מלון מטיילים "הויליג'- נהר הירדן" קיבל את תו הטבעונות Vegan Friendly

בתפריט המשופר דגש על אוכל בריא יותר וסלטים עשירים, צבעוניים ומגוונים
מלונות רשת nמטיילים הם "אילון"- בגליל המערבי, "גשר הזיו"- סמוך לחוף אכזיב, "מטולה"- בלב המושבה, "מלכיה"- בפסגות הגליל העליון, "הווילג'"- מלון מטיילים על הירדן

רשת "מלונות מטיילים"’ המפעילה חמישה בתי מלון לחובבי טיולים ברחבי הגליל, הודיעה כי הצטרפה למועדון הטבעוני הישראלי Vegan Friendly, שהוקם כדי לתת הטבות צרכניות  לקהל הטבעוני ההולך וגדל, וכדי לקדם פרויקטים למען זכויות בעלי-חיים.

רשת "מטיילים" זיהתה את הגל שהגיע גם לטיילנים והתיירים המקומיים, עם דרישה למזון בריאות, תפריט צמחוני ותפריט טבעוני, כאשר מהתפריטים יוצאים מוצרי מזון עתירי קלוריות, שומנים, מלחים, סוכרים,  חומרים משמרים, ונכנסים חיטה מלאה ושיפון, סויה, קינואה, ומגוון ירקות.

בת חן ישועה, מנכ"לית "מלונות מטיילים", אומרת: "לאחרונה זיהינו את הפיכתה של הטבעונות לדרך חיים בקרב רבים מאורחי הרשת. הבנו שמבחינה עסקית יהיה נכון לפנות לקהל הטבעוני, וכך למצוא דרך חדשה לגוון את התפריט המוצע לאורחינו בדרך בריאה עם מוצרים העשויים ממרכיבים על טהרת הצומח, שיהיו גם איכותיים, משביעים ובעלי ערכים תזונתיים נאותים. תפריט הבוקר הרשתי כולל מנות העונות להגדרה של "טבעוניות" ויש להן טעם עשיר ומשובח. בכוונת הרשת לפעול לקבלת תו טבעונות בכלל המלונות שלה".

לקבלת תו הטבעונות קדם מהלך שדרוג תפריט ארוחת הבוקר הרשתית, כשמלון הויליג' החל להציע תפריט ארוחת בוקר גלילי חדש בהובלת השף והדיאטן הקליני אודי ברקן ביחד עם המתכונאית וסטייליסטית האוכל אינס ינאי, שהמוטו שלהם הוא להפוך את המטבח  לבריא, טרי ורענן, תוך הקפדה על הגשת אוכל טעים, צבעוני ומתובל בצורה אטרקטיבית, עם תשומת לב מרבית לפרטים ושימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. השניים הרכיבו למלון הויליג' תפריט משופר, בדגש על אוכל בריא יותר וסלטים עשירים, צבעוניים ומגוונים.

סלט כרוב בשני מרקמים עם שעועית לבנה, בוטנים ועשבי תיבול
סלט כרוב בשני מרקמים עם שעועית לבנה, בוטנים ועשבי תיבול

בין המנות החדשות: חביתת חומוס טבעונית, סלט כרוב בשני מרקמים עם שעועית לבנה, בוטנים ועשבי תיבול, וסלט בורגול קראנצ'י עם אוכמניות, גזר, פטרוזיליה ושומשום. לצד המנות גם מגוון מוצרים טבעוניים נוספים כמו טחינה משובחת, גבינה בולגרית טבעונית, וגבינה צהובה טבעונית.

מלון הווילג' ממוקם בגליל העליון על שטח בן 70 דונם, קרוב לנקודה בה מתמזגים הבניאס והחצבני לנהר הירדן. המלון כולל 72 סוויטות עץ משפחתיות הפזורות במרחב הגדול, ויש בו חדר אוכל שיכול להסעיד 350 אורחים, ומשמש גם כאולם כנסים. מלונות הרשת האחרים הם "אילון"- בלב החורש הגלילי בגליל המערבי, "גשר הזיו"- סמוך לחוף אכזיב, "מטולה"- בלב המושבה מטולה, "מלכיה"- בפסגות הגליל העליון, "הווילג'"- מלון מטיילים על הירדן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר