סל הקניות של שחר 888

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל הקניות שלנו תרכיז עם חצי מכמות הסוכר – אם כבר אז כזה, תה ירוק משודרג – הירוק-סגול הברקה, בירת חיטה ללא אלכוהול – רק אם נמנעים מאלכוהול, נודלס באריזת מנות – אופציה נוחה, עוגיות ללא סוכר – חלק כן

ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

פרי המונק – שלא שמענו עליו עד כה, הוא שאיפשר לחברה לבצע את הפחתת הסוכר המיוחלת בסירופים שלה. בסך הכל הפחיתה החברה 50% מכמות הסוכר בשלושת הסירופים – פטל, ענבים ותפוח. הפרי, שגדל בעיקר בסין וידוע בשם לו האן גואו, אכן עושה את מה שאמור לעשות: יש בסירופים פחות סוכר, אבל רמת המתיקות לא השתנתה במיוחד. מה עוד שלדעת כמה טועמים, הטעם אפילו השתפר. יש להשקה גם חשיבות סביבתית: נפח כל מוצר חצי ליטר, אבל בחברה אומרים שהוא מספק כוסות שתייה כמו בקבוק בנפח ליטר. המחיר עד 18.9 שקלים לחצי ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם כבר סירופ לשתייה, אז עברו להשתמש באלה.

תה ירוק סופר של ויסוצקי

צילום שרה היינה
צילום שרה היינה

תה ירוק בתוספת אבקת ספירולינה וצמחים ירוקים, ותה ירוק בתוספת פירות וצמחים סגולים בטעם אסאי ואוכמניות; אלה הם שני המוצרים החדשים שהשיקה החברה. במילים אחרות, בואו ניקח את כל מה שמתואר בטרנד הנוכחי כסופר-פוד, נערבב עם מים חמים ונשתה. ומה מקבלים בתמורה? התה הירוק עם הפירות הסגולים מוצלח, בעיקר בזכות העובדה שטעמי האסאי והאוכמניות מטשטשים את המרירות שיש בתה הירוק, ומוסיפים למשקה טוויסט מהנה. התה עם ספירולינה פחות מוצלח לטעמנו – הערבוב של כל הרכיבים ביחד יוצר תה קצת חריג בטעמיו, שיש שאהבו אותו ויש כאלה שממש לא. המחיר עד 29.9 שקלים ל-25 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: התה הירוק-סגול הוא הברקה של ממש.

בירת חיטה ללא אלכוהול של פאולנר

זה צריך להיות מאוד ברור: בירה נטולת אלכוהול אינה זהה לגמרי בטעמיה לבירה רגילה בטעמים שלה. העדר האלכוהול משפיע על הטעם, שבמקרה זה הופך להיות יותר מתקתק ופירותי בהשוואה לבירה רגילה. זה לא אומר שלא נהנינו: זו בירה עדינה וקלילה שכיף לשתות אותה, שמזכירה חלקית את הבירה האלכוהולית שאנו שותים בדרך כלל, אולי בזכות ארומה קלה של מאלט (מכיל גלוטן). המחיר עד 12 שקלים לחצי ליטר. להשיג בחנויות אלכוהול ויין, מסעדות, בתי קפה, ברים ורשתות שיווק.

בשורה התחתונה: רק אם אתם לא רוצים אלכוהול.

נודלס של מאסטר שף

צילום סטודיו sell360pro
צילום סטודיו sell360pro

המותג מרחיב את מגוון המוצרים שלו עם המוצר החדש שמיועד לחובבי המטבח האסיאתי. בפשטות: אלו אטריות חיטה מיועדות להקפצה. האטריות נמכרות במארז נוח הכולל חמש חבילות נפרדות, כאשר בכל אחת יש 70 גרם אטריות. המארז אכן נוח לשימוש – כל 70 גרם אמורים להיות מנה אישית, כך שאם אתם לא מבשלים למשפחה שלמה או לכמה ימים, חלוקה זו תהיה נוחה עבורכם. מעבר לכך מדובר באטריות בסיסיות, שמספקות מענה לצורך שלנו (מכיל גלוטן). המחיר עד 8.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג בחנויות מובחרות וברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מדובר באופציה טובה ונוחה לשימוש.

עוגיות ללא סוכר של דני וגלית

צילום אודי דגן
צילום אודי דגן

ממתיקים טבעיים בלבד משמשים את החברה לייצור העוגיות האלה. ושלא יהיה ספק: סוכר לבן, למרות שהוא טבעי, אינו כלול בהן. הכוונה היא לסילאן, אגבה, רכז תפוחים ומונק פרוט. מה כוללת הסדרה? עוגיות כוסמין פירות יער עם חמוציות; עוגיות כוסמין שטרודל תפוחים עם תפוחים ושקדים; עוגיות כוסמין עם קוקוס ואגוזי לוז; ריבועי כוסמין עם חמוציות, גרעיני דלעת וחמנייה; עוגיות שיבולת שועל, טחינה מלאה וסילאן; ועוגיות שיבולת שועל, טחינה ואגוזי לוז. ריבועי הכוסמין ועוגיות התפוחים היו מוצלחים – התוספות המובטחות נוכחות בכמות מספקת, המתיקות מעודנת, והמרקם כיפי לאכילה.  המרקם פגע בעוגיות שיבולת שועל עם טחינה מלאה וסילאן – מרקם רך, המזכיר גומי, מקשה לתת בהן ביס וללעוס אותן (מכיל גלוטן בחלק מהמוצרים). המחיר עד 27.9 שקלים ל-230-250 גרם. להשיג בגרין, טיב טעם, חצי חינם, רשתות טבע, בתי טבע ומרכולים.

בשורה התחתונה: לא כל מה שטבעי הוא גם מוצלח, אבל יש להם מוצרים שכדאי לטעום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר