רשת בורגרים יוצאת לראשונה בקמפיין דיגיטלי שבמסגרתו הופקו ארבעה סרטונים, באורך 18 שניות כל אחד. על פי הדיווח, בקמפיין הושקעו כ 2 מיליון ₪, והוא נועד לייצר מודעות לרשת בורגרים המחודשת, ולקדם את הסלוגן המוביל את הרשת: "באים ביחד – Come Together".
הקמפיין יתפרסם ברשתות החברתיות ובמדיות דיגיטליות כגון פייסבוק, גוגל, יו טיוב, אינסטגרם, ובאתרי אינטרנט. הפקת הקמפיין: יניב פסקל בשיתוף עם משרד הפרסום IDEA. חברת המדיה הדיגיטלית: NGSOFT.
אדם פרנקלין, סמנכ"ל רשת בורגרים, אומר: "סלוגן זה הינו בעל משמעות כפולה, ומציין כי ברשת שלנו הבורגרים מגיעים ביחד – אין אפשרות להזמין בורגר בודד, והסועדים מגיעים אף הם בחבורות שאוכלות ביחד – חיילים, סטודנטים, משפחות".
לתשומת לב הקוראים: ידיעה זאת מתפרסמת באכול ושאטו על אף שהרשת לא מצאה לנכון לפרסם אצלנו.