פורים 2023 תשפ"ג: אוזני המן, מתוקים, מלוחים ומשקאות

קונדיטוריית ׳קוקי קרים׳ משוק מחנה יהודה מציעה לחג פורים מבחר אוזני המן. לצד טעמי פרג, שוקולד ותמרים כוללת הקולקציה טעמי לוטוס, שוקולד לבן, מלבי, שוקולד חלב ובמבה ביסלי
לפורים השנה ליקטנו מספר הצעות בתחום מוצרי מזון ומשקאות לחג – מאוזני המן דרך חטיף מלוח בתחפושת, ויינות בתחפושת. העיקר שיהיה חג שמח

אוזני המן

רשת מאפה נאמן' דוגלת ב"משנכנס אדר מרבין בשמחה ובאכילת אוזני המן"

מאפה נאמן

רשת 'מאפה נאמן' מציעה קולקציית אוזני המן בעבודת יד, מלאים בקרמים במגוון טעמים. יש כאן אוזני המן מבצק פריך במילויים קלאסיים כמו פרג, שוקולד, שוקלוד לבן ותמרים, לצד מילויים חדשים כמו קרם חלבה, גנאש שוקולד מריר, שוקולד לבן או קרם שקדים. כל אלה מחומרי גלם איכותיים, ומוצעים ב-57 סניפי הרשת ברחבי הארץ.

מחיר לקילו 79 ₪ לאוזני המן בתפזורת. *מחיר למארז יחיד (300 גרם) 38 ₪. מבצע: 3 מארזים ב- 59 ₪. איתור סניף קרוב אליכם כאן

פורים ללא גלוטן ברשת ביגה:  אוזני המן ללא גלוטן במילוי קראנץ' פיסטוק

רשת ביגה. צילום גליה אבירם

רשת ביגה המתמחה במאפים מיוצרים בעבודת יד, מציעה לרגל חג הפורים אוזני המן ללא גלוטן, והחידוש השנה: אוזני המן ללא גלוטן במילוי קראנץ' פיסטוק, עשויים מבצק פריך ימיועדים  לשוחרי בריאות, חובבי מזון ללא גלוטן, או לסובלים ממחלת הצליאק. מגיעים במארז אטום המכיל 8 אזני המן (משקל 150 גרם). כמו כן מציעה רשת ביגה אוזני המן ללא גלוטן עם ציפוי שוקולד.

רשת ביגה – מארז 8 אוזני המן: 45 ₪, כשרות חלבית בד"צ בית יוסף

מלבי במבה-ביסלי ולוטוס  קולקציית אוזני המן של קוקי קרים

קוקי קרים

כבכל שנה נערכים ב׳קוקי קרים׳ הפועלת מזה 8 שנים בשוק מחנה יהודה בירושלים לחג פורים עם קולקציה עשירה של אוזני המן, תוך שילוב בין טעמים ותיקים ואהובים על הקהל לטעמים חדשים שיוצגו לראשונה במקום. לצד טעמי פרג, שוקולד ותמרים כוללת הקולקציה טעמי לוטוס, שוקולד לבן, מלבי, שוקולד חלב ובמבה ביסלי. מחירה אוזן המן אחת 6 ₪, מארז של 12 אוזני המן בתוספת רוטב בייגלה מלוח59₪ .

קוקי קרים – האשכול 6 שוק מחנה יהודה ירושלים. כשרות מהדרין חלב ישראל. להזמנות 02-5027777

בפורים אוזני המן של קפה קדוש בירושלים

קפה קדוש. צילום אסף קרלה

בקפה קדוש נערכים לחג הפורים עם אוזני המן אותם מכינים בעלי המקום, שף-קונדיטור קרן ואיציק קדוש – אזני המן ממולאים בטעמי  פקאן, שוקולד קרמלייה, פיסטוק, קרמל מלוח, חלבה, גבינת ריקוטה, שוקולד, לוז, פרג.

קדוש –  השגחת צוהר, שלומציון המלכה 6 ירושלים, 02-6254210

אוזני המן במילוי תמרים מהערבה ביטבתה בדרך לאילת

פונדק יטבתה

במיוחד לכבוד פורים מציע דרור ברנע – השף החלבי של פונדק יטבתה בדרך לאילת, מציג אוזני המן גדולות מבצק פריך בשני מילויים: הקלאסי – במילוי פרג, המקומי – במילוי תמרים שמגיעים מהמטעים של קיבוץ יטבתה. המחיר 9 ₪  לאוזן המן גדולה.

פונדק יטבתה

עוד בפונדק: "גלידת אוזני המן" ייחודית – גלידת פרג טרייה המיוצרת במקום עם פירורי בצק פריך, ללא חומרים משמרים, ללא משפרי טעם ומחומרים טבעיים בלבד. מנה בינונית בכוס או גביע ופל – 22 ₪.

פונדק יטבתה – כתבו כך בווייז, 053-4768290

M&M's ודודו אוטמזגין בשת"פ צבעוני לפורים

דודו אוטמזגין. צילום אלדד יריב

חברת הממתקים הגדולה בעולם 'מרס',  הפועלת למעלה מ-100 שנה ולה מותגים כמו M&M's, סניקרס, באונטי וטוויקס, מקיימת לרגל פורים שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם השף פטיסייר דודו אוטמזגין, במסגרתו יוצע מארז אוזני המן במהדורה מוגבלת: "אוזני המן M&M's", אותו ניתן לקנות כמתנת משלוח מנות לרגל חג הפורים. המארז מכיל 12 אוזני המן-פרלינים במילוי M&M's ובציפוי שוקולד איכותי במגוון צבעים.

מחיר הקופסה 144 ₪ וניתן לקנות אותה עד 14.3.23 ב- 15 הסניפים של רשת קונדיטוריות "דודו אוטמזגין – Dudu Outmezgine"

פורים שמח בקונדיטוריית "שני' עם גולת הכותרת: אוזן המן אישית במילוי קרם פטיסייר ותותים

קונדיטוריית שני

רשת הקונדיטוריות הוותיקה 'שני' מציעה בפורים השנה קולקציה מגוונת של אוזני המן מבצק פריך עם חמאה בעבודת יד ובטעמים  של קרם לימון, פיסטוק, דואט סופלה שוקולד ושוקולד לבן, חלבה פקאן סיני, תמרים, אגוזים קינמון, תמר מעג'ול ופרג. בנוסף מציעה הרשת אוזני המן אישיות וגדולות יותר מבצק פרסבורגר במילוי אגוזים, פיסטוק ופרג, כאשר גולת הכותרת השנה היא אוזן המן אישית במילוי קרם פטיסייר ותותים.

המכירה בתפזורת לפי משקל ובמארזי קופסה. 13.90 ₪ ל- 100 גרם, קופסה של 350 גרם ב- 42 ₪, אוזן המן אישית מבצק פרסבורגר  -17 ₪ ליחידה. להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין

'אחוה': שיא ביקושים השנה – 2.5 מיליון אריזות אוזני המן של החברה יימכרו בפורים

אחוה. צילום יעל האן

2 מיליון אוזני המן באריזה אישית, 250,000 מגשי אוזני המן במשקל 700 גרם ו-200,000 מגשי אוזני המן במשקל 450 גרם, זו כמות אוזני המן שחברת אחוה מוכרת השנה במגוון טעמים: אוזני המן במילוי מלית פרג, אוזני המן במילוי מלית תמרים, ואוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד, מבצק רך, נימוחים בפה ובעלי טעם ביתי עשיר, ומשווקים באריזת נוחות שומרת טריות של 450 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה, וכן באריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם. בנוסף משווקת אחוה אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית סגורה במחיר של 1-2 ₪.

המחיר 8-10 ₪ לאריזת 450 גרם; 10-12 ₪ לקרטונית 700 גרם. להשיג ברשתות השיווק והחנויות ברחבי הארץ. כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים

מתוקים

 מותג האפייה דני וגלית מציע לקראת פורים משלוח מנות לנמנעים מגלוטן וללא סוכר 

דני וגלית

מותג האפייה "דני וגלית" מתמחה באפייה בריאה של עוגיות, מלוחים ומוצרי אפייה מ-100% דגנים מלאים, ללא חומרים משמרים, ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים. כל המוצרים מתאימים גם לטבעוניים. לחג פורים מציעים כאן מארז למשלוח מנות, שכולל סדרת מארזי עוגיות ייחודית לנמנעים מגלוטן וללא סוכר בארבעה טעמים שונים: קוקוס לוז על בסיס קמח שקדים, אוכמניות גרידת תפוז על בסיס קמח שקדים, מייפל פקאן על בסיס קמח שקדים, גרידת לימון וקשיו על בסיס קמח שקדי. העוגיות ממותקות ב- sweetango שהינו תחליף סוכר שרכיביו מהטבע ומאושר על ידי האגודה הישראלית לסוכרת וללא קלוריות.

את כל מוצרי "דני וגלית" ניתן להשיג ברשתות הטבע, בגרין של שופרסל ומרכולים ברחבי הארץ. בירור נקודת מכירה או קנייה ישירה מהאתר כאן

משלוח מנות דרוזי בשוק הכרמל

כנאפה אל אמג'ד

'כנאפה אל אמג׳ד' – המקום הדרוזי בשוק הכרמל של אמג׳ד וחיה עלו מעוספייה, מציע לרגל פורים מארזי מתוקים ועוגיות שאמג׳ד מכין בעצמו: בקלאוות מסוגים שונים; בורמה פיסטוק מקדאיף; מעמולים רכים ממולאים בתמרים; בסבוסות ו״אמג׳דים״ – עוגיות דרוזיות עשויות שומשום פיסטוק ודבש.

כנאפה אל אמג׳ד – דניאל 25 תל אביב, מחירי מארזים 40-100 ₪

לכבוד פורים 'גלידה בהפתעה' בשת"פ של בן & ג'ריס  ישראל ורשת סינמה סיטי

בן אנד ג'ריס בסינמה סיטי

שיתוף פעולה לרגל חג פורים בין מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל ורשת בתי הקולנוע סינמה סיטי, במסגרתו יחלקו לצופים גלידה במתנה ב- 8 מתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ. הפעילות תתקיים ב- 7.3.23 כשבמהלך הקרנת הסרטים ייכנסו בהפתעה דיילים.ות עם צידניות עמוסות בגלידות  ויחלקו לצופים גלידה במתנה (הפעילות תהיה באולם קולנוע אקראי), לרגל חשיפת הטעמים של המנות האישיות של החברה. כמו כן תציע בן & ג'ריס במזנוני סינמה סיטי מגוון חטיפי גלידה, טילונים ומנות גלידה אישיות עם כפית במבצעים מיוחדים.

'אחוה' מציעה את ממרחי הטחינה המתוקים בעיצוב חדש

אחוה. צילום יעל האן

חברת אחוה, יצרנית מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, השיקה את סדרת הממרחים המתוקים שלה המבוססים על טחינה גולמית, בעיצוב חדש. הסדרה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, אליהם מצטרף גם ממרח חלוה. הממרחים משווקים בצנצנות נוחות במשקל 400 גרם, בכשרות מהדרין, ומתאימים כממרח מתוק וכן לאפייה של עוגות ועוגיות. הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא), והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד.

המחיר 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות. כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים

פורים חגיגי וישראלי ברשת 'נוי השדה'

נוי השדה. צילום שני בריל

רשת נוי השדה מציעה משלוח מנות עם הרבה חשיבה ואהבה מהטבע הישראל, שכולל פירות טעימים וטריים לצד מגוון מוצרי בוטיק כמו כדורי השוקולד של צמד האופים דני וגלית, לצד אוזני המן  של מאפיית טאטי בטעמים כמו חלבה, שוקולד, שוקולד לבן, יין  IMPRESSION סירה אדום יבש של יקב טפרברג עם 2 כוסות יין, מארז תמר מג'הול במילוי חלבה, 2 טבלאות שוקולד "ספלנדיד" בטעמים שונים, תה ירוק של תה יזרעאל, דבש טהור מפרחי הדרים "אוצרות הטבע" של יד מרדכי, ופירות טריים: אננס ישראלי, מארז תותים של נוי, ואוכמניות טריות.

המארז מגיע בארגז עץ מהודר. המחיר 359 ₪. להשיג באתר נוי השדה

מלוחים

תפוצ'יפס בתחפושת: טעם צ'דר בגרסת פרווה

תפוצ'יפס צ'דר. צילום סטודיו שטראוס

תפוצ'יפס, חטיף תפוחי האדמה הפופולרי של עלית, מגיע עתה לשוק לראשונה בישראל בטעם חדש – תפוצ'יפס צ'דר בגרסת פרווה. מסתבר כי  בסקר שנערך בנושא החטיפים המלוחים נמצא כי רוב  הנשאלים אוהבים את הטעם של חטיפים מלוחים עם גבינה בדגש על צ'דר ממבחר הגבינות הקיים בשוק. הטעם החדש מצטרף לשורת הטעמים של החטיף כמו שמנת בצל, מלח פלפל וטבעי. המוצר ללא אלרגנים.

טווח מחירים ארצי (פרייסז) 2.50 ₪ עד 5.90 ₪ ל- 50 גרם. להשיג ברשתות השיווק. כשרות רבנות ובד"צ – פרווה

משקאות

אפשר ליהנות בפורים גם בלי להשתכר – יינות ללא אלכוהול

מייבאך

חברת א.ג.ד.ת – יבואנית מותגי אלכוהול, משווקת עתה את מותג היינות מייבאך הגרמני גם בגרסה ללא אלכוהול – פינו נואר (אדום) וסוביניון בלאן (לבן). זאת לאחר ש-א.ג.ת.ד זיהתה פוטנציאל רחב בשנים האחרונות בביקוש ליינות לא אלכוהוליים, והרחיבה את המותג בישראל. מייבאך פינו נואר – יין רוזה ללא אלכוהול, בעל ארומה פרחונית עם סיומת ארוכה, ניחוחות עסיסיים של פירות יער אדומים. המחיר 50 ₪. מייבאך סוביניון בלאן (לבן) – יין פירותי ללא אלכוהול, מרענן במיוחד עם ניחוחות מורכבים שמזכירים פרח סמבוק, גרגרי יער ופירות אקזוטיים כמו מנגו ואשכולית. ארומה פירות עם סיומת נעימה וארוכה. המחיר 50 ₪. להשיג בחנויות יין.

מותג התה והחליטות פומפדור מציע חליטות בטעם ג'ינג'ר

פומפדור

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור (POMPADOUR)  מציע לחורף 2023 סדרת חליטות צמחים בטעם ג'ינג'ר, עשויות מרכיבים  100% טבעיים וללא קפאין. הסדרה כוללת ג'ינג'ר מנגו –  חליטה טבעית המכילה ג’ינג’ר (52%), שומר, רויבוש, חומר טעם טבעי בטעם מנגו, עלי סטיביה, פלפל שחור, גרגירי מנגו מיובש( 0.1%). ג'ינגר כורכום – תבלין הכורכום בשילוב הג'ינג'ר יוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום. לימונית ג'ינגר- חליטת תה בשילוב מבוסס על 51% של שורש ג'ינג'ר טרי ולימון – פיתוח מיוחד של פומפדור עבור השוק הישראלי.

המחיר 10.90-14.90 ₪. בכל מארז 20  שקיקים של 1.75 גרם = 35 גרם משקל נטו. להשיג בכל רשתות המזון והשיווק וחנויות מובחרות. כשרות פרווה למהדרין בהשגחת בד״צ חוג חתם סופר בני ברק באישור הרבנות הראשית לישראל

פורים ביטבתה: מחלבת יטבתה הלבישה את בקבוק השוקו בתחפושת פורים

צילום סטודיו שטראוס

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מציעה במהדורה מוגבלת את השוקו המוכר שלה בעיצוב חגיגי וצבעוני לכבוד חג פורים. המהדורה המיוחדת כוללת תווית צבעונית וחגיגית כשבבסיס הרעיון הפיכת הלוגו של המותג לפרצופים הומוריסטיים באווירת החג ולשדרוג משלוחי מנות. אלרגנים: מכיל חלב.

המחיר 9.9 – 13.9 ₪ לבקבוק 1 ליטר (לפי זאפ-מרקט). להשיג ברשתות השיווק. כשרות רובין

אלכוהול

מזקקת הוויסקי M&H (מילק אנד האני) עם משלוחי מנות מקוריים לפורים: מארז וויסקי מסדרת אלמנטס ומארז ג'ין

מילק אנד האני. צילום אסף אמברם

מארז וויסקי מסדרת אלמנטס – סינגל מאלט וויסקי 700 מ”ל מסדרת ELEMENTS לבחירה, כוס גלנקרן, שוקולד מריר משובח, עוגיות חמאה סקוטיות מסורתיות, חטיפים מלוחים, 2 בקבוקי ג’ינג’ר אייל תומס הנרי 200 מ”ל – המארז לחובבי אלכוהול ובעיקר לאוהבי וויסקי סינגל מאלט – 349 ₪. להזמנה

מארז ג'ין – ג’ין לבנטין 700 מ”ל, 2 כוסות לואו-בול מעוצבות, 2 מי טוניק תומס הנרי 200 מ”ל, דבש טהור, עלי ורדים ומקלות קינמון – מתאים לחובבי ג’ין שיוכלו להכין קוקטייל טעים ומרענן על בסיס הג'ין של המזקקה, 46% אלכוהול – 249 ₪. להזמנה

המארזים זמינים בחנות המזקקה בלבד. משלוח עד הבית בכל הארץ

יקב היוצר – משלוח מנות עם קסם וניחוח הכרמים

יקב היוצר. צילום איל קרן

לקראת פורים מציג יקב היוצר שיתוף פעולה עם משק אחיה – משלוח מנות במארז המשלב מיינות היקב עם טעימות שמן זית כתית משובח מ'משק אחיה': מארז בראשית פטי ורדו עם טעימות שמן זית משק אחיה – 139 ₪; מארז לגאטו ברברה, יין אדום עם טעם ייחודי, לצד טעימות שמן זית משק אחיה. 159 ₪; מארז ליריקה ארגמן – יין מסדרת LYRICA וטעימות שמן זית משק אחיה – 189 ₪.

להשיג בחנויות יין נבחרות ובבוטיק היין האינטרנטי של היקב 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר