סל הקניות של שחר 950

סל הקניות של שחר 976
בסל ה-950 שלנו שמנו: במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה – שת"פ מוצלח, שלגונים – הפתעה לטובה, גלידת כנאפה – שילוב מוצלח, פתיבר לבבות – רק הצורה חדשה, וגם מארז פיצה האח הגדול

במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה של אסם מבית נסטלה

צילום my social

אם קראתם את השם המלא של המוצר החדש, בוודאי תהיתם מה עושה המילה גולדה בתוכו. זו אינה טעות: שיתוף פעולה בין החברה לבין רשת הגלידריות גולדה, הביא לשוק שני מוצרים חדשים. האחד הוא במבה במילוי קרם בייגלה מלוח, השני הוא גלידת בייגלה מלוח עם במבה. הראשון הוא של חברת נסטלה ונמכר בנקודות מכירה שונות, השני הוא של גולדה ונמכר בסניפי הרשת. השילוב של במבה עם קרם בייגלה מלוח הפתיע לטובה – אפשר לזהות את טעם הבייגלה מבעד לטעם הבמבה ולטעמו המלוח של המילוי, וחיבור הטעמים ביחד מצליח, במיוחד אם פועלים בהתאם להמלצה שיש על גבי האריזה ואוכלים את המוצר קפוא. לטעמנו הגלידה הייתה מוצלחת יותר – כאשר הבסיס של גלידה שמנת והתוספת של בייגלה ובמבה, יוצרים גלידת מצוינת לילדים, לבני נוער וגם למנצ'יז של המבוגרים. כדאי לדעת שאת הגלידה רוכשים כחלק ממארז המשלב קילו גלידה יחד עם תיק ים, צנצנת 300 גרם של קרם בייגלה מלוח, במבה במילוי בייגלה מלוח גולדה, כוסות גביעים, כפיות ומפיות. הקונספט של המארז חביב, אבל מיותר – מגביל את האפשרות לרכוש את הגלידה, אלא אם כן רוצים עוד ועוד תיקי ים וקרם בייגלה מלוח. המחיר עד 11.9 שקלים ל-60/150 גרם במבה, 130 שקלים למארז בסניפים או 139 שקלים למארז במשלוח.

בשורה התחתונה: למרות המארז מדובר בשיתוף פעולה מוצלח

שלגונים של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

שתי ההשקות החדשות של החברה, הן בתחום הגלידה שאמורה להיות ידידותית יחסית לצרכן. כלומר, לגופו של הצרכן לא פחות מאשר לחך שלו. האם החברה הצליחה לממש שאיפה זו? המוצר האחד הוא סולרו 100% פרי – זה אינו ממש שלגון אלא "קינוח פירות קפוא" לפי ההגדרה שלו, והוא מכיל משמש, אפרסק ובננה בלבד. אין בו כל תוספת סוכר, ויש בו 56 קלוריות ליחידה. יש לו מרקם קפוא שכיף לאכול אותו, וטעם חביב של פירות. המוצר השני הוא שלגון שמנת בטעם וניל עם ריפל המכיל תות שדה, ובציפוי חלקי של שוקולד לבן, חלק מסדרת גודיז. מאחר ויש בו כמות מופחתת של קלוריות ושומן, הוא מכיל 88 קלוריות ליחידה. זהו מוצר ביניים בין שלגון דיאטטי, שאף פעם אינו מצליח להלהיב במיוחד, לבין שלגון רגיל עתיר שומן וקלוריות. יש לו מרקם כיפי, כמות מספקת של שוקולד לבן, ומרקם עשיר למרות ההפחתה בכמות השומן. המחיר עד 32.9 שקלים למארז של גודיז, 5 יחידות, 47 גרם ליחידה; עד 35.9 שקלים למארז של סולרו, 5 יחידות, 60 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: השלגון החדש של גודיז הפתיע אותנו לטובה

גלידת כנאפה של דלי קרים

אם לא הספיקה לכם האפשרות לרכוש כנאפה בכל מקום כמעט (בערים הגדולות לפחות), הרי שכעת יש לכם אפשרות לרכוש גלידה שטעמה דומה לזה של כנאפה. במילים אחרות, במקום לקנות כנאפה ולידה גלידה, קנו גלידה וכנאפה בתוכה. האמנם? מסתבר שכן – עם טעם המזכיר את טעמה של גבינת העיזים שיש בכל כנאפה המכבדת את אוכליה, מעט מהצבע הכתום המאפיין כנאפה מתוירת, פיסטוקים ושערות קדאיף מסביב. מה עוד שהגלידה עצמה טובה. המחיר עד 97 שקלים לק"ג. להשיג בסניפי הרשת ובמשלוחים.

בשורה התחתונה: אם אתם רוצים את השילוב של כנאפה וגלידה, אבל הפוך

פתיבר לבבות של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

מה כותבים על פתי בר שצורתו השתנתה לזו של לב – הצורה הרומנטית של הלב ולא צורת המשאבה עצמה? שהוא קיים. המוצר החדש הושק לרגל ט"ו באב, שיתחיל בערב של 23 ביולי למשך יממה אחת. המוצר עצמו צפוי להישאר על המדפים זמן מה עד שיירד מהם. בינתיים, אם אתם נמנים על חובבי פתי בר והצורה הזו מרגשת אתכם ו/או את מי שאתם אוהבים, קנו אותה (מכיל גלוטן). המחיר עד 10 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: האם פתי בר זה השוקולד החדש לחג האהבה?

בקצרה

במסגרת שיתוף פעולה של דומינו'ס פיצה ותוכנית האח הגדול, הושק מארז חדש לפיצה של הרשת, הממותג כולו עם הלוגו של התוכנית. בנוסף, בשבוע הקרוב (החל מ- 10.7.21) ניתן להזמין ברשת דומינו'ס את ארוחת האח הגדול – שתי פיצות משפחתיות עם שתי תוספות ושתי מנות נלוות/קינוחים. המחיר 145 שקלים. הזמנות כאן.

 

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר