קבוצת המסחר המקוון buy2 ושף חיים כהן מציגים את קיטשן סטורי

חנות און ליין מקצועית בתחום המטבח, הראשונה מסוגה בישראל, המשלבת תוכן ויעוץ מעולמות המטבח של השף חיים כהן

קבוצת המסחר המקוון buy2, חנכה עם השף חיים כהן חנות אונליין ראשונה מסוגה בישראל: KITCHEN STORY.
מדובר בחנות מקצועית, המתמחה בעולמות המטבח ומציעה מגוון מוצרים למטבח האולטימטיבי, בשילוב תוכן ויעוץ מעולמות המטבח של שף חיים כהן.

שף חיים כהן אומר: "המטבח בשבילי הוא הלב של הבית, על כל מה שבתוכו. אני מאמין שהמטבח צריך להתאים לאנשים שעובדים בו, לאישיות שלהם ולגישה הייחודית שלהם לבישול ולאפיה. מתוך האמונה הזו הקמתי בשותפות עם קבוצת buy2 את KITCHEN STORY, חנות חדשה למטבח, בה אני רוצה לחלוק את האהבה והניסיון שלי במטבח, ולעזור לאנשים לתכנן ולקנות בחכמה אביזרים ומוצרים, המותאמים לסגנון הבישול שלהם, באמצעות המלצות, טיפים ומידע אותם אחלוק עם הגולשים באתר. המטרה שלנו היא לעזור לכל אחד ואחת בישראל לבנות את המטבח הנכון עבורו, לפי שאיפותיו, אהבותיו, יכולותיו הכלכליות, והכל בקלות ויעילות."

קיטשן סטורי תפעל כ- one stop shop למגוון מוצרים יומיומיים למטבח, לצד מוצרי שף ייחודיים של מגוון ספקים וחברות, המוצעים בטווח מחירים רחב במטרה להתאים לכל כיס. כל המוצרים בחנות נבחרו בקפידה, וכוללים מגוון מותגים מובילים בתחום הבישול, לצד מותגי בוטיק המציעים מוצרים ייחודיים שיבחרו ע"י חיים כהן. 

החנות מציעה את הפריטים הנחוצים למטבח, החל מפותחן יין עד לגרילים ומעשנות, וכוללת מגוון של קטגוריות, ביניהן בישול, אפיה, אביזרים וגאדג'טים, סכינים, מוצרי חשמל למטבח, עולם הקפה, כלי הגשה וסכו"ם, גרילים, מוצרי אחסון למטבח.
בנוסף מציעה החנות קטגוריה הכוללת מתנות לחגים, מתנות ל"פודיז" לפי תחומים (בשלנים, אופים, חובבי היין, מתחתנים), ומתנות לפי תקציבים.

החנות המקוונת נועדה להעניק חוויה עשירה וטובה לצרכן באמצעות שילוב תכנים מקצועיים ואישיים של השף חיים כהן, המייצרים קרבה, אמון ובטחון ואשר יסייעו לצרכן לבצע קנייה חכמה ואפקטיבית.

buy2 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א, אשר הוקמה על ידי אביב רפואה, המכהן כמנכ"ל החברה. קבוצת buy2 כוללת מגוון רחב של אתרים ושירותים, שבראשם אתר buy2 המקיף 15 תחומים ראשיים, כמו חשמל ואלקטרוניקה, בית וגן, פארם, הורים וילדים, ספורט ומחנאות, הכוללים למעלה מ-20,000 מוצרים שונים לרכישה מקוונת, אתר buy2usa המאפשר לייבא מוצרים ביבוא אישי מארה"ב, אתר buy2fly המתמחה בתחום התיירות, וכן אתרים נוספים שבבעלות הקבוצה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר