סל הקניות של שחר 785

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: קוסקוס אורגני – לאוהבי קוסקוס, מיונז מביצי חופש – מומלץ, ממרח פסק זמן – לא ממש, ממרחי קליק – לאוהבי סוכר עם קקאו, סוכריות ג'לי – לא ממש

קוסקוס אורגני של תבואות

מדף מוצרי המזון האורגני מתרחב
מדף מוצרי המזון האורגני מתרחב. צילום איל קרן

קמח כוסמין, קמח תירס, קמח אורז, וקמח של ארבעה דגנים – אלו שימשו את החברה לייצור סדרה זו הכוללת ארבעה מוצרים. אנו שמחים על העובדה כי מדף מוצרי המזון האורגני מתרחב, כמו גם על הגיוון שמציעה החברה ללקוחותיה. חשוב לזכור כי מאחר ואין כאן שימוש בסולת, הטעמים שונים – קוסקוס העשוי מקמח תירס ממחיש זאת יותר מכולם, ולאחריו אפשר לציין את הטעם הייחודי של הקוסקוס העשוי מארבעה דגנים. הגרגרים המתקבלים עבים יחסית, בדומה למוצרי קוסקוס מוכן של חברות מתחרות ובשונה מקוסקוס הנעשה בבית (חלק מהמוצרים מכילים גלוטן). המחיר 17.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבי קוסקוס ומחפשים לגוון את המנה, תמצאו כאן את מבוקשכם.

מיונז THOMY של נסטלה

אחד הטעימים שתמצאו על המדפים בארץ
אחד הטעימים שתמצאו על המדפים בארץ. צילום ליימן שליסל

השימוש בביצי חופש וברכיבים טבעיים בלבד, הוא הבסיס של מיונז זה. אך הייחוד הבולט ביותר שלו נמצא באריזה – שפופרת, ולא בקבוק או צנצנת. השפופרת נוחה מאוד לשימוש. היא גמישה מספיק לאורך השימוש, וקל להוציא ממנה את המיונז גם כשהכל מגיע לסיומו. למיונז עצמו יש טעם עשיר ומרקם מצוין, והוא אחד הטעימים שתמצאו על המדפים בארץ. המחיר 12.9 שקלים ל-265 גרם. להשיגו ברשתות המזון ובחנויות גדולות.

בשורה התחתונה: מומלץ מאוד לחובבי המיונז.

ממרח פסק זמן של עלית מבית שטראוס

ממרח שוקולד המבוסס על החטיף הפופולארי
ממרח שוקולד המבוסס על החטיף הפופולארי. צילום סטודיו שטראוס

הממרח החדש של החברה היה מסקרן מאוד – ממרח שוקולד המבוסס על החטיף הפופולארי. בפועל, הוא קצת איכזב. מאחר ולוופל של פסק זמן אין כאן שום זכר, הוא יותר מזכיר את ממרח השוקולד של נוטלה מאשר פסק זמן; וכאשר משווים אותו לנוטלה, הוא פחות מוצלח. מדוע? יש בו מעט אגוזי לוז יחסית, והשוקולד פחות איכותי בטעם שלו. המחיר עד 13.9/24.9 שקלים ל-350/700 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: הציפיות גבוהות מדי ביחס למציאות.

ממרחי קליק של יוניליוור ישראל

שני ממרחים שוקולדיים תחת מותג חטיפי השוקולד
שני ממרחים שוקולדיים תחת מותג חטיפי השוקולד

ממרח חלב עם קקאו וממרח חלב עם קקאו ופצפוצים, אלה הם  שני הממרחים השוקולדיים שהוציאה החברה תחת מותג חטיפי השוקולד הידוע. אלו מיועדים בעיקר לבני נוער, אבל לא היינו מציעים להם אותם. ממרח החלב עם קקאו היה מתוק מאוד ולא טעים, כך שגם אוהבי השוקולד נמנעו ממנו. השני היה טוב יותר בזכות פצפוצי האורז, אבל לא מספיק כדי שנרצה ממנו עוד. המחיר עד 14.5 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: תרכשו אותו רק אם אתם אוהבים טעם של סוכר עם קקאו.

סוכריות ג'לי של מיה

ללא רכיבים מן החי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים
ללא רכיבים מן החי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים

החברה השיקה סדרה של סוכריות ג'לי עם מכנה משותף – ללא רכיבים מן החי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ארוזות בסביבה חופשית מגלוטן. יש בסוכריות שני אחוזים של פרי, והן מתחלקות לשמונה מוצרים שונים, הנבדלים זה מזה בצורות – גן חיות, דגים, דובונים, כוכבים, לבבות, פירות קטנים, חמוצמוצים; ובטעמים – תות, דובדבן, קיווי, תפוז, לימון, וניל, אוכמניות. כל זה מאוד מרשים עד שטועמים אותן. יש לחלקן טעם מוזר, לא ברור ולא מהנה, וגם המרקם קשה מדי ולא עושה חשק לעוד. המחיר 6 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

בשורה התחתונה: יש סוכריות ג'לי טעימות יותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר