סל הקניות של שחר 896

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו המבורגרים לטיגון – אופציה חביבה, עוגת שמרים בטעם קרמל – יש טובות ממנה, שוקולד לבן עם שבבי שקדים – טבעוני אורגני ויקר, לחם בסגנון אמריקה – בסיס לג'אנק, גריסיני קראנץ' – אהבנו

סדרת המחבת של זוגלובק

צילום סטודיו זוגלובק

סדרת המוצרים החדשה של החברה מיועדת – כמשתמע מהשם שלה, לשימוש ביתי. אידיאלית לתקופת הקורונה, וגם ל"סתם" ימים רגילים. הסדרה כוללת שלושה המבורגרים מבוססים על אנטריקוט – קלאסי, ספייסי ספרדי, ועם תוספת של פטריות יער. ייאמר לזכות החברה כי בכל המוצרים אין תוספת של גלוטן או סוכר, כפי שעלול להיות במוצרי בשר מתועשים. אך כיאה לחברת מזון גדולה, כל המוצרים מתובלים. זה בולט במיוחד בהמבורגר הקלאסי, שטעמי התבלינים השונים מעדנים את טעם הבשר והופכים את המוצר לכזה שיתאים גם לילדים, אבל פחות יתחבב על קרניבורים מושבעים. הספרדי – קריצה למוצר המיתולוגי של בורגראנץ'? – אכן פיקנטי. וזה עם תוספת הפטריות הפתיע לטובה בטעם. המחיר עד 26.9 שקלים ל-360 גרם, 4 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אופציה חביבה למי שמחפש המבורגר להכנה מהירה בבית.

עוגת שמרים בטעם קרמל של אחוה

צילום יעל האן

אנחנו לא מצפים לגדולות ונצורות מעוגות מוכנות וארוזות מראש, שנעשות במפעלי מזון גדולים. אבל גם ביחס לנקודת המוצא הספקנית שלנו, העוגה החדשה של החברה הייתה בין המאכזבות. יש לכך שתי סיבות עיקריות: לעוגה יש אמנם טעם שמזכיר קרמל, אבל גם טעם לוואי לא מוצלח ולא רצוי; והמרקם שלה כבד יחסית למה שאנו מצפים מעוגות שמרים (מכיל גלוטן). המחיר עד 11 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש לחברה עוגות מוצלחות יותר.

 שוקולד לבן עם שבבי שקדים של Vega

צילום הדס ניצן

החברה הרחיבה את סדרת השוקולד שלה עם מוצר חדש, טבעוני גם הוא – שוקולד לבן עם שבבי שקדים. השוקולד, שמיוצר בשווייץ, הוא לא רק טבעוני אלא גם אורגני, ויש בו בין השאר 26% שקדים. למרות שלא נעשה שימוש במוצרי חלב כדי ליצור שוקולד זה, הוא דומה עד מאוד בטעם ובמרקם לשוקולד לבן רגיל, וזו הפתעה חיובית ומשמחת. תוספת השקדים הופכת את השוקולד למעניין יותר, בעיקר במרקם ומעט גם בטעם. המחיר עד 13.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע.

בשורה התחתונה: אילולי המחיר היינו מאמצים אותו לביתנו על בסיס קבוע.

לחם בסגנון אמריקה של אנג'ל

צילום דן לב

אם אתם רוצים את הג'אנק פוד האמריקאי ב"מיטבו" – לחם לבן פשוט וגדול עם ריבה וחמאת בוטנים, המאפייה מספקת לכם את הבסיס להגשמת תשוקה זו. מדובר בלחם לבן, גדול יחסית, עם מרקם רך במיוחד ומעט רכיבים תזונתיים בעלי חשיבות, כמתבקש מסוג כזה של לחם. כמובן שכדאי לקחת בחשבון כי עושר של רכיבים תזונתיים חשובים אינו העניין – לא באמריקה בכלל ולא במוצר זה בפרט, או במה שאפשר לעשות איתו. אבל כדי לספק את התשוקה לכריכי ג'אנק כאלה ואחרים, הוא פשוט מעולה (מכיל גלוטן). המחיר עד 15.5 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: בסיס מוצלח לג'אנק כהלכתו.

גריסיני קראנץ' של מאיר בייגל

צילום אבי ולדמן

גריסיני עם פרג, גריסיני עם מלח, וגריסיני עם שומשום קצח שום ובצל, אלה שלושת המוצרים החדשים שהשיקה החברה. הם אפויים, ארוכים ופריכים (כמתבקש מהשם שקיבלו), והחברה הקפידה על כך שתהיה כמות מספקת של תוספות בכל אחד מהם. כך כל מוצר נבדל מהאחרים, בעיקר בטעם. אנחנו אהבנו את זה עם שומשום, קצח, שום ובצל. התוצאה ממכרת (מכיל גלוטן). המחיר עד 12.9 שקלים ל-175 גרם.

בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים את המוצרים החדשים של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר