סל הקניות של שחר 854

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל חליטות של יצרן חדש – לאוהבי תה, קפסולות קפה של מקס ברנר – מפתיע שאין עם שוקולד, יוגורטים עם תוספת חלבון – לשוחרי החלבון, לחמים ללא גלוטן – שיפור משמח, יוגורטים בסגנון יווני – מהטובים מסוגם

חליטות של Te

צילום משה כהן
צילום משה כהן

חברה ישראלית חדשה נכנסת לעולם התה, בכוונה להציע מוצרי פרימיום לצרכנים בישראל, ובהמשך במדינות נוספות. לשם כך מבטיחה החברה מעורבות בכל שרשרת הייצור, כולל קביעת איכות התה על ידי מומחי תה מקומיים. ההשקה של הפעילות כוללת תשעה סוגים של תה, כולל תה שחור, תה לבן, תה אולונג, תה ירוק, תה פרחים, תה פוא'ר ותערובות צמחים. מבין ההצע שתינו באחרונה תה אולונג, המשלב בין תה ירוק ותה שחור. כלומר, עלי התה נחתכים לאחר הקטיף ומושארים להתחמצן בשמש למשך זמן ארוך יותר מהעלים המיועדים להיות תה ירוק, וזמן קצר יותר מעלי תה המיועדים להיות תה שחור. חדי החך יבחינו בניחוחות ובטעמים המשלבים פירותיות עם פרחוניות; אנחנו פשוט נהנינו מתה מיוחד ומלא בטעמים שאנו לא מורגלים בהם. מוצרי החברה, חשוב לציין, אינם מכילים תוספים כלל. המחיר 25-125 שקלים ל-20-100 גרם. להשיג בדוכן המותג, קניון הזהב ראשל"צ, שער רומא. להזמנות 052-4200203.

בשורה התחתונה: אם אתם נמנים על אוהבי התה ורוצים חוויה חדשה, התה הזה ייתן לכם מענה.

Capsules Mocha & Espresso של Max Brenner

הפופולאריות של קפסולות קפה המיועדות למכונות נספרסו, הניעה את הרשת – המתמחה בכלל בשוקולד, להיכנס לתחום. היא עושה זאת עם שני סוגים של קפסולות, האחד רגיל והשני בטעם מוקה, אותן מייצרת עבורה חברת קפה ג'ו. אם אתם כבר מכירים ואוהבים את הקפסולות של קפה ג'ו, תיהנו גם מהקפה שמציעה הרשת. יש לו טעם עשיר, לא חמוץ מדי, אם כי הקרמה שלו אינה מהטובות שראינו. הקפה בטעם מוקה היה חביב, אם כי אנו מעדיפים את הטעם הרגיל. המחיר 21 שקלים לשרוול של 10 קפסולות. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: הופתענו מכך שלא הושקו קפסולות קפה בטעם שוקולד, אבל הסתפקנו גם באלה.  

Muller active של Muller

סדרת היוגורטים החדשה של החברה נבדלת מקודמותיה באחוז גבוה של חלבון. החברה השיקה יוגורט פרי בטעמי תות ופירות יער, המועשר ב-12 גרם חלבון; ויוגורט בטעם טבעי, המועשר ב-20 גרם חלבון. הכמות הגדולה של החלבון לא משפיעה על הטעם (אבל מורגשת במידת השובע שאלו מספקים) או על המרקם. מלבד זאת, אלו דומים ליוגורטים הוותיקים של החברה במרקם ובטעם המוצלח שלהם. אלו עם תוספת פירות היער התחבבו עלינו במיוחד. המחיר עד 6.1 שקלים ל-150 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים את היוגורטים של החברה ורוצים להגדיל את צריכת החלבון שלכם, כדאי שתאמצו את היוגורטים החדשים.

לחמים ללא גלוטן של Schär

 

מלבד היותם מיועדים לצליאקים, לטבעונים ולכל מי שנמנע מגלוטן, הלחמים של החברה נמכרים טריים ואין צורך להקפיא אותם. זה קורה הודות לאריזה מיוחדת השומרת על טריותם. ההשקה כוללת מוצר חדש, הנקרא פאן מולטיגראנו, כלומר לחם עם מגוון זרעים; וכן שיפור במתכון של לחמי רוסטיקו ופאן בלנקו, כך שיש בהם פחות נתרן ושומן, אין בהם שמן דקלים, ויש כמות גדולה יותר של סיבים תזונתיים. עם השיפור ברכיבים, ניתן להבדיל בין המרקם שלהם לבין זה של לחמים רגילים, אם כי הם עדיין נותנים מענה לצורך בכריך. הטעם טוב יחסית, והם מחזיקים היטב את מה שמורחים ושמים עליהם. הלחם החדש מוצלח יותר הודות לשילוב של הזרעים השונים. המחיר עד 17.9 שקלים ל- 250 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, טבע קסטל, טיב טעם, אניס, AM:PM, מרכז מזון ובחנויות טבע פרטיות.

בשורה התחתונה: שמחנו על השיפור במתכוני הלחמים.

יוגורטים חדשים של מחלבת שומרון

שלושה מוצרים חדשים השיקה המחלבה, שמציינת 65 שנות פעילות. האחד הוא יוגורט עיזים, המכיל 3.8% שומן ויש לו מתיקות מעודנת; ואילו השניים האחרים מבוססים על יוגורט יווני – 3% שומן עם כמות גדולה של חלבון; ו-8% שומן במתיקות מעודנת. אהבנו מאוד את היוגורט היווני – יש לו מרקם עשיר, כיאה ליוגורט יווני (במיוחד זה עם 8% שומן), וטעם מוצלח, גם בגרסה הממותקת. המחיר עד 6.8 שקלים ל-180 גרם. להשיג ברשתות המזון המובילות,  במכולות ובמינימרקטים.

בשורה התחתונה: מצאנו את אחד היוגורטים היווניים הטובים שאפשר להשיג בישראל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר