עד לא ידע: משחקי שתייה מרחבי העולם

רולטת שוטים - משחק קל שיגרום לכם להשתכר מהר מאוד. מתאים גם לחסרי יכולות מוטוריות וגם למי שבשלב הזה כבר לא מצליח להבין חוקים
אביאל פרטיאלי וצוות מומחי האלכוהול של רשת ג'נטלמן מביאים לקראת פורים מספר משחקי שתייה. לקרוא בזהירות ועם חיוך על השפתיים. כמו תמיד: שתיית אלכוהול מתונה, ולא נוהגים כששותים

Beer-Pong


מה זה?
אין משחק שתייה יותר קלאסי מזה. הוא מופיע בכל סרט קולג' אמריקאי, והירידה ביכולות המוטוריות ככל שהמשחק מתקדם, היא ללא ספק משעשעת.

מה צריך? כוסות חד פעמיות, כדור פינג-פונג, שולחן, וכמובן הרבה מאוד בירה.

איך משחקים? מסדרים את הכוסות בצורת פירמידה בכל קצה של השולחן, ומוזגים את הבירה. מתחלקים לשתי קבוצות – כל אחת עומדת בקצה אחר של השולחן. בכל תור, נציג מקבוצה אחת מנסה לקלוע את הכדור לתוך כוס בצד השני. אם הוא מצליח – ה"יריב" שותה מאותה הכוס ומסיר אותה מהשולחן. הקבוצה שנותרת ראשונה ללא כוסות – מפסידה (או, בעצם, מנצחת).

כף הדב

מה זה? משחק שתייה רוסי, שכנראה ימחק לכם את הזיכרון מהר מאוד. לא לבעלי קיבה חלשה.

מה צריך? בירה, וודקה.

איך משחקים? מוזגים בירה לתוך כוס, ומעבירים אותה ממשתתף למשתתף. כל אחד בתורו לוקח שלוק, וממלא עד הסוף בוודקה. כשהכוס מלאה אך ורק בוודקה, חוזרים למזוג בירה אחרי כל שלוק, וכך הלאה.

רולטת שוטים

מה זה? משחק קל שיגרום לכם להשתכר מהר מאוד. מתאים גם לחסרי יכולות מוטוריות, וגם למי שבשלב הזה כבר לא מצליח להבין חוקים.

מה צריך? מגש, או רולטה ייחודית אם אתם רוצים להשקיע, שוטים, וודקה, מים.

איך משחקים? מוזגים לחצי מהשוטים וודקה ולחצי מים. כל משתתף בתורו צריך לנחש מה יש בשוט שלו – ולשתות. צדק? ממשיכים הלאה. טעה? עוד שוט.

Never Have I Ever

מה זה? אם עשיתם הרבה דברים בחיים, אתם תשתכרו מהר מאוד במשחק הזה. ואם לא, קיים סיכוי שבבוקר אחרי זה עוד תזכרו כמה פרטים עסיסיים במיוחד על החברים שלכם.

מה צריך? שום דבר – חוץ משתייה.

איך משחקים? כל משתתף בתורו מציין דבר שהוא לא עשה מעולם. לדוגמה: "מעולם לא התנשקתי עם בחורה אחרת". מי שכן עשה את הדבר – לוקח שוט.

פרנויה

מה זה? ככל שתהיו סקרנים יותר תשתו יותר – וממש לא מדובר כאן על טעימות.

מה צריך? שום דבר חוץ משתייה.

איך משחקים? כל המשתתפים נעמדים במעגל. כל משתתף בתורו צריך ללחוש שאלה לזה שמימינו, כאשר התשובה אליה צריכה להיות אחד המשתתפים האחרים, לדוגמה: "אם היית צריך לנשק את אחד המשתתפים, מי זה היה?". השם נאמר בקול, ואם אותו אדם רוצה לדעת מה הייתה השאלה – הוא צריך לשתות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר