סל הקניות של שחר 961

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 961
בסל שלנו השבוע: בייגלה בטעם ביסלי גריל – אהבנו, בירת אוקטוברפסט – בדיוק מה שצריכים, דלישקד קרמל מלוח – מתוק מדי, פסטה בצורת נייר מגולגל – לאוהבי גיוון, ו-6 מוצרי צ'יפס קפוא

בייגלה בטעם ביסלי גריל של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

עידן השילובים והמיקסים בין מותגים ומוצרים נמשך. הפעם אין מדובר בשילוב של שני מוצרים באריזה אחת, אלא שני מוצרים במוצר אחד, דומה להוריו ובה בעת שונה מהם. העניין פשוט: בייגלה שטוחים עם המרקם המוכר והצורה העגולה, והתיבול זהה לזה של ביסלי גריל. התיבול דומיננטי, כך שכל מה שמרגישים הוא את הטעם של ביסלי, אבל במרקם של בייגלה שטוח כמובן (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: רק לאוהבי החידושים שאוהבים את המוצרים המקוריים. אנחנו אהבנו

Oktoberfest bier של Paulaner

כחלק מפסטיבל הבירה אוקטוברפסט, שחזר להתקיים השנה בגרמניה כמו גם בישראל, היבואנית של הבירה הגרמנית החלה לשווק את הבירה הרשמית של הפסטיבל. מדובר בבירת לאגר בהירה המכילה 6% אלכוהול, העשויה מלתת שעורה שגדלה בבוואריה. החברה מבטיחה בירה קלה לשתייה ומרווה במיוחד, והיא אכן כזו – קלילה יחסית, לא משכרת מדי, ובסך הכול מרעננת. תהליך ההכנה של הבירה, אגב, מתחיל במרץ בכל שנה ומסתיים באוגוסט, והיא משווקת במקביל לפסטיבל בלבד (מכיל גלוטן). המחיר עד 15 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות וחנויות אלכוהול.

בשורה התחתונה: בדיוק מה שאנחנו צריכים עם החזרה לשגרה

דלישקד קרמל מלוח של תלמה מבית יוניליוור

שישה דגנים מצופים בדבש עם תוספת של שקדים בקרמל מלוח ושקדים פרוסים, זה מה שמכיל המוצר החדש של החברה. ההבדל בינו לבין הדליפקאן הוותיק, מתבטא כמובן בבחירה בשקדים, וגם בשילוב של הקרמל המלוח, טעם כל כך טרנדי שאנחנו מתפלאים שעוד יש לו קונים. המוצר שומר על המרקם המוכר, שמצליח להישאר עמיד גם בקערת חלב או יוגורט. הבחירה בשקדים מוצלחת, והם מספקים את הגיוון המתבקש למרקם וקצת גם לטעם. המליחות של הקרמל מספקת טוויסט מלוח למנה, אבל הטעם הכולל הוא מתוק מאוד, שלא לומר מתוק מדי (מכיל גלוטן). המחיר עד 25.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם המוצר היה פחות מתוק הוא היה מוצלח יותר

פסטה פפירי של ברילה

ההשקה החדשה של החברה היא חלק מסדרת הפסטות בעלות צורות מיוחדות, הנקראות לה קולציונה. מדובר בפסטה הנראית כמו נייר מגולגל, צורה מיוחדת ללא ספק. הפסטה נחתכה בחיתוך ברונזה (?), מסבירים בחברה, כך שהיא בעלת שטח פנים גדול יותר, שהוא גם מחוספס יותר. מה זה אומר? שהרוטב והפסטה מתאחדים טוב יותר הודות לכך. האם זה באמת קורה? חדי העין והחך יזהו הבדל. המוצר, יש לציין, נמכר במהדורה מוגבלת (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.9 שקלים ל-450 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: טוב למי שמחפש לגוון את הפסטה שהוא אוכל

בקצרה

חברת מילוטל השיקה לראשונה סדרה של מוצרי צ'יפס קפוא, המיועדים לצרכן הביתי. הסדרה כוללת שישה מוצרים, השונים בחיתוך שלהם: צ׳יפס קלאסי, צ׳יפס סטייק, צ׳יפס אמריקאי, צ׳יפס זיגזג, צ׳יפס קוביות, צ׳יפס פלחים, וסטייק צ'יפס. המחיר עד 26.9 שקלים ל-1-2 ק"ג. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר