סל הקניות של שחר 867

השבוע הכנסנו לסל הקניות בייגלה כפיות – שימושי, פריכיות בטעם זעתר – לאוהבי המוצרים, בירה לאלכוהול – לא ממש מקיימים את הבטחת הטעם, דגני בוקר בטעם בראוניז – מקיימים את הבטחת הטעם

בייגלה כפיות של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

המוצר החדש בסדרה זו מיועד לכל מי שנוהג לטבול בייגלה בדיפים, ממרחים וסלטים שונים. לשם כך עוצב הבייגלה בצורה של כפית כפולה, כך שנוח להחזיק אותו בצד אחד, ולטבול את הצד השני בתוך מה שאתם רוצים. זו לא רק טבילה – צורת הכפית השטוחה מאפשרת להוציא את הבייגלה ועליו אותו דיפ, ממרח או סלט, מה שאינו אפשרי עם בייגלה רגיל באותה המידה. ייאמר לזכות החברה כי המרקם קשה מספיק כדי לעמוד בעומס, ופריך מספיק כדי שנהנה ממנו. המוצר נמכר בשני שילובים מוצלחים של תוספות – כפרי המכיל שומשום, קצח ומלח ים; ואיטלקי המכיל שומשום, פרג, שום ומלח ים (מכיל גלוטן). המחיר עד 10.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: כל מה שחסר הן תערובות להכנת דיפ, ואנחנו מסודרים.

קריספיות וקליליות בטעם זעתר של דילייט

צילום גיא צורף
צילום גיא צורף

ההשקה האחרונה של החברה נעשית בו זמנית בשתי סדרות הפריכיות שלה. מדובר במוצר זהה המשווק תחת שני מותגים שונים; ובהתאם מדובר בטעם חדש המתווסף בו זמנית לשניהם. הבחירה בזעתר מבורכת, לאור הפופולאריות של תערובת תבלינים זו, כמו גם העובדה כי השימוש בה במוצרי מזון תעשייתיים אינו רחב מדי. לשמחתנו, טעם הזעתר נוכח, במיוחד כאשר אוכלים את המוצר בפני עצמו. אם תוסיפו לו ממרח או דיפ, הטעם עשוי להיטשטש. שני המוצרים, כדאי לדעת, עשויים חיטה (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.7 שקלים ל-30-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אוהבי המוצרים ייהנו מהטעם החדש שהחברה מציעה.

הייניקן 0.0 של הייניקן

אם אתם אוהבים בירה ולא רוצים את האלכוהול שיש בה, המוצר החדש של המותג הידוע אמור לתת לכם מענה. לשם כך פותח המשקה החדש, שמכיל בדיוק 0 אחוז אלכוהול. כל זה מעולה, אבל אם אתם מדמיינים איך זה יהיה לשתות בירה של הייניקן ללא אלכוהול, קחו בחשבון כי זה לא היה מה שאתם מדמיינים – יש למשקה החדש טעם שונה מזה של הבירה האלכוהולית. דומה במידת מה, אבל שונה דיו כדי שנחוש בהבדל. כך שזה לא בדיוק הייניקין, אבל זה חביב, מרענן, וכמובן שלא משכר (מכיל גלוטן). המחיר עד 24.9 שקלים לשישייה, 330 מ"ל לבקבוק. להשיג בחנויות אלכוהול ויין, במסעדות, בתי קפה, ברים וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: זה לא בדיוק הייניקן ללא אלכוהול, אבל עדיין חביב.

כריות בראוניז של תלמה מבית יוניליוור

הטעם החדש של דגני הבוקר של החברה הפתיע אותנו לטובה – ציפינו לפער בין ההבטחה השיווקית לטעם של בראוניז לבין המציאות. בפועל, למוצר החדש יש אכן טעם וריח שמזכיר בראוניז, ולא "סתם" שוקולד. לא ברור לנו כיצד זה נעשה (ולא בטוח שאנו רוצים לדעת), אבל אהבנו את הטעם החדש, שמשתלב טוב עם דגני הבוקר. מלבד זאת, המרקם של המוצר זהה לזה של הקודם לו בסדרה (מכיל גלוטן). המחיר עד 27.9 שקלים ל-686 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים כאשר מבטיחים לנו – ומקיימים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר