סל הקניות של שחר 904

סל הקניות של שחר 976
בסל הקניות שלנו השבוע: מיץ פרי עם כורכום – שילוב מהנה, גלידות חדשות – אהבנו, דגני בוקר ללא סוכר – לא מלהיבים, גבינה טבעונית פרוסה – רק לטבעונים ולרגישים ללקטוז, בירה מקסיקנית – לקיץ הישראלי

מיץ אננס, בננה כורכום של fruit&veg מבית יפאורה

צילום סטודיו יפאורה

החברה מרחיבה את סדרת המיצים הטבעיים שלה עם שילוב חדש, שבתוכו יש אננס – פרי שזוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות. השילוב עם בננה וכורכום עשוי להרתיע את מי שכורכום מזכיר לו תבשילים. בפועל, הטעם הדומיננטי הוא זה של הפירות, והמיץ בסך הכל טעים, בנוסף להיותו מרווה וממריץ. המחיר עד 8 שקלים ל-350 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: חובבי מיצים מסוג זה ייהנו מהשילוב החדש

גלידות חדשות של אלדו

צילום לירון פרל-ברשדסקי

רשת הגלידריות השיקה מספר גלידות חדשות לקראת הקיץ. החידושים כוללים גלידת קשיו קרמל מלוח, סורבה קוקוס ואוכמניות כחולות, גלידת קרם מוקה, גלידת בייגלה בלונדי וגלידת חמאת פקאן. בעוד גלידת המוקה יותר סטנדרטית בטעם שלה, הרי גלידת הקשיו-קרמל וגלידת הבייגל-בלונדי משתייכות לחלק היצירתי יותר – שילובים יצירתיים ובה בעת מוצלחים, דבר שאינו מובן מאליו. מביניהם אל תוותרו על השילוב של הבייגלה עם שוקולד בלונדי – משחק הטעמים והמרקים המוצלח מכולם. המחיר 17 שקלים לכדור גלידה, 85 שקלים לק"ג. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים שמחדשים לנו באופן הזה

ברנפלקס ללא תוספת סוכר בטעמי וניל ודבש של תלמה מבית יוניליוור

צילום תלמה

מי שנמנע מצריכת סוכר או מבקש להפחית בכך, עשוי לשמוח עם שני המוצרים החדשים. אבל העניין הוא שחרף העדרו של הסוכר במוצרים הם מתוקים מאוד, וזאת עקב השימוש בשלושה ממתיקים מלאכותיים שונים. נכון שהיעדר השימוש בסוכר מבורך, אבל היינו שמחים לקבלם ללא ממתיקים בכלל, כך שנוכל להמתיק בעצמנו. מעבר לכך מדובר באותו ברנפלקס מוכר מבחינת המרקם. בכל הקשור לטעם, לשניהם יש הטעמים המובטחים, אבל יש גם טעם לוואי קל. המחיר עד 22.9 שקלים, להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לא התלהבנו מהמוצרים הללו

גבינה טבעונית פרוסה של משומשו

צילום Twentythree

אם הפסקתם לצרוך מוצרי חלב ואתם עדיין רוצים ליהנות מהחוויה של גבינה בכריכים שלכם, המוצר הזה מיועד לכם. אין לו טעם או  מרקם זהים לזה של גבינה, כמובן, אבל המוצר קרוב מספיק לגבינה כדי לאפשר את החוויה המבוקשת. העובדה שמדובר במוצר פרוס מראש, הופכת את הנחתו על לחם לקלה במיוחד. אחוזי השומן, אם חשוב לכם לדעת, עומדים במוצר זה על 9%. המחיר 19.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג בחנויות טבע וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: רק לטבעונים ולרגישים ללקטוז

בירות של SOL

צילום sell 360 pro

טמפו החלה לשווק בישראל את מותג הבירות המקסיקני, שהוא חלק מחברת היינקן. מדובר בבירת לאגר בהירה, קלילה (4.5% אלכוהול), המשלבת שמרים, תירס ומאלט. חדי החך עשויים לזהות את הטעמים הייחודיים שלה, אנחנו פשוט נהנינו מההשפעה שלה בימים חמים אלה. המחיר עד 35 שקלים לשישייה. להשיג בחנויות אלכוהול ויין, ברשתות שיווק ובברים.

בשורה התחתונה: בירה מתאימה לקיץ הישראלי

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר