוספת עגבניות ואורגנו; ובתוספת רוזמרין

המותג האיטלקי מגיע לארץ עם ארבעה סוגים של מקלוני גריסיני – קלאסי, כלומר בתוספת מלח; בתוספת שומשום; בתוספת עגבניות ואורגנו; ובתוספת רוזמרין. אנו ניסינו את הקלאסי – שקית ובתוכה מספר יפה של מקלות מעט קשים אך פריכים במידה הנכונה, שהתגלו כטעימים מספיק כדי שנרצה עוד (מכיל גלוטן). המחיר עד 7.5 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: חטיף חביב למי שמחפש לגוון את מדף המלוחים הביתי.

פסק זמן וניל-קרמל וקוקוס של עלית מבית שטראוס

עוד מהדורה מוגבלת של חטיף השוקולד
עוד מהדורה מוגבלת של חטיף השוקולד. צילום סטודיו שטראוס

החברה ממשיכה במה שכבר הפך למסורת, ומשיקה עוד מהדורה מוגבלת של חטיף השוקולד, בכל פעם בטעמים אחרים. הפעם מדובר בשני טעמים – אחד משלב בתוכו קוקוס, עם כמות קטנה אך מורגשת של האגוז הפופולארי. החטיף השני משלב וניל וקרמל, אך בפועל לא הרגשנו לא את הווניל ולא את הקרמל. המחיר עד 4.9 שקלים ל-45 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: לפעמים טוב יוצאים לשוק מוצרים חדשים שההפצה שלהם מוגבלת בזמן.

קונפיטורות של יד מרדכי

קונפיטורות משמש, שזיף, תפוז מנדרינה
קונפיטורות משמש, שזיף, תפוז מנדרינה. צילום שלומי ארביב

משמש, שזיף ותפוז מנדרינה, אלו הפירות המרכיבים את שלוש הקונפיטורות החדשות של החברה. כל אחת מהן מכילה מעל ל-50% פרי, ואין בהן חומרים משמרים (וטוב שכך, שכן זה תפקידו של הסוכר) או צבעי מאכל. מבין השלוש ניסינו את זו המשלבת תפוז ומנדרינה. שמחנו ששני הפירות נמצאים בכמות יפה, כך ששניהם מורגשים בטעמים שלהם. מאחר וכמות הסוכר במוצר אינה גבוהה, מקבלים שילוב מתועש, אמנם, אך מוצלח של חמוץ, מר ומתוק. המחיר עד 14.9 שקלים ל-340 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: זו אחת הקונפיטורות המוצלחות של החברה.

Fuze-tea Herbal של Fuze-tea

שילוב מסקרן של פירות עם תמציות של צמחי תבלין
שילוב מסקרן של פירות עם תמציות של צמחי תבלין. צילום רונן מנגן

סדרת המשקאות החדשה משלבת פירות עם תמציות של צמחי תבלין – שילוב חדשני בתחום שסקרן אותנו מאוד. ההשקה כוללת שני משקאות בטעמים של מנגו-קמומיל ואגס-מרווה. שניהם מרעננים כנדרש ועם כמות סבירה של קלוריות, כיאה לקטגוריה (24 קלוריות ל-100 מ"ל), וגם מתיקות סבירה. החיסרון הוא בטעמים – המנגו והאגס בולטים בטעם שלהם, הקמומיל והמרווה כמעט בלתי מורגשים. המחיר עד 7.1 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

בשורה התחתונה: הרעיון מוצלח אך הביצוע לוקה בחסר.

גלידות של גלידות שטראוס מבית יוניליוור

גלידה טורטית בטעם שקדים ורום עם שבבי שוקולד
גלידה טורטית בטעם שקדים ורום עם שבבי שוקולד

שיתוף הפעולה בין המותג לבין החברה ממנה הוא הגיע, שטראוס, הביא לעולם שתי גלידות משפחתיות חדשות – גלידה מקופלת, כלומר גלידה בטעם וניל עם שבבי שוקולד מיני מקופלות של עלית; וגלידה טורטית, כלומר גלידה בטעם שקדים ורום עם שבבי שוקולד. השילוב נשמע מבטיח, אך התוצאה מאכזבת – גלידת המקופלת היא גלידת וניל בסיסית עם חתיכות גדולות של מקופלת על הגלידה וחתיכות קטנות מדי של המקופלת בתוכה; ואילו זו שמשלבת שקדים, רום ושבבי שוקולד אמנם מזכירה בטעם את הטורטית, אבל בזה הדימיון נגמר. כמות יפה של חלקי טורטית ממש, הייתה משדרגת אותה. המחיר עד 21.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: הרעיון נחמד אבל בפועל כדאי לוותר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר