סל הקניות של שחר 815

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל מעדני חלב חדשים – עדיף הוותיק, מוצרים לאפייה – אופציה טובה, גלידה טבעונית – מוצלחת. עוגיות – מספקות בדרכן, חטיפי פירות ואגוזים – מוצלחים

מילקי בטעמי פסק זמן וטורטית של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

מצד אחד אנחנו מבינים את הצורך של החברות לחדש את המוצרים שלהן – הצרכן הישראלי חובב חידושים וריגושים, וכדי להשאיר את רף המכירות גבוה, כדאי לתת מענה לצורך זה. מצד שני, יש דברים שלא תמיד צריך לעשות. למשל, לחבר בין פסק זמן או טורטית למילקי. אלו מוצרים שונים מאוד זה מזה, והקשר ביניהם רחוק מלהיות ברור, שלא לומר קיים. אבל המעשה נעשה, ובמבחן הטעימה שלנו אי אפשר היה שלא להגיע למסקנה, שזה חיבור שעדיף שלא היה נעשה. מילקי טורטית היה סביר, למרות שלא ממש הצלחנו להתרגל לתמצית השקדים/רום; ומילקי פסק זמן היה פשוט לא ברור בטעמיו, ובאופן כללי הרבה פחות טעים ממילקי רגיל. המחיר עד 3.7 שקלים ל-133 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנחנו נסתפק במילקי הוותיק והמוכר.

פודינג וניל, קרם ברולה וקקאו של מאסטר שף

הפעילות של המותג ממשיכה להתרחב, והפעם עם שלושה מוצרים המיועדים לתחום האפייה. מדובר בפודינג וניל ובקרם ברולה להכנה מהירה, וכן אבקת קקאו. מבין השלושה ניסינו את פודינג הווניל, וזה הכיל, כמובטח, גרגרי וניל אמיתיים (עובדה נדירה יחסית בקטגוריה). הפודינג המתקבל אכן טעים, ובמידת מה אף טעים יותר מהמקובל, אבל הוא עדיין אינסטנט פודינג במהותו, כלומר לא יחליף קרם איכותי שעושים לבד מההתחלה. המחיר עד 6.9 שקלים לפודינג, עד 16.9 שקלים לקרם ברולה, עד 16.3 שקלים ל-250 גרם קקאו. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שצריך פתרונות אפייה מהירים.

מוצרים טבעוניים של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

לשמחת הטבעונים, שמספרם הולך ומתרבה, השיקה החברה לראשונה שני מוצרים טבעוניים, שניהם נושאים את התו Vegan Friendly של העמותה בשם זה. המוצר הראשון והמסקרן ביותר, הוא קורנטו טבעוני בטעם וניל עם שברי אגוזי לוז מסוכרים – הופתענו לטובה מהמרקם המוצלח של הגלידה, שאינו מושפע לרעה מהעדרם של מוצרי חלב, והשילוב של כל הרכיבים ביחד יוצר מוצר מוצלח. המוצר השני משתייך לסדרה שמעולם לא הכילה רכיבים מן החי – סולרו. תחת הסדרה Fruit Boost הושק שלגון בטעם מנגו-פסיפלורה, המכיל 50% פרי. שילוב הפירות מוצלח, והעובדה שיש בשלגון 65 קלוריות היא בונוס. המחיר עד 37.9 שקלים למאגדת של שישה טילונים, 63 גרם כל אחד; עד 27.9 שקלים למאגדת של חמישה שלגוני סולרו, 55 גרם כל אחד; עד 9 שקלים לשלגון סולרו בודד. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אחת ההשקות המוצלחות בתחום, וגם מי שאינו טבעוני יכול ליהנות ממנה.

COOKIES של כרמית

צילום סטודיו פליי
צילום סטודיו פליי

השם של סדרה זו אומר הכל – מה שמקבלים הן עוגיות. הסדרה כוללת חמישה מוצרים, שלושה המבוססים על גרנולה ומשלבים שוקולד צ'יפס, צימוקים ופירות יער או אגוזי לוז; עוגיות דגנים ועוגיות שיבולת שועל, שתיהן עם תוספת של סיבים תזונתיים. טעמנו כמה מהמוצרים, ובסך הכל אהבנו את התוצאה. לעוגיות יש מרקם טוב, שגם מחזיק לכמה שניות בכוס קפה חם (אחד המבחנים החשובים לכל עוגיה), והן לא מתוקות מדי. היינו כמובן שמחים לכמות גדולה יותר של התוספות המובטחות, אבל גם כך הן יכולות לספק אתכם (מכיל גלוטן). המחיר עד 6.9 שקלים ל-120 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש טובות יותר מאלו, אבל גם הן מספקות בדרכן.

חטיפים של Kind

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

המותג האמריקאי שהגיע באחרונה לישראל מתהדר באריזה שקופה. לא במילים ישירות, הם מנסים לומר "אנחנו שקופים ואתה רואה את כל מה שאתה מכניס לפה עוד לפני שאתה קונה את המוצר". כל זה היה יכול להיות נחמד אם זה היה נכון באופן גורף. בפועל, את סוגי הסוכר השונים שיש בחטיפים אנחנו לא רואים, אלא אם מתעמקים ברשימת הרכיבים. נכון שאין בארבעת החטיפים גלוטן או לקטוז, כמובטח, אבל אלו עוד שני רכיבים שבכל מקרה לא היינו יכולים לראות במו עינינו. מה כן רואים דרך האריזה? את האחוז הגבוה יחסית של האגוזים, השקדים, הבוטנים והפירות המובטחים. עוד משהו טוב על החטיפים עצמם: לחטיפים יש מרקם טוב, לא קשה מדי ולא רך, והשילובים מוצלחים בסך הכל – אהבנו מאוד את חטיף האגוזים והבוטנים הקלויים עם מלח ים. חלקם שונים במקצת מהמקובל בארצנו, כמו חטיף פקאן בזיגוג מייפל עם מלח ים. המחיר עד 11.5 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: החטיפים מוצלחים, אבל כמו תמיד כדאי לקרוא את האותיות הקטנות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר