סל הקניות של שחר 799: תה וקפה

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל מגוון סוגי תה – שחור וירוק: ברא צמחים, ויסוצקי, ליפטון, פומפדור, אורגניק אינדיה; וחליטות עם ומצמחי מרפא, ובתחום הקפה – אספרסו של נספרסו

סודות הצמחים של ברא צמחים וויסוצקי

שיתוף פעולה ייחודי מביא למדפים את סדרת החליטות הללו. חברת התה הידועה שילבה כוחות עם החברה שמתמחה בצמחי מרפא, להשקה של סדרה זו הכוללת שילובים שונים של צמחים, שכולם מאופיינים בהיעדר קפאין: חליטת Clean משלבת היביסקוס, עלי זית, מרווה, סרפד ומנטה; חליטת נירוונה משלבת מליסה, לואיזה, עלי פסיפלורה, פרחי קמומיל ופרחי עוזרר; ויש גם חליטת אכינצאה וסמבוק, חליטת ג'ינג'ר ודבש, חליטת ג'ינג'ר ולימון, חליטת קינמון וליקוריץ וחליטת אקליפטוס והדרים. החליטות נמכרות בתיונים נוחים לשימוש, ומיוצרות מרכיבים טבעיים בלבד, וכאמור ללא קפאין.

כל טעמי הסדרה זכו לציונים גבוהים במבחני טעימה. אהבנו מאוד את החליטה המשלבת אכינצאה וסמבוק – הטעם מאוזן ולא חזק מדי, כך שאפשר ליהנות ממנו גם ללא הוספה של ממתיק כזה או אחר. חליטת הנירוונה אכן עשתה לנו טוב, גם אם לא הצליחה להיות הישועה שלנו בימים לחוצים. המחיר עד 16.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

תה ירוק עם מאצ'ה/כורכום של ויסוצקי

כחלק מסדרת "ויסוצקי ירוק" השיקה החברה שתי תערובות מפתיעות לטובה. הראשונה משלבת תה ירוק עם תפוז, ג'ינג'ר וכורכום – ולמרות החשדנות הבסיסית שלנו לרעיון שאנחנו נשתה תה של ג'ינג'ר וכורכום, התוצאה מאוזנת, עם טעם תפוזי עדין, והפכה במהרה לתה המועדף עלינו. התערובת השנייה משלבת תה ירוק עם מאצ'ה – מדובר בגרסה היפנית של תה הירוק, אותו נהוג לצרוך כאבקה, פעולה המגבירה את ערכי ה-EGCG, ולכן הוא אמור להיות טוב יותר לגוף שלנו. ההבדלים בטעם בין התה הזה לבין תה ירוק "רגיל" אינו משמעותי, ובסך הכל התה טעים. המחיר עד 15.9 שקלים ל-25 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

תה ירוק עם לואיזה ולימונית/קינמון של ליפטון

גם כאן ממשיכים להוסיף טעמים חדשים לסדרת התה הירוק, אך כאן מדובר בשילובים שכבר טעמנו בעבר. הראשון הוא תה ירוק לואיזה ולימונית, ואילו השני תה ירוק קינמון מתובל. השילוב של התה הירוק עם הלימונית והלואיזה הוא חביב – אנחנו אישית מעדיפים לשתות בנפרד את התה הירוק ואת הלימונית והלואיזה. השילוב עם הקינמון היה מוצלח הרבה יותר, רק אל תשאירו את התיון בכוס התה לזמן ממושך, אחרת התה לא יהיה טעים לשתייה. המחיר עד 16.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

סדרת הזהב של פומפדור

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

סדרה זו כוללת שלושה טעמים של תה שחור: קלאסי 1882, ארל גריי,  וקלאסי עם לימון. זו השקה מפתיעה לאור הפופולאריות הגוברת של התה הירוק, אך בהתחשב בכך שרבים ממשיכים לצרוך תה שחור, אנו משערים שיהיו לא מעט צרכנים שישמחו על סדרה זו, מה עוד שמדובר בתה מוצלח – קלאסי 1882 הוא למעשה תערובת התה הקלאסי של החברה, עם טעם בולט וארומה חזקה; הארל גריי הוא תה שחור שרוסס בשמן ברגמוט אמיתי, והטעם בהתאם; והקלאסי עם לימון הוא, כמתבקש משמו, תה שרוסס במיץ לימון אמיתי. יש לקלאסי עם הלימון טעם לימוני עדין, אבל אנחנו מעדיפים להוסיף את הלימון לתה שלנו באופן עצמאי. המחיר עד 14.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

תה טולסי של אורגניק אינדיה

שופרסל החלה לשווק את ליין תערובות התה של החברה ההודית, הנמצאת בבעלות ישראלית. כל התערובות מבוססות על צמח בשם טולסי, וחומרי הגלם כולם אורגניים. המבחר כולל טולסי, פטל ואפרסק; טולסי, דבש וקמומיל; טולסי, ג'ינג'ר ולימון; טולסי אורגינל; טולסי כורכום וג'ינג'ר; ואפילו טולסי ותה ירוק. השילוב של טולסי, הג'ינג'ר ולימון הפתיע לטובה – הטעם הייחודי והנעים של הטולסי משתלב היטב עם שאר הרכיבים, ושקיק אחד מתאים לקנקן תה גדול או לשימוש במספר כוסות תה. התערובת עם האפרסק והפטל פחות פירותית בתוצאה הסופית – הטולסי עדיין דומיננטי בטעם, כשהפטל והאפרסק מוסיפים מעט מתיקות וחמיצות. המחיר 13.9 שקלים ל-25 שקיקים. להשיג בסניפי הרשת.

תערובות אתיופיה ואוגנדה של נספרסו

שתי התערובות החדשות של החברה, המושקות במהדורה מוגבלת, מבוססות על מקורות הקפה והסיפורים שקשורים בהם. Arabica Ethiopia Harrar מבוססת על 100% ערביקה מאזור הרר, בו סחרו וייצאו לראשונה קפה בסדר גודל משמעותי. זו תערובת ברמת חוזק 5, המתאימה ללונגו או אספרסו, ויש לה טעם מעט חמצמץ עם תווי פירות ופרחים. Robosta Uganda עשויה 100% זן רובוסטה  שמקורו באוגנדה. לתערובת זו יש טעם מריר יחסית, דרגת החוזק שלה 10, והיא מתאימה לאספרסו וריסטרטו. המחיר 25.5 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר