פשטידת פטריות עם בסיס בצק פריך מרודד

החומרים:1 חבילה בצק פריך מרודד מעדנות, מופשר לפי ההוראות על האריזה2 בצלים גדולים קצוצים5 כפות שמן750 גרם פטריות שמפיניון טריות או פטריות שמפיניון משומרות1 גביע גבינת קוטג'4 ביצים טרופות1/2 מיכל שמנת מתוקה או שמנת לבישול2 כפיות מלח1/2 כפית פלפל שחור2 שיני שום כתושותמעט אגוז מוסקט4 כפות אבקת מרק פטריות3 כפות קמחאופן ההכנה:* מטגנים את הבצל בשמן עד להזהבה.* שוטפים את הפטריות ומייבשים קלות במגבות נייר. אם משתמשים בפטריות משומרות מסננים את הפטריות ומייבשים. חותכים את הפטריות לפרוסות דקות.* מוסיפים את הפטריות לבצל המטוגן, ומטגנים 10 דקות.* מתבלים במלח, פלפל, שום, אגוז מוסקט, אבקת מרק פטריות ומערבבים.* מוסיפים את השמנת והגבינה ומערבבים היטב. מוסיפים את הקמח תוך כדי ערבוב.* מורידים את הסיר מהלהבה ומוסיפים את הביצים הטרופות. מערבבים היטב במהירות ומצננים.* מניחים את הבצק המרודד בתבנית אפייה משומנת בגודל 20×24 ס"מ. מרפדים גם את דפנות התבנית בבצק (ע"י חיתוך רצועות וחיבורם לתחתית הבצק). יוצקים את המלית על הבצק. משאריות הבצק ניתן לחתוך רצועות ארוכות בעובי 2 ס"מ ולסדרם בצורת שתי וערב על גבי המלית. אופים במשך שעה בטמפרטורה של 180 מעלות צלזיוס, או עד להזהבה.

החומרים:
1 חבילה בצק פריך מרודד מעדנות, מופשר לפי ההוראות על האריזה
2 בצלים גדולים קצוצים
5 כפות שמן
750 גרם פטריות שמפיניון טריות או פטריות שמפיניון משומרות
1 גביע גבינת קוטג'
4 ביצים טרופות
1/2 מיכל שמנת מתוקה או שמנת לבישול
2 כפיות מלח
1/2 כפית פלפל שחור
2 שיני שום כתושות
מעט אגוז מוסקט
4 כפות אבקת מרק פטריות
3 כפות קמח

אופן ההכנה:
* מטגנים את הבצל בשמן עד להזהבה.
* שוטפים את הפטריות ומייבשים קלות במגבות נייר. אם משתמשים בפטריות משומרות מסננים את הפטריות ומייבשים. חותכים את הפטריות לפרוסות דקות.
* מוסיפים את הפטריות לבצל המטוגן, ומטגנים 10 דקות.
* מתבלים במלח, פלפל, שום, אגוז מוסקט, אבקת מרק פטריות ומערבבים.
* מוסיפים את השמנת והגבינה ומערבבים היטב. מוסיפים את הקמח תוך כדי ערבוב.
* מורידים את הסיר מהלהבה ומוסיפים את הביצים הטרופות. מערבבים היטב במהירות ומצננים.
* מניחים את הבצק המרודד בתבנית אפייה משומנת בגודל 20×24 ס"מ. מרפדים גם את דפנות התבנית בבצק (ע"י חיתוך רצועות וחיבורם לתחתית הבצק).
יוצקים את המלית על הבצק. משאריות הבצק ניתן לחתוך רצועות ארוכות בעובי 2 ס"מ ולסדרם בצורת שתי וערב על גבי המלית. אופים במשך שעה בטמפרטורה של 180 מעלות צלזיוס, או עד להזהבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר