קוקה קולה ישראל הטמיעה פתרון תוכנה BigFix לניהול מרוכז של נקודות הקצה בארגון

הפתרון מאפשר ניהול מרוכז של כל נקודות הקצה – שרתים ותחנות עבודה, פיזיות או וירטואליות – ללא תלות בפלטפורמה. המערכת משמשת את אנשי הסיסטם, התמיכה הטכנית ואבטחת המידע

חברת קוקה קולה ישראל הטמיעה את פתרון התוכנה IBM Endpoint Manager – BigFix המאפשר ניהול מרוכז של כל נקודות הקצה בארגון. את הפתרון מבית IBM סיפקה חברת אינטגריטי תוכנה, שהינה שותפה עסקית בכירה של IBM ומתמחה במוצרי BigFix.

הפתרון מאפשר ניהול מרוכז של כל נקודות הקצה – שרתים ותחנות עבודה, פיזיות או וירטואליות – ללא תלות בפלטפורמה. המערכת משמשת את אנשי הסיסטם, התמיכה הטכנית ואבטחת המידע.

הפתרון מספק נראות ובקרה בזמן אמת על כל יחידות הקצה והשרתים באמצעות שרת אחד, Agent אחד ועמדת ניהול אחת, וכן כולל הפצת עדכוני תוכנה לכל הסביבות, הפצת תוכנות ואפליקציות, ובדיקות Compliance פנימיות וחיצוניות. בחברה אומרים כי פלטפורמה זו מאפשרת ללקוחות לנהל באופן מאובטח את תשתית מערכות המידע הגלובלית שלהם במידה רבה יותר של דיוק ומהירות, ובכך מבאה לשיפור הפיקוד, הבקרה, הנראות והגמישות העסקית.

מוטי לנדס מנהל מערך תשתיות ואבטחת מידע בקוקה קולה, אומר: "על ידי שימוש במוצר IBM BigFix הצלחנו תוך זמן קצר לקבל דו"חות מדויקים על מצאי החומרה והתוכנה וכן לוודא שאנחנו עומדים ברגולציה ובדרישות הפנימיות בכל הקשור לשרתים ותחנות הקצה בארגון. כאשר קיימת visibility ניתן לייעל את הבקרה ולהפוך את כל הקשור לניהול מחשוב הקצה לאוטומטי. בכוונתנו להמשיך ולפרוס את BigFix בשאר החברות הבנות בקבוצה".

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, אומר: " IBM BigFix הוא המוצר הטוב ביותר מסוגו הקיים כיום, ולקוחותינו מדווחים על שביעות רצון מעולה בכל פרמטר. היישום המדובר הוא מהרחבים והמקיפים ביותר שביצענו, ואנו גאים להביא לארגון גדול ומורכב כמו קוקה קולה ערכים מוספים שמשפרים את היעילות התפעולית בארגון".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר