סל הקניות של שחר 849

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכניס שחר לסל שלו חומוס עם תוספות – הנאה מובטחת, יוגורט עם שכבות – הקרמל המלוח, סוכריות אורגניות – אם כבר סוכריות אז אלה, משקה קל לערבוב עם וודקה – מומלץ, גלידה עם בצק עוגיות – לאוהבי השילוב

חומוס עם המון של צבר

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

אחרי שנים רבות של אכזבות – שנים בהן התוספות לחומוס היו בבחינת נגיעה ולא תוספת של ממש, הבינה החברה שכדאי לתת מענה לאכזבה. התוצאה היא סדרה זו, ששמה מעיד על תכולתה – יש בה כמות מכובדת של התוספת המובטחת. הסדרה כוללת חמישה סלטים, כל אחד עם תוספת אחרת – פלפלים חריפים, חצילים פיקנטיים, מטבוחה, חריף וטחינה וגרגירי חומוס. התוספות עצמן אינן חדשות, אך הכמות שלהן מצליחה להתגבר על החשדנות המובנית שלנו, ולהביא לתחושה של סיפוק. המחיר עד 13.9 שקלים ל-375 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים תוספות עם החומוס שלכם, עזבו את כל השאר וקנו סדרה זו. ההנאה מובטחת.

 דנונה MOMENT מבית שטראוס

צילום שיק דיזיין
צילום שיק דיזיין

יוגורט עם שכבת תות ויוגורט עם שכבה בטעם קרמל מלוח, אלה שני המוצרים החדשים שהחברה הוציאה באחרונה. קהל היעד של המעדנים הללו הם כל מי שלא בוחן את מספר הקלוריות ואחוזי השומן, ומעדיף להתמקד בחוויה ובהנאה. הראשון, עם שכבת התות, אינו מיוחד – זה שילוב נפוץ במחוזותינו, ומי שאהב אותו בעבר יהנה ממנו גם בגרסה זו, בעיקר הודות לכמות מספקת של תות. השילוב של הקרמל המלוח חדשני יותר (קרמל מלוח הפך לטרנד בשנים האחרונות, אך נדיר למצוא אותו במעדני יוגורט), והרבה יותר מוצלח לטעמנו. השילוב של המתיקות עם המליחות והחמיצות הקלה של היוגורט, יוצרים מעדן מוצלח. המחיר עד 5.4 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אפשר להסתפק במעדן עם הקרמל המלוח.

סוכריות אורגניות של קוצ'יקו

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

חברת וגה מוצרים טבעוניים, החלה לייבא לישראל את המותג המתמחה בסוכריות אורגניות על-מקל. מעבר לחידוש בהיבט האורגני, יש גם חידוש בטעמים – אננס-תפוז, תפוח פוג'י, אוכמניות-לימון, ורימון-אוכמניות. מקור הצבעים הם צמחים כגון צנונית, תפוח ודומדמניות שחורות; והסוכריות מכילות סיבי טפיוקה שממתיקים אותן באופן טבעי. בנוסף, אין בהן סוכר או גלוטן. הסוכריות עמידות לזמן מספיק ארוך כדי שנוכל ליהנות מהן, והטעמים יכולים להתחבב גם על מבוגרים – אננס-תפוז ואוכמניות-לימון הם המוצלחים מבין הארבעה. המחיר עד 20.9 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: אם כבר לאכול סוכריות, עדיף שיהיו אלה.

Schweppes pink&bitter של Schweppes

צילום סטודיו יפאורה
צילום סטודיו יפאורה

המשקה החדש של המותג הושק בעקבות ההצלחה של Schweppes Russchian. כמו המשקה הקודם, כך גם החדש – מיועד לערבוב עם וודקה, ומשלב בהצלחה את טעם הביטר למון עם טעמיה של לימונדה ורודה. התוצאה קלילה ומרעננת, וכמובטח אידיאלית לערבוב את וודקה. המחיר עד 13.5 שקלים ל-250 מ"ל/1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: מומלץ לכל מי שאוהב לערבב וודקה עם משקאות נוספים.

Cookie Dow של האגן דאז מבית ג'נרל מילס

מותג הגלידות הידוע השיק טעם חדש של גלידה, הנמכרת באריזה משפחתית. השם רומז על התכולה – גלידת שמנת בטעם וניל, ובתוכה חתיכות של בצק עוגיות עם שוקולד צ'יפס. אף פעם לא ממש הבנו את אלו שאוהבים לאכול בצק עוגיות – אנחנו מעדיפים אותו לאחר האפייה ולא לפניה. אבל להפתעתנו הוא משתלב היטב בגלידה זו, ומצליח לגוון הן את המרקם והן את הטעם, בעיקר הודות לעובדה כי בבצק יש תוספת שוקולד צ'יפס. המוצר בייבוא גלידות נסטלה. המחיר עד 35.2 שקלים ל-473 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אוהבי בצק עוגיות יאהבו את השילוב החדש של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר