סל הקניות של שחר 917

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע חטיפי דגנים – עונים לצורך, תערובות אורז – פתרון טוב, בירה גרמנית – להרגיש אוקטוברפסט, חטיפים עם ירקות – לא התלהבנו, גבינת שמנת בתוספת חלבון – אהבנו

חטיפי דגנים חדשים של Fitness מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

חטיף דגנים עם שקדים ודבש וחטיף דגנים קלאסי במתיקות מעודנת, אלה שני המוצרים החדשים שהשיקה החברה. שני המוצרים עומדים בתקן של הסימון התזונתי, והעובדה שאין בהם תוספת של ממתיקים מלאכותיים משמחת. חשוב לציין כי בחטיף הקלאסי יש כמות מופחתת של סוכר בהשוואה לחטיף השני, לכן כדאי תמיד להסתכל על רשימת הרכיבים כדי לבחור נכון. שניהם טובים – לא מתוקים מדי (ההבדל ברמת המתיקות מורגש), בין רכים לפריכים, ובזה שמבטיח שקדים יש שקדים, אם כי בכמות קטנה (מכיל גלוטן). המחיר עד 16.9 שקלים למארז של שש יחידות, 23.5 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מספקים טוב את הצורך שלנו לחטיף מסוג זה

סדרת תערובות אורז של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל

חמש התערובות החדשות שהשיקה הרשת במסגרת המותג הפרטי שלה, מבוססות על אורז בסמטי. כל תערובת תיצור אורז בסגנון אחר – מרוקאי, בוכרי, פרסי, ים תיכוני ומג'דרה. כך למשל, אורז בסמטי בסגנון מרוקאי משלב בצל מיובש, צימוקים לבנים, שקדים פרוסים, מלח, שמן קנולה, קינמון, אגוז מוסקט ופלפל אנגלי; אורז בסמטי בסגנון ים תיכוני משלב בצל מיובש, חתיכות פלפל אדום, חתיכות עגבניות מיובשות, קוביות גזר, חתיכות סלרי, אבקת שום, כורכום, חתיכות פטריות, פלפל שחור, פטרוזיליה ושמן קנולה; ואורז בסמטי בסגנון מג'דרה משלב בצל מיובש, עדשים ירוקות, מלח, כורכום, שמן קנולה, כמון ופלפל שחור. ניסינו להכין את המג'דרה בהתאם להנחיות, ושמחנו שההנחיות מדויקות. כך קיבלנו בסוף ההכנה מג'דרה עשויה נכון, עובדה שלצערנו אינה מובנת מאליה. הטעם של המג'דרה טוב, אם כי הרגשנו צורך להוסיף עוד קצת תבלינים כדי לחזק את הטעם. האריזה טובה לשימוש חוזר כמובטח. המחיר 11.9 שקלים ל-400 גרם.

בשורה התחתונה: פתרון טוב למי שמחפש הכנה מהירה בבית

Oktoberfest Bier 2020 של PAULANER

פסטיבל אוקטוברפסט המסורתי לא התקיים השנה בגרמניה או בישראל עקב הקורונה. זה לא מנע מהחברה לשווק בירה זו, שמוגדרת כבירת אוקטוברפסט הרשמית, והיא מגיעה גם לישראל. זו בירה לאגר בהירה המכילה 6% אלכוהול, שהתגלתה כבירה קלה יחסית לשתייה ובו זמנית עם נוכחות (מכיל גלוטן). המחיר עד 15 שקלים שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות וחנויות אלכוהול.

בשורה התחתונה: אם אתם רוצים להרגיש את אוקטוברפסט אצלכם בבית

מושלשים של Free

צילום אפרת אשל

מה פשר השם של המוצר, מושלשים? צורת החטיפים היא משולש, אז מדוע התחכום? אולי כי רצו לטעון כי זהו חטיף מושלם בצורת משולש. האם יש מוצר דומה שנקרא משולשים? אנו בכל אופן לא מכירים. בכל מקרה, סדרה זו מצטרפת לשלל השקות של חטיפים ופריכיות העושים שימוש ברכיבים פחות שגרתיים. הפעם מדובר בתפוח אדמה וירקות, כלומר סלק, גזר ותרד; תירס וכורכום ואורז שחור. כמו מרבית המוצרים המבוססים על הקונספט הזה, גם כאן יש טעמים מיוחדים שצריך להתרגל אליהם. בעוד המרקם פריך וכיפי לאכילה (אם כי היו שטענו שהוא יבש מדי), לשילוב של תפוח אדמה וירקות לא התרגלנו. המחיר עד 5.9 שקלים ל-25 גרם. להשיג ברשתות המזון והשיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לא התלהבנו

סימפוניה מועשרת בחלבון של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

החברה מצטרפת לטרנד העשרת מוצרי מזון בחלבון, והיא עושה זאת עם שתי גבינות שמנת, אחת בטעם טבעי והשנייה בטעם שום. המרקם של הגבינות זהה לזה של גבינות רגילות וגם הטעם לא השתנה, אך התחושה בעת האכילה שונה – תוספת החלבון מורגשת במעין "כובד" של הגבינה, שגם מגביר את רמת השובע. כל זה קורה הודות ל-50% יותר חלבון בהשוואה לגבינות הרגילות של המותג. המחיר עד 13.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את החידוש הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר