עינת שרוף מובילה את הקמפיין החדש של מותג הגרילים קולמן

מעבר למפרט הטכני גם בתחום העיצוב בוצע שדרוג עם אסתטיקה בצבע שחור מט אלגנטי, הדגשי ניקל שחורים ומקום אחסון רב, לרבות ווים מובנים לתלייה של אביזרי הגריל לסביבת עבודה נוחה.

עינת שרוף נבחרה להוביל את קמפיין הגרילים לסדרת קולמן רבולושן של חברת "ניין מוצרי צריכה", נציגת המותג Coleman בישראל. בחברה חיפשו פרזנטור מתאים, ומתוך ההצעות שקיבלו ממשרד הפרסום "הקרקס" בחרו בקריאייטיב יצירתי סביב הדמות של עינת שרוף.

צילום בר פינטו

בצילומי הקמפיין הפתיעה עינת קבוצת חברים שהתכנסו בחצר הבית על מנת לעשות "על האש", ועלתה על שולחן האוכל לשיר להם את אחד משירי ארץ ישראל לצלילי קלידן. קבוצת החברים מסתכלת עליה במבטים המומים ולא מבינים את פשר המאורע, ואז עולה הקריינות: "כשמדובר בבשר – יש רגעים שלא מתאים שרוף על השולחן". הקמפיין עולה בערוצי הדיגיטל השונים, וההשקעה המדווחת בו היא מאות אלפי שקלים.

לקראת חג הפסח השיקה החברה סדרת גרילים חדשה בשם -,Coleman Pro  אשר עוצבה ותוכננה על ידי מחלקת המחקר והפיתוח של קולמן בקנדה, תוך דגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים וביצועים מיטביים בכל הפעלה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר