חדש מנספרסו: סדרת Master Origin

טכניקות העיבוד של פולי הקפה משפיעות משמעותית על פרופיל הטעם של תערובות Master Origin שמאפשרות לגלות משחק של טעמים
תערובות קפה בטכניקות עיבוד שונות האופיינות לארץ המקור: אתיופיה, קולומביה, אינדונזיה, ניקרגואה, הודו

נספרסו מזמינה למסע עולמי לגילוי מקורות הקפה ושיטות העיבוד, עם השקת סדרת של Master Origin   – חמש תערובות שפותחו בשיתוף מגדלי קפה מקומיים בטכניקות עיבוד אופייניות לארץ המוצא: אתיופיה, אינדונזיה, ניקרגואה, הודו וקולומביה. חמש התערובות החדשות מצטרפות למגוון  של החברה, שמגיע עתה ל- 25 תערובות. בנספרסו אומרים כי כדי להרכיב את כל אחת מתערובות Master Origin, חיפשו מומחי הקפה שלה את אזורי הגידול הטובים ביותר. בתוך כל אזור נבחר, יצרה נספרסו שותפות עם חקלאי הקפה הטובים ביותר, ויחד התאימו לכל גידול קפה את שיטת העיבוד המתאימה לו, במטרה ליצור ארומות וטעמים חדשים.

Master Origin אינדונזיה – 100% פולי ערביקה שעובדו בשיטת עיבוד רטוב, בה מוציאים את פולי הקפה מהפרי בעודם רטובים. טעם: תערובת קפה עם גוף סמיך ומלא במיוחד, תווים ארומטיים עשירים של עלי טבק ועצים ירוקים. דרגת חוזק: 8. המלצת שתייה עם חלב: נגיעת חלב. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל).

Master Origin אתיופיה – פולי קפה מזן ערביקה, שעובדו בשיטה הטבעית הנמצאת בשימוש אצל מגדלי הקפה שם. טעם: תערובת זו יוצרת ספל קפה עם ארומות של ריבת פירות ופריחת תפוז. דרגת חוזק: 4. המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל).

Master Origin הודו – פולי קפה מזן רובוסטה מונסון. המונסונינג הוא תהליך מורכב המתבצע לאחר הקטיף כשרוחות המונסון החזקות האופייניות בחופי מלבר, משפיעות על טעם וארומות הפולים. טעם: מגוון ארומות וטעמים עם גוף מלא במיוחד, תווים ארומטיים עציים ותווי תבלין. דרגת חוזק: 11. המלצת שתייה עם חלב: לאטה מקיאטו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל). 

Master Origin ניקרגואה – פולי קפה ערביקה נדירים שמופקים על-ידי מעטים מחקלאי הקפה באזורי הגידול בניקרגואה. הקפה המעובד בשיטת "דבש שחור" נגרף בכל שעה תחת השמש החמה, כדי לספוג את הטעמים המתוקים של פירותיו ולוודא איכות קפה גבוהה. טעם: תהליך עיבוד זה יוצר ספל קפה טעים במיוחד, עם תחושה חלקה בחלל הפה, מרקם קטיפתי, ותווים ארומטיים דגניים. דרגת חוזק: 5. המלצת שתייה עם חלב: לאטה מקיאטו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל).

 

Master Origin קולומביה – פולי קפה מזן ערביקה שנקטפו מאוחר על-ידי מגדלי קפה שאפשרו לפולים להבשיל זמן רב יותר מהרגיל. בכל יום נקטפים ידנית רק הדובדבנים שמוכנים לחלוטין.טעם: ספל קפה שופע חיים וטעמים, עם תווים ארומטיים של יין ופירות יער אדומים. דרגת חוזק: 6. המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל).

 מחיר שרוול של התערובות החדשות של נספרסו 24.40 ₪. להשיג באתר נספרסו, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ 

 

לפרטים נוספים:

ענבל אורן, מנהלת תקשורת נספרסו ישראל, 052-5553766,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר