סל הקניות של שחר 797

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: סוכריות עם ויטמין C – למי שמעדיף, עוגת וניל קינמון 90 קלוריות – לאוהבי קינמון, פריכיות – לא מלהיבות, משקה דגנים ועולש – הפתעה לטובה, קפה שחור – בגלל קופסת האחסון

סוכריות עם ויטמין C של MUST מקבוצת שטראוס

לימון ודבש, אשכולית אדומה, ואוכמניות – אלה הם שלושת הטעמים של המוצרים החדשים. צילום סטודיו שטראוס
לימון ודבש, אשכולית אדומה, ואוכמניות – אלה הם שלושת הטעמים של המוצרים החדשים. צילום סטודיו שטראוס

המותג השיק מהדורה מוגבלת של הסוכריות שלו לחורף. לימון ודבש, אשכולית אדומה, ואוכמניות – אלה הם שלושת הטעמים של המוצרים החדשים. מלבד הטעמים החדשים, ישנו חידוש נוסף – 30 מ"ג של ויטמין C בכל סוכריה, למי שמעדיף לצרוך את הוויטמינים שלו בדרך פחות טבעית מהרצוי. טעם הלימון והדבש הפתיע לטובה בטעמיו, וגם האשכולית האדומה היתה מוצלחת, בעיקר הודות לכך שהיא יותר מתוקה מחמוצה. הבעיה היחידה היא באריזות האישיות של הסוכריות – לא כתוב עליהן מהו טעם הסוכריה, וכאשר לקחנו מספר יחידות מכל סוג והגשנו לאורחים, אף אחד לא ידע באיזה טעם הוא בוחר. המחיר עד 7.5 שקלים ל-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אהבנו את הסוכריות, פחות את משחק הניחושים שבא איתן.

Fiber One קינמון של ג'נרל מילס

עוגה זו מצטרפת לשתי עוגות קיימות בטעם קרמל מלוח ובטעם בראוני שוקולד
עוגה זו מצטרפת לשתי עוגות קיימות בטעם קרמל מלוח ובטעם בראוני שוקולד

עוגת וניל עם קינמון וזיגוג וניל – זה המוצר החדש שהשיקה החברה תחת המותג המתהדר ב-90 קלוריות ליחידה של 24 גרם, או 375 קלוריות ל-100 גרם. עוגה זו מצטרפת לשתי עוגות קיימות, האחת בטעם קרמל מלוח, והשניה בטעם בראוני שוקולד. עוגה זו מוצלחת יחסית – היא רכה כמובטח, טעם הקינמון בה בולט, וזיגוג הווניל, מלאכותי ככל שהוא, הוסיף טוויסט לטעם. המחיר 19.9 שקלים למארז של 5 יחידות, 24 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נוחות.

 

בשורה התחתונה: מומלץ רק אם אתם ממש אוהבים את טעם הקינמון.

פריכיות של פיטנס מבית נסטלה

המותג מוכר בעיקר הודות לדגני הבוקר ולחטיפי האנרגיה. צילום סטודיו אסם
המותג מוכר בעיקר הודות לדגני הבוקר ולחטיפי האנרגיה. צילום סטודיו אסם

החברה נכנסה לתחום תחליפי הלחם, עם ההשקה של הפריכיות הראשונות של המותג אותו אנו מכירים בעיקר הודות לדגני הבוקר ולחטיפי האנרגיה. ההשקה כוללת פריכיות 3 דגנים, ופריכיות 3 דגנים וקינואה. לא ברור לנו למה ויתרה החברה על פריכיות אורז, שיכולות להתאים גם לקהל שנמנע מצריכת גלוטן. בכל אופן, הפריכיות הללו שייכות לזן הדק יחסית. יש להן מרקם טוב, והטעמים סבירים. למרות שהחברה מבטיחה פריכיות טעימות מספיק כדי שנאכל אותן גם ללא ממרח, בפועל לא היינו ממליצים לכם לעשות זאת. לצערנו, הן לוקות בתוספת של סוכר. צעד לא ברור, שבעיקר משפיע לרעה על בריאות הצרכנים, וחבל שכך. המחיר עד 11.9 שקלים ל-120 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: לא התלהבנו מהפריכיות הללו.

משקה דגנים ועולש של INKA

הטעם לא היה שונה באופן משמעותי מזה של קפה. צילום עדי גלעד
הטעם לא היה שונה באופן משמעותי מזה של קפה. צילום עדי גלעד

שני המוצרים שהמותג משיק בישראל הם תחליפי קפה, והם נבדלים זה מזה באופן הגידול של חומרי הגלם – האחד אורגני והשני לא. בהתאם, האורגני מכיל שעורה, לתת ועולש, וזה שאינו אורגני מכיל גם סלק. המוצר עצמו נראה ממש כמו קפה נמס מגורען, ומתנהג במים חמים בדיוק כמו המוצר אותו הוא מחליף. הטעם לא היה שונה באופן משמעותי מזה של קפה, במיוחד אחרי שמוסיפים לו סוכר וחלב, כך שמבחינה זאת הוא יכול לשמש כתחליף ראוי למשקה. המחיר 14.9/16.9 שקלים ל-100 גרם של משקה לא אורגני/אורגני. להשיג בניצת הדובדבן, מחלקות GREEN בשופרסל, אניס, קסטל, עדן טבע, טיב טעם, סטופ מרקט ובחנויות טבע פרטיות.

בשורה התחתונה: הופתענו לטובה מהמוצר הזה.

קפה שחור של קפה לנדוור

השינוי לא נוכח בקפה עצמו אלא באריזה - קופסת אחסון
השינוי לא נוכח בקפה עצמו אלא באריזה – קופסת אחסון

הקפה המוכר של החברה הושק כעת במהדורה מוגבלת, כלומר עם שינוי מסוים. השינוי לא נוכח בקפה עצמו אלא באריזה – 120 גרם של קפה שחור, המגיעים בתוך קופסת אחסון שיכולה לשמש באופן קבוע לאחסון קפה שחור בבית, שכן היא מסייעת בשמירה על טריות הקפה. המחיר 12.9 שקלים ל-120 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות מובחרות ובאתר.

בשורה התחתונה: כדאי רק אם אין לכם כלי לאחסון הקפה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר