עינת שרוף תוביל את הקמפיין החדש של עוף טוב: שמים את ה-FUN על השולחן

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן תומך באסטרטגיה השמה במרכז את הטעם של מוצרי השניצל וחושף את המוצר החדש בסדרה – שניצל בטאץ' מתובל

קבוצת עוף טוב עולה בקמפיין חדש שבמרכזו הסלוגן: שמים את ה-FUN על השולחן. הקמפיין תומך באסטרטגיה של עוף טוב השמה במרכז את הטעם של מוצרי השניצל המוכנים לאכילה של החברה. את הקמפיין שהיקפו המדווח 4 מיליון ₪ תוביל עינת שרוף, שנבחרה הודות לערכים המזוהים איתה – שמחה, כיף, ישראליות ומשפחתיות.

צילום עמנואל קדוש
צילום עמנואל קדוש

הקמפיין שיבוצע באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יקדם את מוצרי השניצל המוכנים של "עוף טוב" ויבליט את המוצר החדש בסדרה – שניצל בטאץ' מתובל, תחת המסר המרכזי. הקמפיין יעלה למשך שבועיים וכולל פרסום טלוויזיה בפריים טיים, שילוט חוצות בפריסה ארצית, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות, מהלך לידרים באינסטגרם, ופעילות בנקודות מכירה.

עוד ידגיש הקמפיין את הערכים והיתרונות עליהם מבוססים מוצרי "עוף טוב": מוצרים עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומ-100% רכיבים טבעיים.  בקמפיין יבואו לידי ביטוי גם האריזות החדשות הירוקות בהן אורזת עוף טוב  לאחרונה את כל מוצרי השניצל שלה.

קרדיטים

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, מנכ"ל: זיו קורן, סמנכ"לית לקוחות: שירי הייסר בן גור, מנהל קריאייטיב ראשי: איתי גרונר, סמנכ"ל ארט: רועי גוטמן, מנהלת קריאייטיב: מיטל שקדי, מנהלת אסטרטגיה: הילה רום, ארט דיירקטור: ינון יוסף, תקציבאית: מעין רום, מנהלת הפקה: אדוה נבון, מפיקה: צליל צרפתי, מנהל מחלקת דיגיטל: גיא קמחי, מנהלת מדיה דיגיטל: יערה גילת, מנהלת רשתות חברתיות: קורל כהן, חברת הפקה: ראבל, מפיקת פוסט: לימור הר לב, במאי: יונתן גרופינקל, צלם: מנו קדוש, סטייליסט מזון: עמית פרבר, פוסט וסאונד: פוסט אופיס, הלחנה ועיבוד מוזיקלי: ארז רוסו ודידי ארז, יחסי ציבור: יוניק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר