סל הקניות של שחר 825

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו סלטים מוכנים כאילו ביתיים – תעשייתיים, משקה שקדים אורגני – מומלץ, שוקולד מריר תאנים – יש טובים יותר, סוכריות קישוט עוגות – אהבנו, וופל קרמל – למכורים לטים טם, דגני בוקר בטעם שוקולד לבן – מתוקים מאוד

סלט של אמא של צבר

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

ההשקה האחרונה של החברה הביאה למדפים ארבעה סלטים חדשים, חלק מקטגוריית סלטי הפרימיום שלה. הפעם מדובר בשיתוף פעולה של שלושה שפים ידועים והאמהות שלהם. הסלטים מבוססים על מתכונים מקוריים שבושלו על ידי אותן אמהות: סלט כרובית לניגוב וסלט מטבוחציל של השף אבי לוי ואמו מרים; סלט סביח של השף יוסי שטרית ואמו ענת; וסלט קישואים של השף טום אביב ואמו מיכל. ללא ספק מדובר בסלטים שונים מסלטים מוכנים אחרים שאנו מכירים, המבוססים על אותם חומרי הגלם. עם זאת, הניסיון להשוות ביניהם לבין סלטים ביתיים אינו עובד יפה. ניכר כי מדובר בסלטים תעשיתיים, הן ברשימת הרכיבים והן בטעם, ואין לנו ספק כי בבתים של אותן האמהות מוגשים סלטים טעימים יותר. אם מצליחים לנטרל את הפאנץ' השיווקי, אנו ממליצים בעיקר על סלט הכרובית וסלט הקישואים. המחיר עד 12.5 שקלים ל-240 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: עדיף היה לוותר על היומרה הביתית.

 משקה שקדים אורגני של Alpro

צילום אלפרו
צילום אלפרו

 

שלוש מעלות מידיות יש למוצר החדש של המותג. ראשית, מדובר בתחליף חלב חדש, תוספת מבורכת לקטגוריה הצומחת. שנית, מדובר במשקה אורגני, שאין רבים כמותו. ולבסוף, זו ההחלטה של החברה שלא להוסיף סוכר למשקה, שמעניקה לו נקודת זכות נוספת, בוודאי בהתחשב בשפע הסוכר שמוסיפים למוצרים רבים. השימוש בשקדים מספק למשקה מתיקות מעודנת. טעם השקדים אינו דומיננטי מדי, ומשתלב היטב עם דגני בוקר או גרנולה, אך פחות עם קפה. המחיר עד 17.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: אחד המשקאות המומלצים בקטגוריה.

 Excellence fig intense של Lindt

צילום לינדט
צילום לינדט

מגוון טבלאות השוקולד של מותג השוקולד השוויצרי מתרחב, הפעם עם שילוב מפתיע – שוקולד מריר עם תאנים. השילוב בין טעם הפרי לבין השוקולד המריר עובד טוב רק בהתחלה, כשמרגישים את השילוב של שני הטעמים ביחד. אך בסופו של דבר נשאר בפה רק טעם השוקולד (המכיל רק 48% מוצקי קקאו). המחיר עד 17.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: יש לחברה שילובים מוצלחים יותר.

סוכריות לקישוט עוגה מבית אופנהיימר

צילום אופנהיימר
צילום אופנהיימר

בשוק יש לא מעט סוכריות לקישוט עוגות ועוגיות, אבל קשה למצוא מוצר כזה, בו הצבעים שמשמשים לצביעת הסוכריות עשויים מירקות, פירות ותבלינים. השימוש בסוכריות פשוט וקל, וככזה הוא יכול להתאים לפעילויות יצירה במטבח עם הילדים. הטעם שלהן כמובן לא מושפע מחומרי הגלם של הצבעים, והן מספקות קישוט יפה. המחיר עד 9.9 שקלים ל-90 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את השימוש בחומרים טבעיים.

 טים טם קרמל של ארנוטס

צילום ארנוטס
צילום ארנוטס

בהתחלה לא ממש הבנו מדוע יש צורך להתערב בוופל השוקולד הפופולרי, ולהוסיף לו גרסה עם טעם אחר. אחרי הכל, מה שקובע בסופו של דבר את הטעם הוא השילוב עם הקפה או שוקו, כאשר משתמשים בוופל בתור קשית. אבל אז טעמנו את הוופל – טעמו הקרמלי של המילוי מוצלח, והוא משתלב עם המשקה שלנו לא פחות טוב מאחיו הוותיק, השוקולד חלב (מכיל גלוטן). המחיר עד 22.4 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ למכורי טים טם המחפשים לגוון.

כריות בטעם שוקולד לבן של תלמה מבית יוניליוור

צילום יוניליוור
צילום יוניליוור

מוצר חדש זה הושק במהדורה מוגבלת לרגל הקיץ – מדובר באותם דגני בוקר ידועים, אלא שהפעם הם ממולאים בקרם בעל טעם של שוקולד לבן. הפריכות של המוצר והצורה שלו לא השתנו, אבל הטעם כן – הוא אמנם מזכיר שוקולד לבן, אבל גם הפך להיות מתוק יותר מתמיד. כדאי להפחית את רמת המתיקות, אם מוצר דומה לזה ייצא פעם נוספת לשוק (מכיל גלוטן). המחיר עד 29.9 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנחנו בטוחים שרבים יאהבו אותו, חרף המתיקות הגבוהה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר