חדש מסולתם: רוסטר פלטינום פונקציונלי עם רשת צלייה

עיצובו של הרוסטר הופך אותו גם לכלי הגשה המתאים להנחה עם המאכלים שהוכנו בו היישר מהתנור במרכז השולחן. צילום אסף אמברם
לקראת ראש השנה 2023 מתווסף לסדרת כלי הבישול פלטינום גם רוסטר עם רשת צלייה המתאים להכנת מגוון ארוחות חג ומאכלים טעימים כדוגמת נתחי בשר, עוף ואפילו דגים

חברת סולתם שפועלת כבר יותר מ-75 שנים, מחדשת ומרחיבה את סדרות כלי הבישול שלה. סדרת פלטינום שמשלבת בין חומרי גלם וייצור איכותיים לעיצוב בצבעי שחור וזהב, יצאה לשוק לפני שנה בראש השנה, והפכה במהרה לאחת מסדרות המותג הפופולריות ביותר, בזכות השילוב של תפקודיות ועיצוב.

כלים אחרים מסדרת פלטינום של סולתם. צילום אסף אמברם

בהמשך הוחלט להגדיל את המגוון בסדרה, בה בולט בעיקר הרוסטר (מִצְלֵה) החדש שמאובזר ברשת צלייה. הרוסטר, בנפח 6.3 ליטרים, עשוי אלומיניום שמיוצר בתהליך יציקה רב שכבתי, שהופך אותו לחזק ועמיד במיוחד ומאפשר חלוקת חום שווה בעת הבישול. חלקו הפנימי מצופה בציפוי Non Stick המונע הידבקות של שאריות מזון, לניקוי מהיר וקל בשטיפה ידנית, ובמקביל בישול בריא תוך שימוש מופחת בשמן. כמו כן הוא מתוכנן ליצירת חלוקת חום שווה ויעילה, לתוצאת בישול מיטבית וחסכון בזמן ובאנרגיה. הידיות הזהובות מנירוסטה הן ארגונומיות, ומתוכננות לנוחות שימוש מרבית והעברה של הכלי ממקום למקום.

הרוסטר מתאים לשימוש בתנור בחום של עד 200 מעלות. עיצובו הופך אותו גם לכלי הגשה המתאים להנחה עם המאכלים שהוכנו בו, היישר מהתנור במרכז השולחן. אינו מכיל PFOA, קדמיום או עופרת. גודלו: 7.5X26.3X35 ס"מ.

המחיר 300 ₪. להשיג ברשת חנויות סולתם, בחנויות כלי בית ומטבח מובחרות ובאתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר