רשת Burgerim (50 סניפים בפריסה ארצית) מקבוצת BBB, יוצאת בקמפיין פרסומי בתקציב מדווח של כ- 1.5 מיליון ₪. הקמפיין כולל פרסומות בטלוויזיה, תשדירים בתחנות הרדיו האזורי ופעילות דיגיטל באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות.
במסגרת הקמפיין מוצגות סיטואציות המיוחסות לקהלי היעד השונים של הרשת: אבא מתוסכל המארח מסיבת פיג'מות של בתו; גבר צעיר המארח את החברים לערב צפייה בכדורגל; חבורת עובדים רעבים בשעת הצהריים במשרד; חיילים המחפשים חלופה למזון המוגש בבסיס; ותיכוניסטים שסיימו את יום הלימודים, כשהפתרון לכל אחת מהסיטואציות הוא מארזי רשת 'בורגרים' במגוון טעמים. את הקמפיין יצר משרד הפרסום The box, ולהפקה אחראית חברת Bonamaze.