סל הקניות של שחר 833

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל שלנו רסק עגבניות איטלקי – לאמץ, תה ירוק בגרסה יפנית – לוותר על זה עם הדובדבן, חומץ תפוחים אורגני – אופציה טובה, שוקולדים חדשים – לכו על משפחת בלונדי, ביסלי מתוק – ממכר

Polpa Finissima של PETTI

צילום דיפלומט
צילום דיפלומט

אחד הדברים שאנו אוהבים בעידן הזה הוא המגוון. אם בעבר היינו צריכים להסתפק ברסק עגבניות בסיסי, היום אנחנו יכולים לבחור בין מוצרים שונים של מותגים ממקומות שונים בעולם. המוצר הזה מגיע היישר מאיטליה, עם הבטחה שבתוכו יש אך ורק עגבניות אשר גדלו בטוסקנה עצמה. העגבניות עברו קיצוץ עדין יחסית, והוכנסו לקופסאות השימורים. המוצר קל לשימוש, והעגבניות מהטובות שטעמנו – הן ישמשו אתכם כבסיס מצוין למגוון רטבים ותבשילים. המחיר עד 15.9 שקלים למארז של שלישיית מוצרים, 400 גרם בכל מוצר. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אימצנו את המוצר למטבח שלנו.

תה ירוק בתוספת מאצ'ה של ויסוצקי

צילום סטודיו מרחב
צילום סטודיו מרחב

אחרי שהתה הירוק קנה לו אחיזה בישראל, מגיעה הגרסה היפנית של אותו תה בדיוק, הנקראת מאצ'ה. בחברה משלבים אותה עם התה הירוק הסטנדרטי, ומשיקים את התערובת בשתי גרסאות: האחת עם דובדבן, והשנייה עם קינמון, ג'ינג'ר וכורכום. השתיים שונות מאוד זו מזו – לתה עם הדובדבן יש טעם שמזכיר יותר מכל עוגה, והוא מתאים רק למי שממש ממש אוהב דובדבן, ורוצה לשתות ולא רק לאכול אותו. התה השני מוצלח, בשל תערובת מדוייקת במינונים שלה, כך שהתה אינו חריף. המחיר עד 26.9 שקלים ל-25 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מבין השניים אפשר לוותר על התה עם הדובדבן. אפילו כדאי.

חומץ תפוחים אורגני של תבואות

צילום אלי חזן
צילום אלי חזן

מדף המוצרים האורגניים ממשיך להתרחב, והפעם עם מוצר זה. ארץ הייצור שלו היא ספרד, והוא מבוסס על תפוחים אורגניים שעברו תסיסה טבעית. לחומץ יש דרגת חמיצות של 5%, ולטעם שלו גוון פירותי, כצפוי. חשוב לדעת כי החומץ לא עבר סינון, כך שיש בו רכיבי פרי טבעיים. ביחס לחומץ התפוחים הרגיל שאנו מכירים, זה מוצלח יותר בשל טעמיו. המחיר עד 23.9 שקלים ל-1 ליטר. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שמקפיד על תזונה אורגנית.

שוקולדים חדשים של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה השיקה מספר גדול של מוצרים חדשים במספר מותגי שוקולד. גולת הכותרת היא ההרחבה של בלונדי, הטעם החדש יחסית של שוקולד פרה, ואחד המוצלחים שהמותג מציע. ההשקה, במהדורה מוגבלת, כוללת שוקולד פרה בלונדי עם פולי קקאו, ושוקולד פרה בלונדי עם שברי עוגיות קרמל. בשני המקרים, ראוי לציין, התוספת נוכחת בכמות מכובדת, ומשפיעה הן על המרקם והן על הטעם. במילים אחרות, ממכר. עוד בהשקה: מקופלת ספלנדיד 60% מוצקי קקאו ומקופלת בלונדי, למי שרוצה את השוקולד המועדף עליו בצורה ובמרקם של מקופלת; וחטיף אצבעות פרה, תחתיו הושקו שלושה מוצרים חדשים – אצבעות שוקולד פרה טעמי, אצבעות שוקולד פרה טורטית ואצבעות שוקולד פרה רבע לשבע. אצבעות הטורטית, בזכות הטעם הבולט, הן המוצלחות ביותר, אבל בסך הכל אנו עדיין מעדיפים את החטיפים הללו בגרסתם הידועה. המחיר עד 8.9 שקלים ל-100 גרם שוקולד בלונדי, עד 5.9 שקלים ל-25 גרם מקופלת, עד 8.9 שקלים ל-92 גרם אצבעות שוקולד פרה. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: ההשקה המוצלחת היא זו של שוקולד בלונדי בגרסאות החדשות.

אח של ביסלי בטעם ברביקיו מתוק של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

החברה השיקה מוצר חדש בסדרת חטיפים זו, אשר בשונה מהסדרה המוכרת והוותיקה, אינה מבוססת על קמח חיטה ולכן עשויה להתאים לנמנעים מגלוטן. ייאמר לזכות החברה שהיא מחדשת לא רק בחומרי הגלם, במרקם ובצורה, אלא גם בטעם – כל החטיפים בסדרה אינם זהים בטעמם לסדרה הוותיקה יותר, וכך גם המוצר החדש: יש לו מרקם דק ופריך במיוחד, וטעם חביב שמשלב ברביקיו עם מתיקות, ומספק לו טעם מעודן יחסית. המחיר עד 4.5 שקלים ל-70 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש לחטיף החדש פוטנציאל ממכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר