סל הקניות של שחר 823

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו מוצרים לבישול אסייתי – בעד האטריות, קרקרים מאיטליה – חידוש, סירופ בתוספת ויטמינים – אין חידוש, ענבים לפי חודשים, ומהלך חשוב של יוגורט ומעדנים דלי לקטוז

הסדרה האסייתית של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

החברה נכנסה מחדש לקטגוריה של הבישול האסיאתי, עם סדרה רחבה יותר של מוצרים בהשוואה למה שהיה לה בעבר. ההשקה כוללת חמישה רטבים, כולל רוטב למוקפץ, רוטב חריף למוקפץ, רוטב סויה, רוטב קארי ירוק תאילנדי ורוטב ספייסי צ'ילי; פירורית פנקו; ושישה סוגים של אטריות, כולל נודלס אטריות אורז רחבות, נודלס אטריות להקפצה, נודלס אטריות מסולסלות, נודלס אטריות ביצים שטוחות, נודלס אטריות ביצים רחבות, ונודלס אטריות עם תרד. מתוך  המבחר הגדול ניסינו שני רטבים ושלושה סוגים של אטריות. אטריות האורז ואטריות הביצים שניסינו היו טובות מספיק כדי להכין בקלות את המאכל המבוקש, והיה להן הטעם הבסיסי הדרוש כדי לשמש מצע לירקות עם הרוטב. הרטבים שניסינו, אחד למוקפץ והשני עם צ'ילי, היו מלאכותיים בטעמים שלהם, עם טעם לוואי שלא כל כך אהבנו. יש בשוק רטבים טובים יותר (חלק מהמוצרים מכילים גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים ל-200-400 גרם אטריות, עד 17.9 שקלים ל-260 מ"ל רוטב, עד 10.1 שקלים ל-300 גרם פירורית פנקו. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את האטריות החדשות.

Skinny Thins של CASA MILO

חברת דיפלומט החלה לשווק את סדרת הקרקרים של החברה האיטלקית. מוצאם בדרום איטליה, והם מיוצרים כבר קרוב ל-150 שנים. שלושה ממוצרי הסדרה הגיעו לישראל – חטיפי קרקרים אפויים עם זרעי צ'ייה, עם בצל וגבינה, ובסגנון מסורתי. הקרקרים הם ללא ספק שונים מהמוכרים בישראל –קטנים ודקים יותר, אם כי מספיק עבים כדי לטבול אותם במטבל כלשהו. אלו עם הבצל וגבינה היו הטעימים ביותר, אלו המוגדרים מסורתיים (כלומר, ללא תוספות) היו יותר בסיסיים בטעם שלהם אבל עדיין מוצלחים, בעוד שאלו עם הצ'ייה היו קצת בנאליים. זו תוספת ויזואלית בעיקר ואולי פסיכולוגית, אבל לא יותר (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: המוצרים הללו מצליחים להביא חידוש לקטגוריה המוכרת.

סירופ בתוספת ויטמינים של אחוה

צילום יעל האן

קטגוריית התרכיזים להכנת משקאות הפכה להיות מנומנמת בשנים האחרונות, וגם השקה זו אינה מביאה חדשנות של ממש. סירופ עם ויטמינים אינו שילוב חדש בתחום (אם כי ממשיך להיות מוזר), וגם לא הטעמים: ענבים, אננס ופטל, כל אחד עם ויטמינים מקבוצה B וחומצה פולית. גם לא המשקה: ניסינו את הסירופ בטעם אננס ואת הסירופ בטעם פטל, ומה שקיבלנו היה בדיוק כמו שאנו מכירים מהמתחרים. המחיר עד 9.9 שקלים לליטר אחד. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: ההבדל היחיד הוא החברה המייצרת אותם.

בקצרה

צילום בני מלעי
צילום בני מלעי

ענבי טלי משווקים כמדי שנה 30 זנים שונים של ענבים, והשנה הם מבדלים אותם בהתאם לעונה בה הם זמינים לקנייה, כך שלפי האריזה תוכלו לדעת באיזה זן מדובר. לדוגמא, בחודש אוגוסט ניתן להשיג ענבים ירוקים מזני טימפסון, פרינסס ותומפסון; ענבים אדומים מזני פליים, סידלס ומג'נטה; וענבים שחורים מזני בלק פינגר, סייבל, מוסקט, ורד גלוב. המחיר עד 34.9 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות השיווק, אצל ירקנים ובנקודות מכירה.

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שטראוס עושה מהלך חשוב למען אלו המבקשים לצמצם בצריכה של לקטוז, ומשיקה סדרה של מוצרים דלי לקטוז, הכוללת מארז רביעיית מילקי דל לקטוז, דני שוקולד דל לקטוז, דנונה 3% 200 גרם דל לקטוז, וכל סדרת גמדים. המחיר עד 13.9 שקלים לרביעיית מילקי, 170 מ"ל כל אחד; עד 3.1 שקלים ל-125 גרם דני, עד 4 שקלים ל-150 גרם דנונה. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר