חדש מ-Nespresso: תערובת קפה עוצמתית לבוקר – Envivo Lungo

לאוהבי הקפה שרוצים להעצים את פתיחת היום, מציעה נספרסו את Envivo Lungo: תערובת חדשה המצטרפת למגוון של 23 תערובות הקפה הקבועות של החברה.

לאוהבי הקפה שרוצים להעצים את פתיחת היום, מציעה נספרסו את Envivo Lungo: תערובת חדשה המצטרפת למגוון של 23 תערובות הקפה הקבועות של החברה.

תערובת הקפה Envivo הינה שילוב של פולי ערביקה הגדלים בהודו, עם פולי רובוסטה המגיעים ממקסיקו. צירוף זה מעניק לקפה ניחוחות קליה, תווים ארומטיים עציים ועוגיית ג'ינג'ר, וכן גוף מלא המשאיר טעם אינטנסיבי לאורך זמן.
לתערובת זו טעם עוצמתי, ולדברי החברה היא הוכנה ע"י מומחי הקפה של נספרסו כך שתתאים לרגע של תחילת היום עם ספל קפה גדול ועוצמתי.

תערובת Envivo Lungo החדשה הינה בדרגת חוזק 9 בסולם דרגות חוזק הקפה של נספרסו (בין 1-12), והתערובת החזקה ביותר במשפחת Lungo (אספרסו ארוך), כאשר דירוג החוזק נקבע על פי שלושה משתנים: דרגת הקליה, המרירות וגוף הקפה.

הקפסולה החדשה מתווספת לחמש התערובות הקיימות בסדרת Lungo, המיועדות לכוסות בנפח 110 מ"ל.

המחיר 23.30 ₪ לשרוול של 10 קפסולות



קורא בשם עוזי הגיב לידיעה:

יש כל כך הרבה קפסולות שמתאימות למכונות שלהם. איך הם עוד מרשים לעצמם לקחת יותר מחמישים אחוז מעל החליפיות. למה עוד יש כאלה שמוכנים לשלם את הקנס הזה?

 

תגובה נוספת הגיעה מהקורא אורן:

רוצה באמת לדעת למה? כי עם ישראל פראייר, זה למה. אני נוהג להשתמש בקפסולות של קפה ג'ו (שזולות יותר ובעיניי גם מהוות תחליף מצוין), למעט במקרים בודדים כשבא לי על טעמים שיש רק לנספרסו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר