עוגות ומתוקים לחגי תשרי תשפ"ד 2023

בין המשתתפים מאפיית ג'ייקובס בהובלת השף-קונדיטור ניר רייכמן מציעה לקראת ראש השנה תשפ"ד קולקציית עוגות מגוונת של דבש ותפוחים. צילום ABOUT SOCIAL
נכון שמאחלים שנה טובה ומתוקה? נכון. אז כדי שתהיה שנה מתוקה ליקטנו מספר הצעות לתקופת חגי תשרי. שנה טובה!

עוגות

קלאסיקות לצד חדשנות – קולקציית ראש השנה 2023 של מאפיית ג'ייקובס

צילום ABOUT SOCIAL

מאפיית ג'ייקובס, בהובלת השף-קונדיטור ניר רייכמן, מציעה לקראת ראש השנה תשפ"ד קולקציית עוגות מגוונת של דבש ותפוחים – הכול בעבודת יד מחומרי גלם איכותיים, והרבה מחשבה מאחורי כל יצירה.

הקולקציה מורכבת מעוגות בחושות, קרנצים, קוגלהוף ועוד, שמדגימים כיצד עוגת חג ייחודית יכולה לגנוב את ההצגה מארוחה שלמה. בנוסף מציעה ג'ייקובס המתמחה באפיית לחמי בוטיק, גם  ספיישל חלות ולחמי חג חגיגיים.

להשיג בסניפי מאפיית ג'ייקובס: דרך רפאל איתן 1 קריית אונו 03-5511333, Bakery by Jacobs ביאליק 42 רמת השרון 03-5070001

קולקציית עוגות דבש של רשת מאפה נאמן לראש השנה וחגי תשרי

צילום גיל אבירם

רשת מאפה נאמן הפעילה בעולם הלחמים, המאפים והקינוחים מזה עשרות שנים, מציעה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי 2023 שכוללת בין השאר יצירות טעימות במיוחד מלאות בדבש. בקולקציה: עוגות הדבש הקלאסיות לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, דבש קרמבל הדרים, רול דבש רושה, עוגת דבש קדאיף, טארט פירות העונה, פלורנטין דבש, עוגיות הדבש של נויה, דבש פיסטוק, ועוד עוגות שיהפכו את החג לחגיגה של טעמים עשירים בדבש. מסקר שנערך ב- 60 סניפי הרשת ברחבי הארץ, מתברר כי אלה העוגות הכי נקנות לחג: במקום הראשון עוגת דבש קלאסית, מקום שני עוגת דבש עם שקדים, מקום שלישי עוגת דבש עם פיסטוק.

העוגות נמכרות בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. ניתן לאתר כאן את הסניף הקרוב אליכם

מרשת ביגה לראש השנה וחגי תשרי: עוגת 'תפוח בדבש מבית סבתא' ללא גלוטן

צילום דוד מויאל

רשת קפה ביגה מציעה לרגל ראש השנה וחגי תשרי עוגה בחושה ועשירה המשלבת את שני  סמלי החג הבולטים ביותר: עוגת  'תפוח בדבש מבית סבתא' – ללא גלוטן. העוגה עשירה בטעמים ונימוחה בפה, ומיועדת לשוחרי בריאות, חובבי מזון ללא גלוטן ולסובלים ממחלת הצליאק. העוגה מצטרפת לקולקציית עוגות ביגה לראש השנה, ביניהן: עוגת מוס דבש עם תפוחים מקורמלים ללא גלוטן,  עוגת דבש בחושה קלאסית, עוגת דבש אגוזים בחושה, עוגה בחושה דבש ותפוחים עם קראמבל.  

 מחיר עוגת תפוחים בדבש 650 גרם: 45 ₪. להשיג ברשת קפה ביגה ברחבי הארץ. כשרות חלבי למהדרין בד"צ בית יוסף

טאטי בייקרי – פותחים שנה טובה ומתוקה עם מגוון עוגות ומאפים בעבודת יד

צילום דניאל לילה

בקולקציה עוגות דבש קלאסיות, עוגות דבש עם תוספות מיוחדות, עוגות תפוחים במגוון מילויים, עוגות אלגנטיות, קינוחים חגיגיים, לצד חלות טאטי המיוחדות עגולות או מאורכות עם בצק קרואסון צרפתי. כשר.

הזמנות בכל סניפי טאטי ובסניפי בתי הקפה אילנס

מתוקים

'שקדיה' מאחלת: שתהיה שנה טובה ומתוקה כדבש!

חברת שקדיה מציעה לחגי תשרי דבש טהור מפרחי שדה, משובח וערב לחך. מתאים לבישול ואפייה, וכמובן לשולחנות החגים.

המחיר 32.90 ₪ ל-1 ק"ג. להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ

וניליה בחגיגה מתוקה לראש השנה עם גלידה בשילוב שמשלבת דבש טהור ומרציפן עם שברי שקדים

צילום בועז לביא

רשת גלידריות האיכות וניליה ייצרה שילוב מתוק ומנצח לרגל ראש השנה: דבש ומרציפן יחד. דבש – מסמל יותר מכול את ראש השנה, יחד עם מרציפן משקדים מעולים – שילוב מהנה וקינוח טעים לחג במרקם מיוחד.

השילוב של דבש ומרציפן יוצר פרופיל טעמים מאוזן ומפנק כאחד, כשהמרקם החלק והקרמי של הגלידה יחד עם המתיקות הטבעית של הדבש ועושר מרציפן משלימים חוויה מתוקה זו. הטעם המתוק של הדבש הישראלי (משק גורמן  שמקורו באקליפטוס ופרחי בר), משתלב היטב בטעם המרציפן העשוי משקדים קלויים. שבבי השקדים הקלויים מוסיפים קראנץ' מענג, ומשפרים את טעם הגלידה.

הגלידה מיוצרת משמנת משובחת, איכותית וטרייה מדי יום בכל סניף של רשת וניליה. כל גלידות וניליה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד. את הטעמים יוצרים עם תוספות כמו אלכוהול משובח, חטיפי שוקולד, פיסטוק איכותי ווניל טהור, וגם משתמשים בפירות טריים מאיכות מעולה.

להשיג את גלידת דבש ומרציפן בסניפי רשת וניליה ברחבי הארץ במהלך החגים בספטמבר-אוקטובר. מחיר מנת גלידה – 19 ₪.

בונבוניירה של מתנה לחג מהמותג האיטלקי WITORS: פרלינים משוקולד חלב או מריר מעולה 

מותג השוקולד האיטלקי WITORS (ויטורס) מציע סדרת פרלינים משוקולד חלב או מריר מעולה במגוון טעמים, כולל מהדורה מיוחדת לרגל החגים – מארז פרלינים בצורת לב. הפרלינים של ויטורס עשירים בטעם, מכילים 50% קרם עשיר ב-4 טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, אגוזי לוז וקרמל,  ומצופים שוקולד חלב מעולה.

המחיר 17.90 ₪ – 21.90 ₪. להשיג ברשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות. כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נכרי בהשגחת הרב אריה רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל

בקבוק סלברשיין של מרס חוזר במהדורה מוגבלת לכבוד ראש השנה

חברת מרס, יצרנית הממתקים הבינלאומית, מחזירה את מהדורת החג של בקבוק סלבריישן ((Celebrations Bottle שמכיל את מגוון חטיפי השוקולד של מרס בגרסת מיני: סניקרס, טוויקס, באונטי, מרס, מלטיזרס, מילקי ווי וגלקסי. הבקבוק המעוצב דמוי בקבוק שמפנייה ממולא במגוון השוקולדים של מרס ומהווה תנה מתוקה במחיר נגיש.

מחיר מארז המכיל 312 גרם: 39.9 ₪. במהלך ספטמבר 2023 במבצעים שונים ברשתות השיווק והפארם המובילות ובחנויות נבחרות

מותג התה והחליטות פומפדור – לראש השנה חליטת צמחים בטעם ג'ינג'ר דבש

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור(POMPADOUR)  מציע לקראת ראש השנה תשפ"ד 2023 חליטת צמחים בטעם חדש – ג'ינג'ר דבש, עשויה מרכיבים טבעיים וללא קפאין. זהו שילוב טעמים מפתיע, והחליטה עשוייה מחומרי גלם מובחרים עם דגש על איכות העלים ותהליך הייצור קפדני.  

ג'ינג'ר הינו רכיב טבעי ידוע כבעל יתרונות רבים עם ארומה חזקה. החליטה החדשה משלבת אותו עם דבש, ויוצרת טעם מיוחד של מתיקות מעודנת ותוספת מעניינת לכוס תה מרענן לאחר ארוחות החג.

המחיר למארז 20 שקיקים (35 גרם משקל נטו): 10.90-14.90 ₪. להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות. כשרות פרווה למהדרין בהשגחת בד״צ אגודת ישראל באישור הרבנות הראשית לישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר