סל הקניות של שחר 937 ליום העצמאות 2021

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות שלנו תפס השבוע עצמאות עם קציצות עראיס – פתרון חביב, בשרים של חוות הבוקרים – שווה להכיר, בירות קראפט – מבטיחות, קטשופ מופחת סוכר – עדיפה גרסה זו, וגם מארז מיוחד של מאגדת וופלים

קציצות עראיס של זוגלובק

צילום סטודיו זוגלובק

אחרי שהעראיס הגיע לתפריט של כל מסעדה אפשרית, מגיעה גם הגרסה המוכנה מראש. על פניו אין בעיה להכין את המנה בבית עם כל קציצה שתקנו או תכינו בעצמכם, אבל המוצר החדש מבקש לתת לרצון הזה מענה ייחודי – קציצה מוכנה מראש, בגודל המתאים לחצי פיתה. בכל מארז יש שש קציצות, והן מיועדות, קודם כל, להכנה במחבת ביתית. שמחנו שבחברה השכילו להוסיף הנחיות על האריזה להכנה על המנגל או בטוסטר. הפשרנו את הקציצות לפי ההנחיות, הכנסנו לחצאי פיתות – הגודל התאים במדויק לפיתה בגודל סטנדרטי – שימנו אותן מכל צד ושמנו על המחבת. אחרי עשר דקות, חמש דקות מכל צד, קיבלנו את המנה המובטחת – פיתה צלויה היטב, קציצה מוכנה מבלי שתתייבש, ויש מקום לפתוח אותה כדי להוסיף חומוס-טחינה. הקציצה עשויה מבשר אנטריקוט, ומתובלת ללא טעמים עזים של בשר או תבלינים שעשויים להרתיע צרכנים. המחיר עד 25.9 שקלים ל-360 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: מדובר בפתרון חביב שמתאים למי שרוצה עראיס ביתי קל להכנה

בשרים של חוות הבוקרים

צילום דן פרץ

מותג חדש המתמחה בבשר בקר טרי נולד בישראל, שמאחוריו עומדת קבוצת תדמיר. המותג מתמחה בנתחי בשר באיכות גבוהה יחסית, המשווקים כך שלצרכנים יהיה קל לדעת כיצד להכינם. המבחר כולל בצד נתחים מוכרים כמו סטייק פילה וסטייק אנטריקוט, גם סטייק דנבר קאט, שניצל עגל איירון, סטייק פיקניה, ראמפ סטייק, טומהוק ונתחים למעשנה. הבשר אותו ניסינו הצדיק את ההבטחה השיווקית – הטריות מורגשת, והטיפול הנכון בבשר וביישון שלו מורגש גם כן, והמבחר גדול מספיק כדי שכל אחד יוכל למצוא את רצונו. לצערנו המותג עדיין לא החל למכור את המוצרים שלו אונליין, כך שצריך לחפש אותו ברשתות שיווק ובאטליזים נבחרים. המחיר עד 249 שקלים לק"ג.

בשורה התחתונה: חובבי הבשר צריכים להכיר את המותג הזה

בירות קראפט של גוס איילנד

חברת הכרם החלה לייבא ולשווק בישראל את הבירות של המבשלה האמריקאית, שנוסדה לפני 33 שנים ומייצרת בירות בהשראה של בירות קראפט אירופאיות. בשלב זה הושקו בישראל שתי בירות. האחת Goose Island IPA, בירת הדגל המכילה 5.9% אלכוהול  ומבוססת על סגנון ה-IPA האנגלי המסורתי. התוצאה היא בירה עשירה בטעמים, עם גוף מלא ומתיקות מעודנת יחסית, שמספקת טוויסט טוב למרירות המתבקשת. הבירה השנייה היא Goose Island Midway, בירת Session IPA. זו בירה קלה יותר, עם 4.1% אלכוהול, גוף קל וטעמי מרירות מעודנים בהשוואה לבירה הקודמת. המחיר עד 14 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: תוספת מבטיחה למדף הבירות

קטשופ עם 56% פחות סוכר של אסם-נסטלה

צילום סטודיו אסם

אם הילדים שלכם – או אתם בעצמכם, אוכלים בשר עם קטשופ, אז כדאי לכם לבחור בקטשופ הזה. החברה הפחיתה באופן משמעותי את כמות הסוכר מבלי להוסיף ממתיקים מלאכותיים, כאשר גרסה זו של המוצר מכילה 56% סוכר ביחס לקטשופ המקורי של החברה (הגרסה הקודמת הכילה 50% פחות סוכר). גם כמות הנתרן יורדת,  וכעת עומדת על 395 מ"ג, כך שעל המוצר לא תמצאו מדבקה אדומה לנתרן. שמחנו שהמשך ההפחתה בכמות הסוכר והנתרן לא פגע בטעם, וטוב שהחברה עושה זאת בהדרגה כדי להרגיל את הצרכנים לשינוי. המחיר עד 17.9 שקלים ל-690 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם כבר קטשופ, אז עדיף שיהיה בגרסה זו

בקצרה

חברת רוקח-מן השיקה מארז מיוחד של מאגדת הוופלים המצופים הוותיקה לכבוד יום העצמאות ה-73. הוופלים יימכרו בעטיפת מגן דוד מיוחדת, המוקדשת לחיילי צה"ל (מכיל גלוטן). המחיר 6.5 שקלים ל-220 גרם או עשר יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר