פילה דג פרידה על מצע פטריות פורטבלו וקנלוני במילוי גבינת ריקוטה ותרד

מצרכים2 פילה של דג פרידה במשקל 600 גרם הדג.כל פילה חותכים לשתי חתיכות ( 4 מנות)עלי קורניתחבילת פסטה מסוג קנלוני – לכל מנה 3 קנלוני ("צינורות")200 גרם פטריות פורטבלו חתוכות לרבעיםמלח פלפל שן שום קצוצהלמילוי200 גרם גבינת ריקוטה400 גרם עלי תרד חלוטים שן שום קצוצהמלחפלפללרוטב8 עגבניות רכות חתוכות לקוביות2 כפות רסק עגבניות1 בצל קצוץ דקשן שום קצוצה¼ כוס שמן זית3 כוסות מיםגבעול עלי ריחןאופן הכנת הרוטבבסיר מטגנים את הבצל בשמן זית, מוסיפים את העגבניות, שן שום, רסק העגבניות וכוסות המים, מטבלים במלח ופלפל לפי הטעם, ומבשלים על אש קטנה כחצי שעה עד שהרוטב נעשה סמיך. לקראת סוף הבישול מוסיפים את עלי הריחן. מצננים וטוחנים את הרוטב במעבד מזון עד לקבל רוטב חלק.אופן הכנת המילויאת התרד חולטים בסיר עם מים רותחים כדקה, מוציאים וקוצצים דק, שמים בקערה ומוסיפים שן שום קצוצה, גבינת ריקוטה, מלח ופלפל עד לקבלת תערובת אחידה. את "הצינורות" קנלוני ממלאים בתערובת המילוי ומניחים בתוך תבנית פיירקס גבוהה, מעל יוצקים את הרוטב העגבניות ומכניסים לתנור למשך שעה בחום של 180 מעלות צלזיוס.את פטריות הפורטבלו מטגנים במעט שמן זית עם מלח ופלפל ושן שום עד שהפטריות מתרככות.אופן הכנת הדגאת חתיכות הפילה מטבלים במלח, פלפל ועלי קורנית, מחממים במחבת מעט שמן זית ומטגנים את הפילה תחילה בחלק הפנימי של הדג כ-2 דקות, עד לקבל גוון זהוב. הופכים את הדג לצד שני, הצד של העור, ומטגנים כחצי דקה. מוציאים מהשמן, שמים בתבנית אפיה ומכניסים לתנור ל- 7 דקות בחום של 180 מעלות צלזיוס.אופן הכנת המנה: כאשר הקנלוני מוכן (נעשה רך) בכל צלחת מניחים שלושה צינורות קנלוני, עליהם מסדרים כף פיטריות פורטבלו, ומעליהן מניחים את הדג הפילה. מעל מקשטים בעלי ריחן ומזלפים מעט שמן זית.

מצרכים
2 פילה של דג פרידה במשקל 600 גרם הדג.כל פילה חותכים לשתי חתיכות ( 4 מנות)
עלי קורנית
חבילת פסטה מסוג קנלוני – לכל מנה 3 קנלוני ("צינורות")
200 גרם פטריות פורטבלו חתוכות לרבעים
מלח
פלפל
שן שום קצוצה

למילוי
200 גרם גבינת ריקוטה
400 גרם עלי תרד חלוטים
שן שום קצוצה
מלח
פלפל

לרוטב
8 עגבניות רכות חתוכות לקוביות
2 כפות רסק עגבניות
1 בצל קצוץ דק
שן שום קצוצה
¼ כוס שמן זית
3 כוסות מים
גבעול עלי ריחן

אופן הכנת הרוטב
בסיר מטגנים את הבצל בשמן זית, מוסיפים את העגבניות, שן שום, רסק העגבניות וכוסות המים, מטבלים במלח ופלפל לפי הטעם, ומבשלים על אש קטנה כחצי שעה עד שהרוטב נעשה סמיך. לקראת סוף הבישול מוסיפים את עלי הריחן. מצננים וטוחנים את הרוטב במעבד מזון עד לקבל רוטב חלק.

אופן הכנת המילוי
את התרד חולטים בסיר עם מים רותחים כדקה, מוציאים וקוצצים דק, שמים בקערה ומוסיפים שן שום קצוצה, גבינת ריקוטה, מלח ופלפל עד לקבלת תערובת אחידה. את "הצינורות" קנלוני ממלאים בתערובת המילוי ומניחים בתוך תבנית פיירקס גבוהה, מעל יוצקים את הרוטב העגבניות ומכניסים לתנור למשך שעה בחום של 180 מעלות צלזיוס.
את פטריות הפורטבלו מטגנים במעט שמן זית עם מלח ופלפל ושן שום עד שהפטריות מתרככות.

אופן הכנת הדג
את חתיכות הפילה מטבלים במלח, פלפל ועלי קורנית, מחממים במחבת מעט שמן זית ומטגנים את הפילה תחילה בחלק הפנימי של הדג כ-2 דקות, עד לקבל גוון זהוב. הופכים את הדג לצד שני, הצד של העור, ומטגנים כחצי דקה. מוציאים מהשמן, שמים בתבנית אפיה ומכניסים לתנור ל- 7 דקות בחום של 180 מעלות צלזיוס.
אופן הכנת המנה: כאשר הקנלוני מוכן (נעשה רך) בכל צלחת מניחים שלושה צינורות קנלוני, עליהם מסדרים כף פיטריות פורטבלו, ומעליהן מניחים את הדג הפילה. מעל מקשטים בעלי ריחן ומזלפים מעט שמן זית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר