קפה ג'ו: לספק את הרעב לחידושים האחרונים

אחת לחצי שנה משיקה הרשת את התפריט החדש שלה, הכולל מגוון מנות חדשות בצד מנות וותיקות, אותן ממשיכים להציע ללקוחות ב-250 הסניפים ונקודות המכירה של קפה ג'ו

אחת לחצי שנה משיקה הרשת את התפריט החדש שלה, הכולל מגוון מנות חדשות בצד מנות וותיקות, אותן ממשיכים להציע ללקוחות ב-250 הסניפים ונקודות המכירה של קפה ג'ו.

בסך הכל מדובר ב-22 מנות חדשות, המציגות בדיוק רב את כל מה שטרנדי ועכשווי בסצנה הקולינרית בישראל. כלומר, אין כאן כמעט חידושים, אלא מענה למה שהלקוחות כבר מכירים ומחפשים. עם זאת כדאי לציין, שאנו לא מצפים מרשת בתי קפה לחדש בתחום, אלא לעשות בדיוק את מה שנעשה כאן: לספק את הרעב לחידושים האחרונים, לא פחות מאשר לאוכל.

אז מה התחדש? את ארוחת הבוקר הקלאסית ניסו לשדרג עם טוויסטים לפלטת המטבלים הקבועה, דוגמת כדורי פלאפל בצורת ריבועים; טחינה עם גרגרי חומוס, ביצה מגורדת וסומק במקום הטחינה הקלאסית; ציזיקי עם עדשים שחורות; וטונה עם איולי ובצל ירוק. יחד עם שאר הרכיבים – ביצים, סלט, לחמים, בראוניס, ריבה, מיץ וקפה, כל זה יעלה לזוג 109 שקלים.

בתחום הזה יש גם בוקר ספיישל זוגי, כלומר אותה ארוחה בתוספת סלמון מעושן, שתייה מוגדלת ופריטטה לבחירה: אומלטינו העשויה משלוש ביצים, תפו"א, פלפל אדום, פלפל חריף, כוסברה ובצל סגול; קמפניה, העשויה משלוש ביצים עם פטריות, מוצרלה ובצל סגול; ויוונית, גם היא משלוש ביצים, עם בולגרית, זיתי קלמטה, סלסה ופסטו זעתר. 125 שקלים מחיר ארוחה זו לזוג.

בתפריט יש מעתה קטגוריית Super Food, תוספות אותן ניתן לצרף למנות הקיימות. למשל, סיבים תזונתיים של בנפייבר (3 שקלים), גוג'י ברי (5 שקלים) וזרעי צ'יה (5 שקלים). כל זה בצד אי אלו מנות טבעוניות, כולל ארוחת בוקר טבעונית וקינוח טבעוני מוצלח למדי – פירמידת שוקולד טבעונית, כלומר מוס שוקולד מריר על קראנץ' של קורנפלקס ונוגט, מוגש על רוטב שוקולד וקרוקנט בוטנים (39 שקלים).

מכל המנות החדשות שטעמנו, ישנה אחת שמצליחה להתעלות על הצפוי ולהראות מידה רבה של מקוריות: חגיגת בריאות. מדובר בגרגירי חומוס, קינואה, עדשים, חמוציות, בצל סגול, פלפל חריף, עשבי תיבול, שמן זית ולימון על קרם ציזיקי, טחינה גולמית וזרעי צ'יה (29 שקלים). ניתן להזמין את המנה ללא ציזיקי – לטובת הטבעונים. שילוב מצוין של רכיבים, שיוצר מנה מרעננת וטעימה.

יש בתפריט מנות יותר בנאליות, כמו פטריות שמפיניון במילוי גבינות וקרם עגבניות מיובשות עם דבש תמרים, צלויות בתנור (29 שקלים), שמזכירות יותר מדי פטריות ממולאות של פעם; ואיך לא: חציל שרוף עם שמן זית, סלסת עגבניות, לבנה מתובלת ומקל זעתר (29 שקלים), מנה שגם אותה ניתן להזמין בגרסה טבעונית. חביב, אבל מוכר.

22 המנות כוללות גם אי אלו דגים, פסטות, וכמובן קינוחים. בקטגוריה האחרונה כדאי לציין לטובה גם את הצ'ורוס, קינוח ספרדי שמתחיל לתפוס נוכחות מרשימה בארץ. כאן עושים אותם קטנים, פריכים וטעימים, עם ציפוי קל של סוכר וקינמון, מוגשים עם רוטב טופי, שוקולד חם ושערות חלבה. היינו מוותרים על החלבה ועל הטופי, אבל לחובבי הסוכר, זה מתאים (39 שקלים).

בסך הכל ממשיכים בקפה ג'ו לעשות מה שהם אמורים לעשות. לנו רק נותר לקוות שאיכות המנות תהיה זהה וטובה, גם כשניכנס להזמין אותן בסניפים מרוחקים בתחנות הדלק.

 

 

צילום רונן מנגן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר