סל הקניות של שחר 891

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל שלנו עוגיות שוקו עם קרם בטעם בננה – טעמי ילדות, ביצי הפתעה כמו ההן – הילדים יחליטו, בירה ביחד עם שוקולד – לאוהבי השניים, נקניקיות בוטיק – טובות יותר מהרגילות, ועוגיות למשלוחי מנות

קרמוגית שוקו עם קרם בטעם בננה של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

מאז ימי שלגון שוקו-בננה אנחנו שומרים אמונים לשילוב הטעמים הזה. טראשי ככל שזה היה בילדותנו, זה עדיין אחד השילובים החביבים עלינו. המוצר החדש ממשיך באותו קו – אותה עוגייה מוכרת, הפעם בטעם שוקו, עם מילוי של קרם בטעם בננה. במילים אחרות, אותו הטעם של השלגון ההוא אבל במרקם שונה בתכלית. מתוק במיוחד וממכר באותה המידה (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.5 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: ללא ספק טראש, אבל כל כך כיף לאכול אותו.

ביצי הפתעה של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל
צילום סטודיו שופרסל

אם הילדים שלכם כבר התרגלו לביצי ההפתעה של קינדר, לא בטוח שהם יתלהבו מיד מגרסה זו שלהן. מדובר בגרסה לביצי ההפתעה הקלאסיות: שוקולד חלב בלבד, בצורת ביצה, ובתוכו צעצוע קטן להרכבה. הצעצוע הוא דמות מאחת מסדרות הטלוויזיה לילדים – LOL, מפרץ ההרפתקאות, וכוח PJ. השוקולד חביב, בסך הכל, אבל הילדים שהתרגלו לקינדר פחות אהבו את השוקולד; הם בעיקר אהבו את הצעצוע. המחיר 10 שקלים לשלישייה. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: תנו לילדים לנסות ולהחליט.

Guinness & Chocolate By IKA של בירה GUINNESS והשוקולטיירית איקה כהן

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

שיתוף פעולה מיוחד נוצר בימים אלה הודות לרגל "שבוע הקינוחים" של תל אביב. מותג הבירה הידוע משלב כוחות עם השוקולטיירית הידועה גם כן, וביחד יצרו מארז המשלב שתי פחיות בירה גינס עם שוקולד בצורת לשוניות, שמגיע בשני טעמים: שוקולד ובירה גינס, ושוקולד וליקר בייל'יס. לבירה הכהה יש טעמים עמוקים ועשירים, והשוקולד מספק את הניגוד המושלם למרירות של הבירה. וזו לא רק המתיקות של השוקולד, אלא גם השילוב עם המרכיבים השונים שמספק עוד טעם לחוויה. המחיר 53 שקלים. להשיג ב-Chocolate בתל אביב ובאתר.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים שוקולד ובירה, נסו את השילוב החדש הזה.

נקניקיות בוטיק של מעדני יחיעם

צילום אריה ויסמין
צילום אריה ויסמין

נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי ונקניקיות בסגנון צרפתי, אלה שני סוגי נקניקיות שהחברה השיקה. הראשונות הן נקניקיות בקר, השניות משלבות בקר עם עוף, ובשני הסוגים אין גלוטן ויש 16% חלבון. הטעמים של הנקניקיות מתאימים לקהל הרחב – הצ'וריסו אינן  חריפות במיוחד, אין כאן טעמים חזקים של בשר, והתיבול עדין ומאוזן. יש להן מרקם חלק יחסית ובשרני, והן מוכנות אחרי חימום או צלייה קלה. המחיר עד 24.9 שקלים ל-280 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: הן טובות יותר מהנקניקיות הרגילות של החברות השונות.

 בקצרה

מותג העוגיות לוטוס השיק מארז חדש המיועד למשלוחי מנות של פורים, שיימכר עד אחרי החג. כל מארז מכיל שמונה יחידות, כל יחידה ארוזה בנפרד, ובכל יחידה זוג עוגיות. המחיר עד 7.9 שקלים ל-124 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר