סל הקניות של שחר 821

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע חטיפים – בעד במבה בומבה, טונה חריפה בשמן זית – טעימה אם כי יקרה, כתף בקר מעושן – לאוהבי חריף, מסטיקים גדולים – למי שאחד לא מספיק, ולקינוח מארז בירה

חטיפים חדשים של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

החברה השיקה שלושה חטיפים חדשים לכבוד הקיץ, שניים מהם חדשים לגמרי. הוותיק שביניהם הוא במבה בומבה –  אותה במבה עצומת ממדים החוזרת באריזה חדשה. החדשים הם במבה במילוי בטעם אייס קפה, ובייגלה עיגולים בטעם ברביקיו. הבמבה במילוי מיועדת להקפאה, ואחרי שפעלנו לפי ההוראות קיבלנו במבה בטעם מתוק מדי, שצריך להתאמץ כדי לזהות בה טעם קפה. הבייגלה היה קצת יותר מוצלח – כלומר, לא לגמרי הבנו את הקשר בין "ברביקיו" לבין הטעם, אבל הטעם המעט מעושן היה חביב. המחיר עד 13.5 שקלים ל-300 גרם בייגלה, עד 5 שקלים ל-60 גרם במבה בומבה, עד 6.3 שקלים ל-60 גרם במבה אייס קפה. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: במבה בובמה הוא החטיף המוצלח מבין השלושה.

 טונה בשמן זית בטעם צ'ילי חריף של ריו מרה

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

הנה שילוב שלא פוגשים בו הרבה בקטגוריייה של טונה בשימורים – גם שימוש בשמן זית ולא בשמן קנולה, וגם תוספת של צ'ילי חריף. זאת בנוסף לטונה עצמה, שהיא מהטובות שיש בתחום. לשמן הזית יש טעם מעודן יחסית, שרק מוסיף לטעמה של הטונה (והופך אותה לאידיאלית כתוספת לסלט ירקות), והצ'ילי מספק חריפות סבירה למדי, כך שאפשר ליהנות ממנה בלי לסבול. המחיר עד 29.9 שקלים למארז של שלישייה, 80 גרם ליחידה. להשיג ברשתות המזון והשיווק.

בשורה התחתונה: מדובר במוצר לא זול אבל מהטעימים שיש.

כתף בקר מעושן בציפוי פלפל של מעדני יחיעם

צילום אריה ויסמין
צילום אריה ויסמין

עבור חובבי הנקניקים השיקה החברה מוצר זה, המשלב כתף בקר שעבר הליך של עישון, עם ציפוי של פלפל שחור. התוצאה היא אחד הנקניקים הטעימים שניסינו. לבשר עצמו יש טעם מעושן עם מתיקות מעודנת מאוד, והציפוי הנדיב של הפלפל השחור מוסיף חריפות השוברת את המתיקות, כך שהטעם הסופי מורכב ועושה חשק לעוד. גם המרקם הרך יחסית של הבשר עצמו, מספק עוד סיבה להנאה. המחיר עד 29.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: מומלץ לאוהבי הטעם החריף.

MUST לארג' של MUST מבית שטראוס

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

אם אתם מאלו שאוהבים ללעוס 2-3 מסטיקים ביחד, המסטיקים הללו בדיוק בשבילכם. מדובר, כפי שאפשר לנחש מהשם, במסטיקים גדולים במיוחד, הן באריזה והן במסטיקים עצמם. המוצר מושק בשלושה טעמים שונים – מנטה, אבטיח, ומנטה-פירות, וגודל המסטיק מצליח לספק טעם לזמן ממושך יותר בהשוואה למסטיק רגיל. המחיר עד 16.9 שקלים ל-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: מומלץ לכל מי שלועס ביחד יותר ממסטיק אחד.

 בקצרה

צילום מוטי פישביין
צילום מוטי פישביין

גולדסטאר השיקה מארז הכולל רביעיית גולדסטאר SLOWBREW עם כוס רשמית של המותג. המארז מושק במהדורה מוגבלת, וניתן לקנות אותו עד סוף יולי 18. המחיר 29.9 שקלים, להשיג ברשתות נבחרות ובחנויות יין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר