קולינריה אונליין – הכל נמצא ברשת

כמו הרבה תחומים אחרים, גם התחום הקולינרי ביסס לעצמו מעמד ברשת האינטרנט. אז מה האפשרויות שעל הפרק? החל מרכישות אוכל ומשקאות בחנויות אונליין, דרך סדנאות בישול בלי לצאת מהמטבח, ועד לארוחות שף המוזמנות הבית. הנה כל הפרטים

מלבד רשתות שיווק מזון שמאפשרות את הזמנת הסל המועדף במחירים זולים, או חברות בינלאומיות שמאפשרות רכישת גאדג'טים למטבח גם מחו"ל, יש בתי עסק קטנים יותר שמזהים את הפוטנציאל. התוצאה היא עלייה משמעותית במספר האתרים שמציעים שירותים או מוצרים כאלה – כמו גם דיונים ערים בקבוצות פייסבוק, פורומים ועוד.

היום הכל נמצא ברשת, ולא צריך ניסיון טכני מסובך כדי לגשת אל האתרים המועדפים. זה משתלב יחד עם פתרונות מקוריים של בתי העסק עצמם, מה שיוצר מצב של פריחה חסרת תקדים. אז איפה בדיוק היא באה לידי ביטוי? הנה כמה דוגמאות.

 רכישת אוכל ומשקאות בלחיצת כפתור

הדוגמה הכי טובה לעולם של קולינריה אונליין, כולל את חנויות האוכל והמשקאות. מלבד החברות הגדולות שמשווקות מזון וחומרי גלם, יש כיום אפשרות להזמין כמעט כל סוג של ארוחה, מנה או משקה בלחיצת כפתור. אם מוסיפים לזה תחרות בין המשווקים והיבואנים, מקבלים מתכון לירידת מחירים ותנאים אופטימאליים.

רכישה דרך חנות משקאות אונליין מאפשרת, למשל, לרענן את מקרר היינות והאלכוהול, בעוד רכישת ארוחה ממסעדה תהיה דרך מעולה לחסוך זמן יקר ערך במהלך השגרה. בין לבין, יש את רשתות השיווק שמוכרות את כל סוגי המזון, את החקלאים שמתמחים במכירת ירקות ופירות ישירות לצרכן, ואפילו בעלי מסעדות שמוכרים חומרי גלם להכנת מנות גורמה בבית.

 סדנאות בישול דרך המחשב

בשביל לדעת איך להשתמש בחומרי הגלם שמגיעים דרך האתר וממתינים על פתח הדלת, צריך לעבור סדנאות בישול. אבל בעבר סדנאות כאלה דרשו מאיתנו לפנות זמן, לעמוד בפקקים, לצאת מהבית ולעמוד בתור. כיום זה מיותר לגמרי, כי אפשר לעבור סדנאות בישול אונליין ישירות דרך המחשב.

סדנאות בישול אונליין פותחות בפנינו עולם שלם שלא הכרנו. מלבד סדנאות בעברית שמועברות על ידי אושיות מהתחום בישראל, יש גם את האפשרות של סדנאות בינלאומיות באנגלית או שפות זרות. התוצאה היא תחביב שהופך למקצוע וידע פרקטי שמלווה אותנו כל החיים.

 ארוחות שף עד הבית

מי שרוצה לפנק בני זוג, חברים או משפחה, יכול לעשות את זה היום עם הזמנת ארוחות שף עד הבית. כאן החידוש הוא שלא מסתפקים בקבלת האוכל עצמו, אלא פוגשים את השף שמגיע עם צוות, ומבשל במטבח שלכם.

ארוחות שף עד הבית נוטות להיות יקרות, אבל הן שוות את ההשקעה. בארוחות כאלה, החוויה היא חלק בלתי נפרד מהמפגש החברתי, וכל הצדדים נהנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר