עוגת גבינה ברוקלין

להכנת בצק פירורים ברוקלין סטייל100 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות100 גרם סוכר100 גרם קמח100 גרם אבקת שקדיםקורט מלח דקהכנת הבצקלחבר את כל המרכיבים במעבד מזון ולעבד עד שמתקבלים פירורים. (מעבירים את התערובת לשתי תבניות אפייה 15ס"מ X15ס"מ 2.5 ס"מ גובה או תבנית עגולה אחת בקוטר 22 ס"מ, גובה 4 ס"מ). אופים בתנור שחומם מראש ל- 150מעלות ואופים עד לקבלת גוון זהוב בהיר. בתום האפייה מהדקים את הבצק בעזרת גב של כף.<חומרים לתערובת הגבינה500 גרם גבינת שמנת (30% שומן ויותר)100 גרם יוגורט (5% שומן)200 גרם סוכר1/2 מקל וניל (תוכנו)2 ביצים שלמות3 חלמונים30 גרם קורנפלור‎הכנת תערובת גבינהמערבבים בקערה את הגבינה, היוגורט הוניל (חוצים את המקל ובעזרת סכין מגרדים את תוכנו) ומחצית כמות הסוכר לתערובת חלקה.‎מערבבים בקערה נפרדת את הביצים השלמות והחלמונים ויתרת הסוכר לתערובת חלקה. מנפים לתערובת את הקורנפלור, תוך כדי ערבוב ומחברים את שתי התערובות יחד.‎את התערובת שופכים מעל הבצק ואופים בתנור שחומם מראש ב- 120 מעלות לחצי שעה בערך, עד שעוגה מתייצבת במרכזה. מוציאים מהתנור להצטנן.חומרים לציפוי שמנת וניל350 מ"ל שמנת מתוקה50 גרם סוכרחצי מקל וניל10 גרם אבקת גלטין‎הכנת ציפוי שמנתמחממים קלות את השמנת, הסוכר ותוכן מקל הוניל. את הגלטין משרים במעט מים קרים כ- 10 דקות ואז ממיסים את הגלטין בעדינות במיקסר או באמבט מים חמים.‎מחברים את שתי התערובות יחד (הגלטין לשמנת), מסננים ומקררים. ‎מערבבים את התערובת מדי פעם עד קבלת תערובת סמיכה אך לא קשה.‎יוצקים על העוגה הקרה ומצננים לשעתיים נוספות לפחות.לסיוםבעזרת סכין רטובה משחררים בעדינות את העוגה מהתבנית ומעבירים את העוגה לצלחת הגשה. מקשטים בפירות טריים.

להכנת בצק פירורים ברוקלין סטייל
100 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות
100 גרם סוכר
100 גרם קמח
100 גרם אבקת שקדים
קורט מלח דק

הכנת הבצק
לחבר את כל המרכיבים במעבד מזון ולעבד עד שמתקבלים פירורים. (מעבירים את התערובת לשתי תבניות אפייה 15ס"מ X15ס"מ 2.5 ס"מ גובה או תבנית עגולה אחת בקוטר 22 ס"מ, גובה 4 ס"מ). אופים בתנור שחומם מראש ל- 150מעלות ואופים עד לקבלת גוון זהוב בהיר. בתום האפייה מהדקים את הבצק בעזרת גב של כף.

<חומרים לתערובת הגבינה
500 גרם גבינת שמנת (30% שומן ויותר)
100 גרם יוגורט (5% שומן)
200 גרם סוכר
1/2 מקל וניל (תוכנו)
2 ביצים שלמות
3 חלמונים
30 גרם קורנפלור

הכנת תערובת גבינה
מערבבים בקערה את הגבינה, היוגורט הוניל (חוצים את המקל ובעזרת סכין מגרדים את תוכנו) ומחצית כמות הסוכר לתערובת חלקה.

מערבבים בקערה נפרדת את הביצים השלמות והחלמונים ויתרת הסוכר לתערובת חלקה. מנפים לתערובת את הקורנפלור, תוך כדי ערבוב ומחברים את שתי התערובות יחד.

את התערובת שופכים מעל הבצק ואופים בתנור שחומם מראש ב- 120 מעלות לחצי שעה בערך, עד שעוגה מתייצבת במרכזה. מוציאים מהתנור להצטנן.

חומרים לציפוי שמנת וניל
350 מ"ל שמנת מתוקה
50 גרם סוכר
חצי מקל וניל
10 גרם אבקת גלטין

הכנת ציפוי שמנת
מחממים קלות את השמנת, הסוכר ותוכן מקל הוניל. את הגלטין משרים במעט מים קרים כ- 10 דקות ואז ממיסים את הגלטין בעדינות במיקסר או באמבט מים חמים.

מחברים את שתי התערובות יחד (הגלטין לשמנת), מסננים ומקררים.

‎מערבבים את התערובת מדי פעם עד קבלת תערובת סמיכה אך לא קשה.

‎יוצקים על העוגה הקרה ומצננים לשעתיים נוספות לפחות.

לסיום
בעזרת סכין רטובה משחררים בעדינות את העוגה מהתבנית ומעבירים את העוגה לצלחת הגשה. מקשטים בפירות טריים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר