עוגת שוקולד בתשע דקות

כן, בתשע דקות, כולל אפייה! הסוד הוא כמובן שימוש במיקרוגל. זו העוגה האידיאלית להכנה כשמגיעים אורחים במפתיע או כשהילדים מודיעים שאם לא ייתנו להם עוגת שוקולד כאן ועכשיו מרה תהייה אחריתך. דקה ערבוב, שמונה דקות אפייה, ויש עוגת שוקולד מוכנה (וריח נהדר בכל הבית).החומרים הדרושיםשלושת רבעי כוס שמן אגוזי לוז מסדרת "עץ הזית בריאות מהטבע"1 כוס חלב1 כוס קקאו1 כוס סוכר1 חבילה קטנה (350 גרם) קמח תופח1 כף תמצית ונילשליש כוס קוקוס3 ביציםאופן ההכנה1. מערבבים את כל החומרים במעבד מזון עם להב פלדה לבצק אחיד.2. משמנים ומקמחים תבנית אפייה (לא ממתכת, בגלל האפייה במיקרו).3. אופים שמונה דקות בהספק מלא במיקרו.הערה: כל מיקרו ותכונותיו. ייתכן שמקץ שמונה דקות העוגה תיראה לך עדיין לא אפויה מספיק. דקה נוספת תפתור את הבעיה, אבל מניסיון – שמונה דקות עובדות ברוב סוגי המיקרו.

כן, בתשע דקות, כולל אפייה! הסוד הוא כמובן שימוש במיקרוגל. זו העוגה האידיאלית להכנה כשמגיעים אורחים במפתיע או כשהילדים מודיעים שאם לא ייתנו להם עוגת שוקולד כאן ועכשיו מרה תהייה אחריתך. דקה ערבוב, שמונה דקות אפייה, ויש עוגת שוקולד מוכנה (וריח נהדר בכל הבית).

החומרים הדרושים
שלושת רבעי כוס שמן אגוזי לוז מסדרת "עץ הזית בריאות מהטבע"
1 כוס חלב
1 כוס קקאו
1 כוס סוכר
1 חבילה קטנה (350 גרם) קמח תופח
1 כף תמצית וניל
שליש כוס קוקוס
3 ביצים

אופן ההכנה
1. מערבבים את כל החומרים במעבד מזון עם להב פלדה לבצק אחיד.

2. משמנים ומקמחים תבנית אפייה (לא ממתכת, בגלל האפייה במיקרו).

3. אופים שמונה דקות בהספק מלא במיקרו.

הערה: כל מיקרו ותכונותיו. ייתכן שמקץ שמונה דקות העוגה תיראה לך עדיין לא אפויה מספיק. דקה נוספת תפתור את הבעיה, אבל מניסיון – שמונה דקות עובדות ברוב סוגי המיקרו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר