סל הקניות של שחר 845

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל שלנו תבשילי פטריות – אופציה טובה, קינוחים מוכנים – מפתיעים ומוצלחים, פופקורן למיקרוגל בטעם פלאפל – לוותר, בייגלה עיגולים בטעם בצל – לאוהבי הטעם, ומשקה לילדים ללא סוכר וחומרים משמרים

תבשילי פטריות של חוות תקוע

צילום שרית גופן
צילום שרית גופן

החברה, הידועה בפטריות המגוונות שהיא מגדלת ומשווקת, השיקה שני מוצרים חדשים. מדובר בתבשילים המיועדים להכנה מהירה – תבשיל בורגול ופטריות, ותבשיל פתיתים ופטריות. הראשון משלב בורגול עם עדשים חומות, גזר ופטריות מיובשות מסוג מאי-טאקי ושי-טאקי; ואילו השני משלב פתיתים עם פטריות מיובשות מסוג מאי-טאקי ושמפיניון. תבשיל הבורגול הפתיע אותנו לטובה –תיבול טוב והוראות הכנה מדויקות. זה לא משתווה לתבשיל ביתי, אבל מהווה פתרון טוב לימים בהם אין כוח/זמן/רצון לבשל. תבשיל הפתיתים היה קצת פחות מוצלח – משהו בשילוב הרכיבים לא עובד טוב עבורנו (מכיל גלוטן). המחיר עד 16 שקלים ל-310 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות ירקות ובשווקים.

בשורה התחתונה: חובבי הפטריות יכולים למצוא כאן אופציה טובה.

SPLENDID Desserts של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

אנחנו נוטים להיות ספקנים ככל שזה מדובר בקינוחים תעשייתיים. לרוב ישנו פער משמעותי בין המילים היפות והתמונות השיווקיות לבין המוצרים עצמם, ואנו לוקחים אותם מלכתחילה בעירבון מוגבל. אבל אז הגיעה לביתנו הסדרה החדשה הזו של קינוחים, כחלק מהמותג הוותיק ספלנדיד, ושינתה את כל ההנחות המוקדמות שלנו. קודם כל, זו ההשקה: דואט שוקולד קרמל – עוגה עם קרמל, גנאש שוקולד, מוס בטעם קרמל ושבבי קרמל, הנמכרת במארז זוגי; דואט שוקולד נוגט – מאפה במילוי קרם נוגט עם שכבת גנאש שוקולד ומוס נוגט, גם היא במארז זוגי; עוגת טריפל שוקולד – עוגה עם גנאש שוקולד, מוס בטעם שוקולד ושבבי שוקולד; עוגת דמקה שוקולד-נוגט – עוגה עם מוס בטעם שוקולד, מוס נוגט ושבבי שוקולד; וטירמיסו – שכבות של בישקוטים טבולים בקפה עם קרם מסקרפונה. כל אחד מהקינוחים מכיל 1.4-1.5 אחוז של אלכוהול, וכמות מכובדת של שוקולד איכותי בווריאציות שונות. ניסינו את מרביתם (למעט הטירמיסו), וכל אחד מהם היה שונה מהאחר, עם שילובים מיוחדים, מגוונים וממכרים כל כך. העוגות, יש לציין בצער, עטופות בכיסוי פלסטיק שלא ניתן לסגירה חוזרת. עם זאת, הן באמת לא מחזיקות מעמד לאורך זמן (מכיל גלוטן). המחיר עד 16.9 שקלים לזוג קינוחי דואט, 80/90 גרם ליחידה; עד 31.9 שקלים ל-500 גרם עוגה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אחת ההשקות המפתיעות והמוצלחות שניסינו. כדאי, ממש כדאי.

פופקורן למיקרוגל בטעם פלאפל של סוגת

צילום סטודיו הייפק
צילום סטודיו הייפק

החברה מנסה לשדך במוצר הזה בין שני מאכלים פופולאריים, וכמו בכל שידוך, יש כאן מידה של הימור. האם השילוב הזה אכן יצליח, האם אפשר לגשר על ההבדלים? אחרי שניסינו את המוצר החדש, אנו יכולים לומר באופן חד-משמעי שהתשובה שלילית. כלומר, היו שידוכים מוצלחים, אבל זה החדש אינו אחד מהם. הטעם מזכיר פלאפל באופן קלוש, וגם מבלי להגדירו כטעם פלאפל, זה טעם לא מוצלח. המחיר עד 5 שקלים לשקית, 90 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: עדיף לוותר.

בייגלה עיגולים בטעם בצל של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

מוצר חדש בסדרת מוצרים זו, הפעם בטעם בצל. הסדרה הושקה לראשונה ב- 2016.  למוצר החדש יש אותה צורה עגולה ואותו המרקם של המוצרים הקודמים. הטעם החדש עדין יחסית, כך שאם אתם מצפים לטעם חזק של בצל, אתם עלולים להתאכזב. במידה ולא, אתם יכולים ליהנות ממנו (מכיל גלוטן). המחיר  עד 13.5 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים בייגלה ואוהבים בצל, זה בשבילכם.

בקצרה

חברת טסה השיקה את Surprise drink, משקה לילדים הנמכר בטעם תות ובטעם פירות. המשקה, המכיל 20% פרי, הוא ללא סוכר וחומרים משמרים. בנוסף, יש בו צבעי מאכל טבעיים ותוספת ויטמין C ו-A. כל משקה משלב הפתעה – דמויות של אנה ואלזה, וספידי מקווין. 10 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג ברשת טסה, סינמה סיטי, ובחנויות נוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר