קפה ג'ו נרתמת למען גדולים מהחיים עם שתי תערובות קפה מאמריקה הלטינית

קפסולת "קולומביה" מכילה את איכויות הקפה הדרום אמריקאי
קפה ג'ו מקדישה את המהדורות המיוחדות לעמותת "גדולים מהחיים", ותעביר רווחים ממכירתן לטובת העמותה הפועלת למען שיפור באיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם

בעקבות הצלחת המהדורה המוגבלת של קפסולות קפה קובני, מציגה קפה ג'ו שתי תערובות קפה חדשות, אף הן במהדורה מוגבלת ומקורן גם כן מאמריקה הלטינית, הפעם מקולומביה ומקוסטה ריקה. קפה ג'ו מקדישה את המהדורות המיוחדות לעמותת "גדולים מהחיים", ותעביר רווחים ממכירתן לטובת העמותה הפועלת למען שיפור באיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם ללא הבדל מין, דת ולאום.

קפסולת "קולומביה" מכילה את איכויות הקפה הדרום אמריקאי – תערובת בעלת גוף מלא ומרירות מבוקרת, המתובלת בנגיעות פירותיות, חומציות מאוזנת, וסיומת פרחונית המשתהה קלות על הלשון. חוזק קפסולת הקפה: מספר 8. קפסולת "קוסטה ריקה" היא תערובת קפה חדשה שנרקחה בהשראת המדינה הטרופית. תערובת עשירה, בעלת גוף מלא וטעם עגלגל, עם תווים של מתקתקות קלה ונגיעות רכות של מרירות וחמיצות מאוזנת. חוזק קפסולת הקפה: מספר 10.

קפסולת "קוסטה ריקה" היא תערובת קפה חדשה שנרקחה בהשראת המדינה הטרופית
קפסולת "קוסטה ריקה" היא תערובת קפה חדשה שנרקחה בהשראת המדינה הטרופית. צילום רונן מנגן

בקפה ג'ו מספרים לנו שהקפסולות פותחו בטכנולוגיה המונעת חדירת חמצן, ובכך שומרת על טריות מקסימלית, שאף זיכתה את קפה ג'ו במקום הראשון בפרס "מוצר השנה" בקטגוריית קפסולות הקפה לשנת 2016. הקפסולה מדמה את פעילות הבריסטה בדחיסת הקפה, ויוצרת קרמה עשירה התורמת להדגשת חוויית בית קפה.

מחיר מארז המכיל 10 קפסולות: 20 ₪. בסניפי בתי הקפה ובחנות המקוונת של ג'ו  ניתן לרכוש 4 מארזים במחיר מבצע של 60 ₪ (15 ₪ למארז). בחנויות הנוחות של רשת מנטה ניתן לרכוש 6 מארזים ב-90 ₪ (15 ₪ למארז). כשרות: בד״ץ חוג חתם סופר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר