פילה דג לבן (דניס, מוסר, לוקוס) עם פרשוטו

חומרים600 גר' פילה דג לבן100 גר' פרשוטו פרוס דק3 כפות צלפים במלח מסוננים2 ענפי רוזמרין6 פילטים של אנשובי2 כפות לימוןלפולנטה400 גרם קמח תירס דקחצי כוס פרמזןשמן זיתמלח גס פלפלאופן ההכנהעל ניילון נצמד, פוסים את הפרשוטו, לשכבה אחידה ומעליו מניחים את פילה הדג ומעל ענפי רוזמרין, מפזרים באחידות לימון ואת הפילטים של אנשובי, ממליחים ומפלפלים.מגללים לרולדה ומהדקים וקושרים באמצעות חוט פישתן. הפולנטהמרתיחים 800 מיליליטר מים ומוסיפים קמח תירס, מוסיפים מים במידת הצורך עד להיפרדות התערובת מדפנות הסיר.משטחים את התערובת בתוך תבנית ומקררים.הכנת המנהמחממים תנור ל- 180 מעלות חותכים את הפולנטה למלבנים בגודל של 5 על 10. מברישים בשמן זית, מוסיפים מלח, פלפל ופרמזן מעל. מכניסים את הפולנטה והרולדה לתנור וצולים עד להמסת הגבינה מעל לפולנטה ועד להשחמת הפרשוטו. מוציאים מהתנור, מתירים את החוטים מעל לגלילות ופורסים לחתיכות באורך 5 ס"מ, מניחים פרוסת פלנטה באמצע הצלחת מניחים מעל את הגלילות.מומלץ לסחוט עגבנייה מעל.

חומרים
600 גר' פילה דג לבן
100 גר' פרשוטו פרוס דק
3 כפות צלפים במלח מסוננים
2 ענפי רוזמרין
6 פילטים של אנשובי
2 כפות לימון

לפולנטה
400 גרם קמח תירס דק
חצי כוס פרמזן
שמן זית
מלח גס
פלפל

אופן ההכנה
על ניילון נצמד, פוסים את הפרשוטו, לשכבה אחידה ומעליו מניחים את פילה הדג ומעל ענפי רוזמרין, מפזרים באחידות לימון ואת הפילטים של אנשובי, ממליחים ומפלפלים.
מגללים לרולדה ומהדקים וקושרים באמצעות חוט פישתן.

הפולנטה
מרתיחים 800 מיליליטר מים ומוסיפים קמח תירס, מוסיפים מים במידת הצורך עד להיפרדות התערובת מדפנות הסיר.
משטחים את התערובת בתוך תבנית ומקררים.

הכנת המנה
מחממים תנור ל- 180 מעלות חותכים את הפולנטה למלבנים בגודל של 5 על 10. מברישים בשמן זית, מוסיפים מלח, פלפל ופרמזן מעל. מכניסים את הפולנטה והרולדה לתנור וצולים עד להמסת הגבינה מעל לפולנטה ועד להשחמת הפרשוטו. מוציאים מהתנור, מתירים את החוטים מעל לגלילות ופורסים לחתיכות באורך 5 ס"מ, מניחים פרוסת פלנטה באמצע הצלחת מניחים מעל את הגלילות.
מומלץ לסחוט עגבנייה מעל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר