קפאסה – ארוחה ים תיכונית בבירת הנגב

קפאסה שוכנת בלב אזור הומה אדם - מתחם ביג בבאר שבע. צילום נטלי בן ברוך
בשעות היום קפאסה היא מסעדה, ובשעות הלילה בר תוסס באווירה צעירה. המסעדה מציעה הטבה מיוחדת של 1+1 על כל העיקריות בימים א'-' כל היום

המטבח הים תיכוני ידוע מאז ומעולם כבריא, מזין וטעים. התזונה הים תיכונית העשירה בקטניות, דגנים, שמן זית וירקות, כבר סומנה מזמן כמי שמפחיתה את הסיכון ללקות במחלות לב וכלי דם, ומעלה את תוחלת החיים. הוסיפו לזה את החיים בבאר שבע, הרחק מהמרכז הסואן, וקיבלתם מתכון מנצח של קולינריה מעולה עם איכות חיים גבוהה.

צילום נטלי בן ברוך
צילום נטלי בן ברוך

באר שבע, בירת הנגב, שכבר מזמן הפכה לבירת קולינריה רצינית במפת המסעדות, היא יעד מבוקש לסועד שרוצה לשלב טיול בעיר יחד עם ארוחה טובה. מסעדת קפאסה שמתהדרת באיכויות הללו של מטבח טעים וים תיכוני, שוכנת בלב אזור הומה אדם- מתחם ביג המפורסם. קפאסה, השייכת לקבוצת מסעדות קמפאי, משלבת אוכל ים תיכוני, בשרים, דגים, ובכלל תפריט עשיר שכל אחד ימצא בו מה לאכול.

עראיס של קפאסה. צילום נטלי בן ברוך
עראיס של קפאסה. צילום נטלי בן ברוך

מוזיקה נעימה קידמה את פנינו כשנכנסנו למסעדה הגדולה. במבט מהיר ראינו אנשי עסקים לצד חיילים בסדיר, לצד זוגות אוהבים, יושבים בשולחנות רחוקים זה מזה כך שהמקום שקט, והמלצרים עוברים בקלות בין השולחנות, עם מגשים עמוסים כל טוב.

פולנטה תירס. צילום נטלי בן ברוך
פולנטה תירס. צילום נטלי בן ברוך

התיישבנו במרכז המסעדה המעוצבת, והזמנו למנות ראשונות:  עראיס של קפאסה – פיתה עסיסית בגריל עם בשר טלה קצוץ, סלט עגבניות פיקנטי וטחינה לבנה (48 ₪). הבשר היה רך וטעים, וסלט העגבניות שהונח מעל היה בחריפות עדינה שתרמה למנה. הזמנו גם פולנטה תירס – עם פטריות צלויות בחמאה, שום וכמהין שחורות, גבינת פרמיג'אנו ובזיליקום (48 ₪). הפטריות היו חביבות, והגבינה הוסיפה למנה שהייתה מעט מתוקה. בהחלט תוספת שיכולה להשתלב עם הסלט שהגיע אחר כך.

מדליוני פילה בקר. צילום נטלי בן ברוך
מדליוני פילה בקר. צילום נטלי בן ברוך

משם עברנו למנות עיקריות: מדליוני פילה בקר – 250 גרם עשויים על הפלאנצ'ה ומוגשים במחבת עם קרם תפוחי אדמה וקונפי, שום ותרד, עגבניות לחות, בצל צלוי וציר בקר מצומצם (129 ₪). הבשר היה עבה ונדיב, עם מליחות נעימה, וקרם תפוחי אדמה הוסיף ארומה שהשתלבה היטב במנה.

דג דניס שלם בגריל. צילום נטלי בן ברוך
דג דניס שלם בגריל. צילום נטלי בן ברוך

לשולחן הגיע גם דג דניס שלם בגריל – מוגש עם רוטב חמאת שום ועשבי תיבול וסלט (לבקשתנו, כי לא רצינו עוד תפוח אדמה) – (105 ₪). הדניס היה טעים ומתובל כראוי. חמאת השום הוסיפה לדג טעם ושדרגה את המנה, כמו גם הסלט. לתומנו חשבנו שנקבל קערה קטנה של סלט עלים ירוק, ובמקום זה קיבלנו צלחת גדולה של סלט עשיר ומרענן.

שוקולד BOOST. צילום נטלי בן ברוך
שוקולד BOOST. צילום נטלי בן ברוך

את הארוחה ליווה קוקטייל קוקוספניש – בייליס, ג'יימסון, מאליבו ומחית קוקוס (42 ₪) עם טעם של חוף ים בברזיל, מה שגרם לנו לחקור את הברמן החייכן כיצד הורכב הקוקטייל.  ומה לעשות שאי אפשר לסיים ארוחה טעימה בלי קינוחים מושחתים: הזמנו שוקולד BOOST – מאפה שוקולד בלגי חם עם ליבת שוקולד נוזלי, מוגש עם גלידת וניל, טוויל קקאו (38 ₪), ולוטוס לבן – קראנץ' עוגיות לוטוס עם פרפה קוקוס, גנאש שוקולד לבן ופסיפלורה, וצ'יפס קוקוס, מוגש על רוטב מנגו, מרנג קוקוס וקולי פטל אדום (42 ₪), שהיו הפצצה מתוקה של סוכר אבל הרחיבו את הלב.

קפאסה – חיל ההנדסה 6 באר שבע, 08-6655122. א'-ד' 12:00-00:00, ה'-ש' 12:00-01:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר