קמפיין לרשת Burgerim : המון בורגרים בהמון טעמים

הקמפיין מחדד את הנוסחה של רשת בורגרים – מגוון טעמים במגוון מארזים, ומציג סיטואציות המיוחסות לקהלי היעד השונים של הרשת

רשת Burgerim (50 סניפים בפריסה ארצית) מקבוצת BBB, יוצאת בקמפיין פרסומי בתקציב מדווח של כ- 1.5 מיליון ₪. הקמפיין כולל פרסומות בטלוויזיה, תשדירים בתחנות הרדיו האזורי ופעילות דיגיטל באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות.

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

במסגרת הקמפיין מוצגות סיטואציות המיוחסות לקהלי היעד השונים של הרשת: אבא מתוסכל המארח מסיבת פיג'מות של בתו; גבר צעיר המארח את החברים לערב צפייה בכדורגל; חבורת עובדים רעבים בשעת הצהריים במשרד; חיילים המחפשים חלופה למזון המוגש בבסיס; ותיכוניסטים שסיימו את יום הלימודים, כשהפתרון לכל אחת מהסיטואציות הוא מארזי רשת 'בורגרים'  במגוון טעמים. את הקמפיין יצר משרד הפרסום The box, ולהפקה אחראית חברת Bonamaze.

סרטון כדורגל

סרטון משרד

סרטון משפחה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר