עולים על הגל הטבעוני הירוק

כ-4,000 מוצרים, בהם תחליפי גבינות, תחליפי בשר, דגנים וקטניות, רטבים, שימורים, תבלינים, מוצרי סופר פוד, קמחים ללא גלוטן
רשת הגל הירוק מכוונת את עצמה לקהל הצרכנים שבחרו באורח חיים טבעוני, או רוצים לאכול מעת לעת אוכל טבעוני, ובהתאם מציעה מוצרים בהם לא נעשה שימוש בחומרים מהחי

 

לאחרונה נפתח בשוק הכרמל בתל אביב, הסניף הראשון של רשת סופרמרקטים חדשה בשם "הגל הירוק". רשת זו מכוונת את עצמה לקהל הצרכנים שבחרו באורח חיים טבעוני, או רוצים לאכול מעת לעת אוכל טבעוני, ובהתאם מציעה החנות מוצרים בהם לא נעשה שימוש בחומרים מהחי.

אילון זקצר – יבואן ומפיץ מוצרי מזון לשוק המוסדי, ורפאל אברהם – בעל ניסיון ניהולי רשתי וקמעונאי, הם העומדים מאחורי היוזמה. השניים מספרים כי ההשראה לרשת מגיעה מרשת Veganz הגרמנית, לה יש סניפים בברלין, בפרנקפורט ובהמבורג. בהתאם לרשת הגרמנית, גם הרשת הישראלית החדשה מבטיחה שכל המוצרים טבעוניים, והיא עושה זאת בעזרת "תו טבעוני" של הרשת. כל ספקי הרשת יחתמו על אמנת טבעונות לספקים, והם יתחייבו  לבצע בדיקות מחמירות ולהכניס לחנויות הרשת שבהתהוות אך ורק מוצרים בהתאם לעקרונות הטבעונות. היזמים יוודאו כי כל מוצר עונה לצרכים ולהגדרות הטבעוניות טרם הכנסתו למגוון. במקביל לפתיחת הסניף התל אביב עובדים השניים על פתיחת סניפים חדשים, והיעד שלהם הוא להגיע לחמשה סניפים עד סוף שנת 2018.

אילון זקצר - יבואן ומפיץ מוצרי מזון לשוק המוסדי (משמאל), ורפאל אברהם - בעל ניסיון ניהולי רשתי וקמעונאי, הם העומדים מאחורי היוזמה
אילון זקצר – יבואן ומפיץ מוצרי מזון לשוק המוסדי (משמאל), ורפאל אברהם – בעל ניסיון ניהולי רשתי וקמעונאי, הם העומדים מאחורי היוזמה. צילום ליגרף עיצובים

הסופרמרקט הראשון ברשת – חנות ששטחה 100 מ"ר בלבד, מציע כ-4,000 מוצרים, בהם תחליפי גבינות, תחליפי בשר, דגנים וקטניות, רטבים, שימורים, תבלינים, מוצרי סופר פוד, קמחים ללא גלוטן ועוד. הרשת אף השיקה מותג פרטי בשיתוף פעולה עם מפעל אותנטבעי של קהילת העברים בדימונה. המותג הפרטי כולל שמונה סוגי גלידות, גבינות סויה, מאפים, פשטידות, פסטרמות, ומוצרי טופו וסייטן מיוחדים.

בכל הקשור למחירים, מבטיחים כאן "מחירים הוגנים ושפויים, ובקטגוריות מוצרים רבים אף זולים משמעותית ממחירי השוק". בפועל כדאי לבדוק את הנושא היטב. הצצה לאגוזים הנמכרים במקום בתפזורת – כחלק מאסטרטגיה שתכליתה לספק ללקוחות מענה כולל גם כאשר מדובר במוצרים "רגילים", מגלה כי יש כאלה הנמכרים במחיר זול משמעותית מהמחירים המקובלים בשוק, בעוד אחרים נמכרים במחירים גבוהים בהרבה.

"אנו גאים על המיזם החדש אשר ינגיש את הבשורה הטבעונית, בתחילה לשוק הכרמל בתל אביב, ולאחר מכן לערים נוספות ברחבי הארץ", אומרים השניים. "הקונספט הייחודי יעניק שקט נפשי לצרכן הטבעוני, ולא פחות חשוב – חוויה קולינרית שתפתח בפניו עולמות חדשים של טעמים וריחות לבישול בייתי".  כדאי ולעקוב האם אכן להבטחות אלה יש כיסוי.

הגל הירוק, רח' הכרמל 50 (קרוב לפינת רח' השומר), תל אביב, א'-ה' 9:00-20:00, ו'-9:00-16:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר