סל הקניות של שחר 963

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 963
השבוע בסל שלנו: תערובת קפה למכונות נספרסו – לכל היממה, עוגיות קטוגניות – למי שיודע מה זה אך לא רק, במבה כוכבים – אין הבדל בטעם, טחינה גולמית – כדאי לנסות, וגם מגוון סוגי אורז

Blend של סטראבקס מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

בחברה אומרים כי לתערובת הקפה החדשה שלה, המיועדת למכונות נספרסו, יש "פרופיל טעם הדרים". אנחנו, מסיבה לא ברורה, בכלל זיהינו טעם אגוזי עדין במיוחד בקפה הזה. על שאר המאפיינים אנו מסכימים – מידת החמיצות והמרירות של הקפה עדינה יחסית, דבר התואם את הקלייה הבינונית, המעניקה לתערובת עוצמה בדרגה 7. השם מעיד על היעד של התערובת – קפה המתאים יותר לארוחת בוקר. זאת בתנאי שאתם לא צריכים קפה חזק במיוחד כדי להתחיל את היום, כמובן. המחיר עד 22.9 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

בשורה התחתונה: הקפה שמתקבל יכול להתאים גם להמשך היום

עוגיות קיטו של Keto Chef

צילום אפרת אשל

המותג הישראלי, המיועד לאנשים שחיים על בסיס תזונה קטגונית, השיק שני סוגים חדשים של עוגיות. הבסיס שלהן הוא קמח שקדים, כשלאחד מתווספים אגוזי לוז, ולשני אגוזי לוז וקקאו. המוצרים אינם כוללים גלוטן או סוכר מכל סוג שהוא (המתיקות מגיעה מרכז פרי המונק ואריתרטול), והם מכילים כמתבקש מעט פחמימות. המרקם שלהם מוצלח – יציב בתחילה ומתפורר בקלות בפה, אבל באופן נעים. לעוגיות השקדים ואגוזי הלוז יש טעם מובהק של שקדים, בדומה לטעמו של מרציפן. טעם השקדים אינו דומיננטי בעוגיות המכילות גם קקאו, הנותן את הטעם העיקרי לתערובת. המחיר 25 שקלים ל-200 גרם. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: לא צריך לאכול מזון קטוגני כדי ליהנות מהעוגיות הללו

במבה כוכבים של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

החידושים של הבמבה נמשכים, הפעם עם צורה חדשה  – כוכבים. אחרי הבמבה העגולה, המרובעת, הענקית, הקטנה וזו בצורת לבבות, מגיעה במבה בצורת כוכבים. בכל הקשור לטעם ולמרקם אין שום הבדל, כמובן; הכול זה עניין של הצורה. חייבים לחדש ולגוון, ואתם אוהבים במבה (אתם ו/או הילדים)? אז נסו את הבמבה החדשה. אותנו השינוי השאיר שלווי נפש יחסית. המחיר עד 7.9 שקלים ל-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: רק למי שצריך משהו חדש

טחינה גולמית של טורקיז

ברוך נאה עיצוב אסטרטגי

מותג חדש נכנס לשוק הצפוף של הטחינה הגולמית, במטרה לכבוש את חך הצרכנים ואת כיסם. המותג, שמיוצר על ידי חברה ישראלית מוכרת שמסתתרת אחרי המותג, מציע טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית משומשום מלא. בטעימה שלנו קיבלה הטחינה הזו אהדה רבה – היא בעלת מרקם חלק, כמתבקש, וטעם עז של שומשום. עם תוספת של מים, מלח וקצת לימון, קיבלנו טחינה ששמחנו להוסיף לארוחה שלנו. המחיר עד 14.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: כדאי לנסות טחינה אחרת מזו שאתם אוהבים

בקצרה

חברת טילדה הבינלאומית מרחיבה את סוגי האורז שהיא מוכרת בישראל. בנוסף לאורז בסמטי לבן, מעתה ניתן למצוא על המדפים אורז חום מלא בסמטי ואורז יסמין. האורז גדל למרגלות ההימלאיה, ונמכר באריזות של ק"ג אחד. המחיר עד 24.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר